Użytkownik:Xmcm/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Znacznik: edytor źródłowy
M (przelink)
 
(Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
{{Xmcm/GPS}}
{{:Użytkownik:Xmcm/GPS}}

Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.


<div style="position:absolute; z-index:100; right:150px; top:68px;" class="metadata">[[Plik:Duzy blad.png]]</div>
<div style="position:absolute; z-index:100; right:150px; top:68px;" class="metadata">[[Plik:Duzy blad.png]]</div>
== ==


Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku <del>zamulator</del> symulator farmy, stworzona prze <del>szwabskie</del> studio [Nazwa] i wydana prze <del>Torent</del> [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem<ref>Tego to się uczyć nie musi </ref>.
'''Symulator Farmy 2013''' – [[gra komputerowa]] wydana przez Gaiant Sowter. To nowsza wersja [[Symulator Farmy 2011|Ls 2011]] choć nie wiele się różni. Nie ulepszono grafiki, fizyki, a pole dalej jest równe niczym stół po zaoraniu, zbronowaniu <del>i bombardowaniu</del>. W tej odsłonie dodano drób i owce oraz uprawy: [[kartofel]]ki i buraki.


== Maszyny ==
== Rozgrywka ==
* '''Traktor''' – złom do ciągnięcia innego złomu.
* '''Ładowacz''' – maszyna do ładowania gnoju, bel i czegoś tam jeszcz.
* '''Kombajn''' – kombajn do zbioru zbóż i rzepaku, a z otpowienią przystawką, kukurydzy.
* '''Sieczkarnia''' – sieka kukurydzę na sieczkę, z której można zrobić kiszonkę, a następnie podać bydłu
* '''Kombajny wykopkowe''' – kombajny wykopkowe służą do kopania buraków i kartofli.
* '''Pług''' – służy do spulchniania gleby.
* '''Kultywator''' – przygotowuje glebę pod siew.
* '''Siewnik i sadzarka''' – sadzarką sadzisz kartofle, siewnikiem siejesz resztę upraw.
* '''Rozsiewacz nawozu, rozrzutnik gnoju i opryskiwacz''' – tymi maszynami, odpowiednio, rozrzucasz po polu saletre/obornik/oprysk.
* '''kosiarka, przewracarka i zgrabiarka''' – służy do koszenia/przewracania/zgrabiania trawy przed sprasowaniem .
* '''Prasa rolująca lub kostkująca''' – do kostkowania/zrolowania siana.
* '''Przyczepa''' – służy do przewożenia upraw.
* '''Paszowóz''' – miesza siano, słomę, kiszonkę, syf, kalosza i tworzy pożywną pasze dla krów lub owiec.


Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy.
== Uprawy ==

* '''Pszenica''' – mało opłacalna, ale po skoszeniu zostaje słoma.
== Nowość ==
* '''Jęczmieni''' – droższy od pszenicy, też zostaje słoma po skoszeniu.

* '''Rzepak''' – dobrze opłacalny, nic nie zostaje po zbiorach.
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek.
* '''Kukurydza''' – nieopłacalna, lecz robi się z niej sieczkę dla krów.
* '''Ziemniaki''' – bulwa, rosnąca w ziemi, średnio opłacalne.
* '''Buraki''' – to biała marchewka z której robi się cukier, terz siednio opłacalne.
* '''Trawa''' – zielona roślina, można ją skosić i dać krowom.


== Moding ==
Moding w nowej części jest taki sam jak w starszej. Liczba DLC jest większa i liczba nie przydatnych modów w postaci „sześcidziesiątek" i „bizonów" zaśmiecają strony z modami do tej że gry.


::::[[Plik:Kolko.png|100px]]
::::[[Plik:Kolko.png|100px]]

<div style="text-align: justify; background: lightgrey; margin: 1em 0px; padding: 16px; border: blue; 4px solid;">

Aktualna wersja na dzień 18:22, 2 cze 2019

Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.

[edytuj • edytuj kod]

Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku zamulator symulator farmy, stworzona prze szwabskie studio [Nazwa] i wydana prze Torent [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem[1].

Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]

Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy.

Nowość[edytuj • edytuj kod]

Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek.


Kolko.png
  1. Tego to się uczyć nie musi