Manager Zone: Różnice pomiędzy wersjami
(automatyczna podmiana) |
Znaczniki: mobilna mobilna www |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 5 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Clipboard01.jpg|320px |
[[Plik:Clipboard01.jpg|320px|thumb|Piłkarze w MZ…]] |
||
[[Plik:Clipboard023.jpg|320px |
[[Plik:Clipboard023.jpg|320px|thumb|W MZ piłkarze też są [[emo]]]] |
||
'''Manager Zone''' – niezwykły, internetowy manager [[Piłka nożna|futbolu]] i [[hokej na lodzie|hokeja]]. Robiony przez skąpych [[Szwecja|blondasów]]. Jest w nim coś z ''darmowych MMORPG'' – za wszystko trzeba płacić tzw. Power Tokens'ami, za które kupuje się Członkostwo Klubowe. Jak również z [[gladiatus]]a – admini to największe [[noob]]y. |
|||
== Członkostwo Klubowe == |
== Członkostwo Klubowe == |
||
Linia 7: | Linia 7: | ||
== Symulator == |
== Symulator == |
||
Zbiór kodów regulujących progresywne modulowanie algorytmów krzywych czasoprzestrzennych prowadzących do losowego wyłonienia zwycięzcy w spotkaniu dwóch drużyn piłkarskich zarejestrowanych w serwisie internetowym Managerzone, który od lat usiłuje udawać grę managerską on-line. Pierwszy symulator powstał na początku milenium i od tej pory mimo rozlicznych modyfikacji i update'ów jest przyczyną różnego rodzaju schorzeń nerwowych oraz chorób układu krążenia prowadzących do zawału i udaru mózgu. Symulator ma zasięg globalny i na wyżej wymienione choroby narażone jest około 700 tysięcy ludzi na wszystkich kontynentach oraz w nieistniejącym państwie emzet. |
Zbiór kodów regulujących progresywne modulowanie algorytmów krzywych czasoprzestrzennych prowadzących do losowego wyłonienia zwycięzcy w spotkaniu dwóch drużyn piłkarskich zarejestrowanych w serwisie internetowym Managerzone, który od lat usiłuje udawać grę managerską on-line. Pierwszy symulator powstał na początku milenium i od tej pory mimo rozlicznych modyfikacji i update'ów jest przyczyną różnego rodzaju schorzeń nerwowych oraz chorób układu krążenia prowadzących do zawału i udaru mózgu. Symulator ma zasięg globalny i na wyżej wymienione choroby narażone jest około 700 tysięcy ludzi na wszystkich kontynentach oraz w nieistniejącym państwie emzet. |
||
Symulator jest unowocześniany średnio raz na dwa lata, obecny nadal frustruje, ale jego autorzy są z niego niezmiernie dumni. |
Symulator jest unowocześniany średnio raz na dwa lata, obecny nadal frustruje, ale jego autorzy są z niego niezmiernie dumni. |
||
=== Geneza |
=== Geneza === |
||
Niektórzy badacze zjawiska symulatora emzet podejrzewają, że Szwedzcy programiści znaleźli symulator w koszu na śmieci przed jednym z domów w Shropshire w Anglii. Powiązania z braćmi Paule’m i Olivier’em Collyer’ami twórcami popularnej serii Championship Manager jest tu jak najbardziej uzasadnione. Według oficjalnej wersji podanej przez portal Managerzone symulator powstał po długie i owocnej pracy programistów zatrudnionych w firmie. Jeden z nich pozwolił sobie powiedzieć w kontekście pytania „jak powstał symulator” słynne słowa „na początku był chaos”. Trzeba dopowiedzieć, że chaos pozostał… |
Niektórzy badacze zjawiska symulatora emzet podejrzewają, że Szwedzcy programiści znaleźli symulator w koszu na śmieci przed jednym z domów w Shropshire w Anglii. Powiązania z braćmi Paule’m i Olivier’em Collyer’ami twórcami popularnej serii Championship Manager jest tu jak najbardziej uzasadnione. Według oficjalnej wersji podanej przez portal Managerzone symulator powstał po długie i owocnej pracy programistów zatrudnionych w firmie. Jeden z nich pozwolił sobie powiedzieć w kontekście pytania „jak powstał symulator” słynne słowa „na początku był chaos”. Trzeba dopowiedzieć, że chaos pozostał… |
||
=== Zasady działania === |
=== Zasady działania === |
||
Nikt nie wie, na jakiej zasadzie działa symulator. Nawet jego twórcy mają z tym problem. Na zasadzie długoletnich obserwacji użytkownicy zielonego serwisu doszli do wniosku, że symulator działa na zasadzie „chcemisie”, co w praktyce oznacza, że jak mu się chce to wygrywa jedna drużyna a jak mu się nie che to wygrywa drużyna druga, remis wyliczany jest wówczas, gdy symulator ma niestrawności. |
Nikt nie wie, na jakiej zasadzie działa symulator. Nawet jego twórcy mają z tym problem. Na zasadzie długoletnich obserwacji użytkownicy zielonego serwisu doszli do wniosku, że symulator działa na zasadzie „chcemisie”, co w praktyce oznacza, że jak mu się chce to wygrywa jedna drużyna a jak mu się nie che to wygrywa drużyna druga, remis wyliczany jest wówczas, gdy symulator ma niestrawności. |
||
=== Legendy === |
=== Legendy === |
||
Wobec skąpego zasobu danych dotyczących emzteowego symulatora narosło wokół niego wiele legend i teorii spiskowych. Do najpopularniejszych należą te, że symulator został tak skonstruowany by dawać fory drużynom ze Szwecji, a po dołączeniu do serwisu Chin także drużyn z tego kraju. Inna legenda mówi, że symulator jest bardzo uproszczoną formą rzucania monetą i stąd jego nazwa popularna losowator. Mniej popularna, ale bardzo prawdopodobna legenda czy też teoria spiskowa mówi, że symulatora w ogóle nie ma a wyniki poszczególnych meczów wprowadzają ręcznie w system robotnicy sezonowi z Europy Wschodniej i nielegalni emigranci z Indochin. |
Wobec skąpego zasobu danych dotyczących emzteowego symulatora narosło wokół niego wiele legend i teorii spiskowych. Do najpopularniejszych należą te, że symulator został tak skonstruowany by dawać fory drużynom ze Szwecji, a po dołączeniu do serwisu Chin także drużyn z tego kraju. Inna legenda mówi, że symulator jest bardzo uproszczoną formą rzucania monetą i stąd jego nazwa popularna losowator. Mniej popularna, ale bardzo prawdopodobna legenda czy też teoria spiskowa mówi, że symulatora w ogóle nie ma a wyniki poszczególnych meczów wprowadzają ręcznie w system robotnicy sezonowi z Europy Wschodniej i nielegalni emigranci z Indochin. |
||
== Zobacz też == |
|||
<br clear="all"/> |
|||
* [[Football Manager]] |
|||
{{MMORPG}} |
|||
* [[Liga Polska Manager]] |
|||
[[Kategoria: |
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Aktualna wersja na dzień 10:58, 28 lut 2021
Manager Zone – niezwykły, internetowy manager futbolu i hokeja. Robiony przez skąpych blondasów. Jest w nim coś z darmowych MMORPG – za wszystko trzeba płacić tzw. Power Tokens'ami, za które kupuje się Członkostwo Klubowe. Jak również z gladiatusa – admini to największe nooby.
Członkostwo Klubowe[edytuj • edytuj kod]
Jedynie za 25 Power Tokens'ów miesięcznie dostajemy magiczną rzecz – członkostwo klubowe. Dzięki niemu możemy robić z naszą drużyną rzeczy nierealne – zmieniać kolory koszulek (na razie tylko na meczach i treningach), zrobić herb naszego Teamu – dodając np. orła do nazwy Sokoły Żukowo. W piłce nożnej zawodnikom kupujemy również włosy, brodę, tatuaże itd. Nasza drużyna jest wtedy jeszcze lepsza i piękniejsza.
Symulator[edytuj • edytuj kod]
Zbiór kodów regulujących progresywne modulowanie algorytmów krzywych czasoprzestrzennych prowadzących do losowego wyłonienia zwycięzcy w spotkaniu dwóch drużyn piłkarskich zarejestrowanych w serwisie internetowym Managerzone, który od lat usiłuje udawać grę managerską on-line. Pierwszy symulator powstał na początku milenium i od tej pory mimo rozlicznych modyfikacji i update'ów jest przyczyną różnego rodzaju schorzeń nerwowych oraz chorób układu krążenia prowadzących do zawału i udaru mózgu. Symulator ma zasięg globalny i na wyżej wymienione choroby narażone jest około 700 tysięcy ludzi na wszystkich kontynentach oraz w nieistniejącym państwie emzet.
Symulator jest unowocześniany średnio raz na dwa lata, obecny nadal frustruje, ale jego autorzy są z niego niezmiernie dumni.
Geneza[edytuj • edytuj kod]
Niektórzy badacze zjawiska symulatora emzet podejrzewają, że Szwedzcy programiści znaleźli symulator w koszu na śmieci przed jednym z domów w Shropshire w Anglii. Powiązania z braćmi Paule’m i Olivier’em Collyer’ami twórcami popularnej serii Championship Manager jest tu jak najbardziej uzasadnione. Według oficjalnej wersji podanej przez portal Managerzone symulator powstał po długie i owocnej pracy programistów zatrudnionych w firmie. Jeden z nich pozwolił sobie powiedzieć w kontekście pytania „jak powstał symulator” słynne słowa „na początku był chaos”. Trzeba dopowiedzieć, że chaos pozostał…
Zasady działania[edytuj • edytuj kod]
Nikt nie wie, na jakiej zasadzie działa symulator. Nawet jego twórcy mają z tym problem. Na zasadzie długoletnich obserwacji użytkownicy zielonego serwisu doszli do wniosku, że symulator działa na zasadzie „chcemisie”, co w praktyce oznacza, że jak mu się chce to wygrywa jedna drużyna a jak mu się nie che to wygrywa drużyna druga, remis wyliczany jest wówczas, gdy symulator ma niestrawności.
Legendy[edytuj • edytuj kod]
Wobec skąpego zasobu danych dotyczących emzteowego symulatora narosło wokół niego wiele legend i teorii spiskowych. Do najpopularniejszych należą te, że symulator został tak skonstruowany by dawać fory drużynom ze Szwecji, a po dołączeniu do serwisu Chin także drużyn z tego kraju. Inna legenda mówi, że symulator jest bardzo uproszczoną formą rzucania monetą i stąd jego nazwa popularna losowator. Mniej popularna, ale bardzo prawdopodobna legenda czy też teoria spiskowa mówi, że symulatora w ogóle nie ma a wyniki poszczególnych meczów wprowadzają ręcznie w system robotnicy sezonowi z Europy Wschodniej i nielegalni emigranci z Indochin.