NonNews:Rewolucja w BMW: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (dr.)
M (dodano {{NonNews data}})
 
(Nie pokazano 2 wersji utworzonych przez 2 użytkowników)
Linia 11: Linia 11:


==Źródło==
==Źródło==
* [http://sport.interia.pl/formula-1/formula-1/news/kubica-wreszcie-sie-doczekal,1304991 interia.pl Kubica wreszcie się doczekał], interia.pl, 14 maja 2009.
* [http://sport.interia.pl/formula-1/formula-1/news/kubica-wreszcie-sie-doczekal,1304991 interia.pl], interia.pl, 14 maja 2009.


{{NonNews data|14 maja 2009}}
[[Kategoria:20 tydzień, 2009|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews:Sport 2009|{{PAGENAME}}]]
[[Kategoria:NonNews 2009 – sport]]

Aktualna wersja na dzień 13:53, 2 maj 2020

14 maja 2009

Wielka rewolucja w zespole BMW stała się faktem. Rozdrażniona serią niepowodzeń w tym sezonie stajnia zapowiedziała że w najbliższym Grand Prix ich bolid wyposażony będzie w osławiony już podwójny dyfuzor oraz zagadkowy system KERS.

Problemem jest jednak pustoszący kiesy kryzys finansowy, który zmusza stajnie do radykalnego cięcia kosztów. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że dyfuzory dostarczał będzie pewien elektryk z Kutna, który zbudował je z dwóch połączonych odkurzaczy typu Cobra. Cudowne właściwości aerodynamiczne sprzętu AGD odkrył podobno w zeszłą środę około godziny 17:30. Problem pojawia się jednak w kwestii umieszczenia dyfuzora oraz KERS-u w bolidzie. Aby wszystko się zmieściło i w miarę działało, potrzebna będzie naczepa z plandeką (odkurzacze są wrażliwe na opady deszczu). Spowoduje to jednak problemy z wyważeniem bolidu, gdyż naczepę będzie ostro zarzucało na zakrętach. Mario Theissen zapewnia jednak, że po zamontowaniu kierunkowskazów nie powinna ona stwarzać zagrożenia w ruchu.

A co na to wszystko Robert Kubica?

  • Wiele nam jeszcze brakuje do innych zespołów, ale mam nadzieję, że te usprawnienia zbliżą nas do czołówki. Martwi mnie jednak fakt, że aby płacić mniejsze ubezpieczenie w kokpicie zainstalowana została kratka, przez co nogi wystają mi nieco poza bolid” – powiedział polski kierowca.

Miejmy nadzieję, że ta rewolucja techniczna to koniec kłopotów BMW, a Roberta Kubicę już do końca sezonu oglądać będziemy w walce o najwyższe lokaty.

Źródło[edytuj • edytuj kod]