Gra:Strona 201202: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: | Linia 1: | ||
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica. |
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica. |
||
<br />''– Białe pierwsze'' – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona. |
<br />''– Białe pierwsze'' – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona. |
||
[[Plik:Debiut bin Ladena.png|250px|thumb|[[Otwarcie szachowe#Debiut bin Ladena|Podejrzane zagranie]]]] |
|||
''– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci |
''– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci dwie wieże Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd. |
||
== A może zastosujesz jakąś strategię? == |
== A może zastosujesz jakąś strategię? == |
Aktualna wersja na dzień 17:33, 17 lip 2020
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
– Białe pierwsze – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.
– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci dwie wieże Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.
A może zastosujesz jakąś strategię?[edytuj • edytuj kod]
- Na przykład „Carskie Jajko”, którego nauczył cię kiedyś pewien Syberyjczyk?
- Albo „Chatę Pigmeja”, której nauczyłeś się od wodza plemienia Wakatikitikikobataka?
- Albo „Kaszę Jaglaną”, której nauczyłeś się od pewnego kucharza?
- Albo może „Zgubę Wandala”, której nauczyłeś się od Admina Nonsensopedii?
- Albo „Kroczo-Niszczyciel” którym oberwałeś od twojej dziewczyny ?