Gra:Strona 2088: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Nie pokazano 29 wersji utworzonych przez 23 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Mrówka i snickers.jpg|thumb|150px|Chcesz snickersa?]] |
|||
Skręcasz w prawo |
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą. |
||
– ''Cześć'' - mówi mrówa – ''chcesz Snickersa?'' |
|||
==Co robisz?== |
== Co robisz? == |
||
* Jeśli chcesz założyć z mrówą partie komunistyczną, [[Gra: Strona 1917K|zapraszamy]]. |
|||
* Jeśli chcesz |
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na [[Gra:Strona 2220|stronę 2220]]. |
||
* Jeśli chcesz |
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na [[Gra:Strona 2221|stronę 2221]]. |
||
* Jeśli chcesz |
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wydłubać z niego wszystkie orzeszki, zapraszamy na [[Gra:Strona 2233|stronę 2233]]. |
||
* Jeśli |
* Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na [[Gra:Strona 2223|stronę 2223]]. |
||
* Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na [[Gra:Strona 2224|stronie 2224]]. |
|||
* Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę [[Gra:Strona 121213434|stronę 121213434]]. |
|||
* Jeśli dostałeś zawału, nie masz wyboru - kliknij [[Gra:Strona 86|tu]]. |
|||
* A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku [[Gra:Strona 2225|strony 2225]]. |
|||
⚫ | |||
[[Kategoria:Gra|2088]] |
|||
⚫ |
Aktualna wersja na dzień 22:51, 27 lis 2023
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą.
– Cześć - mówi mrówa – chcesz Snickersa?
Co robisz?[edytuj • edytuj kod]
- Jeśli chcesz założyć z mrówą partie komunistyczną, zapraszamy.
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na stronę 2220.
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na stronę 2221.
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wydłubać z niego wszystkie orzeszki, zapraszamy na stronę 2233.
- Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na stronę 2223.
- Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na stronie 2224.
- Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę stronę 121213434.
- Jeśli dostałeś zawału, nie masz wyboru - kliknij tu.
- A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku strony 2225.
- Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku.