Użytkownik:Xmcm/brudnopis: Różnice pomiędzy wersjami
M Znacznik: edytor źródłowy |
M (przelink) |
||
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Xmcm/GPS}} |
{{:Użytkownik:Xmcm/GPS}} |
||
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw. |
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw. |
||
Linia 6: | Linia 6: | ||
== == |
== == |
||
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku <del>zamulator</del> symulator farmy, stworzona prze <del>szwabskie</del> studio [Nazwa] i wydana prze <del>Torent</del> [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem<ref>Tego to się uczyć nie musi </ref>. |
|||
'''Plemiona 2''' (Trible War 2) – gra przeglądarkowa, następca klasycznych [[Plemiona|plemion]]. Znów wcielamy się w władcę jakiegoś zadupia, gdzie wszystko buduje się z gliny, drewna i metalu. Mechanika gry jest niezwykle prosta, jak dla trzylatka. Gra posiada piękną grafikę (z painta), animacje (z flasha) i grywalność (z d{{cenzura2}}y). |
|||
== Rozgrywka == |
|||
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy. |
|||
== Nowość == |
|||
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek. |
|||
== Jednostki == |
|||
W grze nie zmieniono jednostek, dodano natomiast nowe. |
|||
* Pikinier – najsłabsza jednostka w grze. Wyposażona tylko w ostry kijek do nabicia odciętych głów wrogów bądź kiełbasek na ognisko. |
|||
* Miecznik – piechur wyposażony w przyduży nóż kuchenny. Idealny do szatkowania wrogów na sałatki. |
|||
* Topornik – pan drwal wynajęty za [[wódka|pół litra]]. Swoich zdolności w walce nabył, gdy podczas pracy w lesie musiał uporać się z pewnym wkurzonym dzikiem. |
|||
* Łucznik – klasa wyposażona w kij z gumką recepturką przywiązaną na końcach. Strzela jak by był naj{{cenzura}}y jak szpak, a jak trafi to najczęściej w swojego. |
|||
* Lekki kawalerzysta – koleszka, kawaler ważący nie więcej niż 80 kg i potrafiący przenieść tyle samo ile waży. Oczywiście jeździ na koniu. |
|||
* Łucznik na koniu – tak jak normalny, tyle że na koniu. |
|||
* Ciężki kawalerzysta – kolejny kawaler, jego waga nie jest poniżej 100 kg. Cholernie wolny. Za jego ekwipunek wojenny można |
|||
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
::::[[Plik:Kolko.png|100px]] |
Aktualna wersja na dzień 18:22, 2 cze 2019
Jak wystąpił błąd w tym czymś poniżej ↓↓↓ to go popraw.
[edytuj • edytuj kod]
Symulator Farmy 2013 (Farming Simulator 2013) – gra z gatunku zamulator symulator farmy, stworzona prze szwabskie studio [Nazwa] i wydana prze Torent [Nazwa]. W grze tej wcielamy się w rolnika, który pragnie nauczyć się starożytnej techniki rozrzucania gnoju i popijania pod sklepem[1].
Rozgrywka[edytuj • edytuj kod]
Rozgrywka w tej produkcji nieuległa większym zmianom niż było to poprzednich odsłonach przez co dalej oramy, siejemy, nawozimy, zbieramy i tak w kółko; niekoniecznie w tej kolejności. Możemy wykonywać misje dla społeczność oraz zbierać podkowy. Rozgrywka oprócz siania chwastów na ugorze została wzbogacona o hodowle zwierząt i energetykę odnawialną o której rozpisze się w następnych działach. Mamy możliwość nauczenia się troszkę o pracy na polu dzięki samouczkom które w sumie nie są potrzebne, bo każdy średnio myślący osobnik powinien domyśleć się o co biega. Nie mogło też zabraknąć trybu wieloosobowego na którym możemy razem ze znajomymi prowadzić własną działalności gospodarczą lub wycinać penisy w kukurydzy.
Nowość[edytuj • edytuj kod]
Oczywiście, w produkcji takiej jak symulator FS13, nie mogło zabraknąć rewolucyjnych zmian takich jak wprowadzeni fizyki gleby odwirowującą blat biurka oraz nowej lepszej grafiki narysowanej w Gimpie a nie tak jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach w Paintie. Zmiany zaszły też w parku maszynowym. Od teraz oprócz marek Deutz, Fahr i Deutz-Fahr możemy pograć szrotem od Grima czy też Lamborghini. Do rozgrywki zostały wprowadzone nowe uprawy, zwierzątka, budynki i kilka innych pierdułek.
- ↑ Tego to się uczyć nie musi