Gra:Strona 201202: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
 
Linia 1: Linia 1:
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
<br />''– Białe pierwsze'' – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.
<br />''– Białe pierwsze'' – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.
[[Plik:Debiut bin Ladena.png|250px|thumb|[[Otwarcie szachowe#Debiut bin Ladena|Podejrzane zagranie]]]]

''– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci konia i wieżę. Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.
''– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku'' – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci dwie wieże Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.


== A może zastosujesz jakąś strategię? ==
== A może zastosujesz jakąś strategię? ==

Aktualna wersja na dzień 18:33, 17 lip 2020

Między tobą a śmiercią zjawia się szachownica.
– Białe pierwsze – rzuca Śmierć. Krzywisz się, ponieważ wszystkie figury są białe. Jedyną rzeczą, która różni od siebie figury obu graczy jest ich kształt. Słoń z serem zamiast głowy i drewniany chomik przysuwają się bliżej szachownicy. Rozpoczynasz grę poruszając piona.

– Nie sądzę, że twoje figury zajmują się przytakiwaniem bez kozery pułku – zauważył chomik. Zbywasz tą uwagę milczeniem i grasz dalej. W sześciu ruchach Śmierć zbiła (zbił?) ci dwie wieże Zaczynasz podejrzewać, że oszukuje. Widzisz, jak Śmierć bije ci drugiego konia skośnym ruchem wieży i zastanawiasz się, gdzie popełniłeś błąd.

A może zastosujesz jakąś strategię?[edytuj • edytuj kod]