Gra:Strona 0,00045: Różnice pomiędzy wersjami
(nowa strona) Znacznik: edytor źródłowy |
Znacznik: edytor wizualny |
||
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Na następny dzień przychodzisz na lekcję plastyki na 8.00, gdzie twoim zaszczytem{{fakt}} będzie uczyć rozwydrzoną młodzież tajników malarstwa. Jesteś zdumiony ich talentem, zwłaszcza abstrakcjonistycznym – stworzyli bardzo wierne reprodukcje dzieła pt. ''[[Czarny kwadrat na białym tle]]'', a niektórzy nawet poszli dalej, tworząc Białe na białym, a jeden nawet przebił dzieła Malewicza, publicznie demonstrując białą kartkę na białej kartce. Inni stawiali na pełen performance – sami stawali się dziełami sztuki nowoczesnej, a w ich sztuce zgodnie z najnowszymi trendami w sztuce [[graffiti|street-art]] dominowały motywy falliczne z elementami prozy jak np. „Arka Gdynia kurwa świnia”. Jednak jedna osoba przykuwa twoją uwagę – chłopczyk w drucianych okularach z grubego szkła, który cichym głosikiem prosi o pomoc przy otwarciu farb. |
|||
Na następny dzień przychodzisz na lekcję plastyki na 8.00 do 2b. Każesz narysować farbkami kwiata. Nagle dziewczynka prosi cię o otwarcie farbek. |
|||
== I co teraz == |
== I co teraz? == |
||
*No |
* No a co ma być, [[Gra:Strona 0,022|pomagam chłopakowi, przecież od tego tu jestem]]. |
||
* Ostrzegam chłopaka przed zgubnym wpływem farb i [[Gra:Strona 955|dzielę się negatywnymi wspomnieniami]] związanymi z nimi. |
|||
* [[Gra:Strona 957|Robię im kartkówkę]] z wiedzy na temat kierunków w sztuce XX i XXI wieku. |
|||
[[Kategoria:Gra|0,00045]] |
Aktualna wersja na dzień 15:10, 1 sie 2022
Na następny dzień przychodzisz na lekcję plastyki na 8.00, gdzie twoim zaszczytem[potrzebne źródło] będzie uczyć rozwydrzoną młodzież tajników malarstwa. Jesteś zdumiony ich talentem, zwłaszcza abstrakcjonistycznym – stworzyli bardzo wierne reprodukcje dzieła pt. Czarny kwadrat na białym tle, a niektórzy nawet poszli dalej, tworząc Białe na białym, a jeden nawet przebił dzieła Malewicza, publicznie demonstrując białą kartkę na białej kartce. Inni stawiali na pełen performance – sami stawali się dziełami sztuki nowoczesnej, a w ich sztuce zgodnie z najnowszymi trendami w sztuce street-art dominowały motywy falliczne z elementami prozy jak np. „Arka Gdynia kurwa świnia”. Jednak jedna osoba przykuwa twoją uwagę – chłopczyk w drucianych okularach z grubego szkła, który cichym głosikiem prosi o pomoc przy otwarciu farb.
I co teraz?[edytuj • edytuj kod]
- No a co ma być, pomagam chłopakowi, przecież od tego tu jestem.
- Ostrzegam chłopaka przed zgubnym wpływem farb i dzielę się negatywnymi wspomnieniami związanymi z nimi.
- Robię im kartkówkę z wiedzy na temat kierunków w sztuce XX i XXI wieku.