Gra:Strona 2088: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
 
(Nie pokazano 17 wersji utworzonych przez 15 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Mrówka i snickers.jpg|thumb|150px|Chcesz snickersa?]]
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą.
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą.


''Cześć'' mówi mrówa – ''poczęstujesz się Snickersem?''
''Cześć'' - mówi mrówa – ''chcesz Snickersa?''


==Co robisz?==
== Co robisz? ==
* Jeśli chcesz założyć z mrówą partie komunistyczną, [[Gra: Strona 1917K|zapraszamy]].


* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na [[Gra:Strona 2220|stronę 2220]].
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na [[Gra:Strona 2220|stronę 2220]].
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na [[Gra:Strona 2221|stronę 2221]].
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na [[Gra:Strona 2221|stronę 2221]].
* Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wydłubać z niego wszystkie orzeszki, zapraszamy na [[Gra:Strona 2233|stronę 2233]].
* Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na [[Gra:Strona 2223|stronę 2223]].
* Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na [[Gra:Strona 2223|stronę 2223]].
* Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na [[Gra:Strona 2224|stronie 2224]].
* Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na [[Gra:Strona 2224|stronie 2224]].
* Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę [[Gra:Strona 121213434|stronę 121213434]].
* Jeśli dostałeś zawału, nie masz wyboru - kliknij [[Gra:Strona 86|tu]].
* A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku [[Gra:Strona 2225|strony 2225]].
* A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku [[Gra:Strona 2225|strony 2225]].
* [[Gra:Gra|Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku]].
* [[Gra:Gra|Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku]].

Aktualna wersja na dzień 22:51, 27 lis 2023

Chcesz snickersa?

Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą.

Cześć - mówi mrówa – chcesz Snickersa?

Co robisz?[edytuj • edytuj kod]

  • Jeśli chcesz założyć z mrówą partie komunistyczną, zapraszamy.
  • Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na stronę 2220.
  • Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na stronę 2221.
  • Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wydłubać z niego wszystkie orzeszki, zapraszamy na stronę 2233.
  • Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na stronę 2223.
  • Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na stronie 2224.
  • Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę stronę 121213434.
  • Jeśli dostałeś zawału, nie masz wyboru - kliknij tu.
  • A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku strony 2225.
  • Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku.