Nekrobiznes: Różnice pomiędzy wersjami
(Nowa strona) |
M (YT bot podmienionych: 2, usuniętych: 0) |
||
(Nie pokazano 21 wersji utworzonych przez 17 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Grafika:219157a2826b172_pizza.jpg|thumb|right|200px|Grunt to dobre rynki zbytu]] |
|||
{{Cytat|Oddaj pan trumnę i kup u nas bo pogrzebu nie będzie.|Nekrobiznesmen w akcji}} |
{{Cytat|Oddaj pan trumnę i kup u nas bo pogrzebu nie będzie.|Nekrobiznesmen w akcji}} |
||
{{Cytat|Kurwa, ja mam 1000 złotych za skórę, nie mam czasu na gadanie bo Pavulon mi stygnie|Praca w nekrobiznesie bywa stresująca}} |
{{Cytat|Kurwa, ja mam 1000 złotych za skórę, nie mam czasu na gadanie bo Pavulon mi stygnie|Praca w nekrobiznesie bywa stresująca}} |
||
{{Cytat|(...)Szpital św. Alfonsa oferuje tanie zwłoki 100 rubli za skórę. Oferujemy najlepsze trupy zabijane wyłącznie pawulonikiem piąteczką|Nekrobiznes od lat}} |
{{Cytat|(...)Szpital św. Alfonsa oferuje tanie zwłoki 100 rubli za skórę. Oferujemy najlepsze trupy zabijane wyłącznie pawulonikiem piąteczką|Nekrobiznes od lat}} |
||
[[Plik:Chłopczyk_eko.jpg|thumb|250px|Produkt finalny. Zwróćcie uwagę na okrywającą go czarną folię]] |
|||
{{Youtube|J9PKO5WyPpg|width=300|Po prostu biznes}} |
|||
{{Youtube|dAfzB0VVrxM|width=300|Łowcy skór}} |
|||
'''Nekrobiznes''' – zespolone ze sobą działania człowieka mające na celu wytwarzanie finalnych produktów [[jedzenie|żywnościowych]], począwszy od pozyskania surowców pierwotnych, a na gotowej żywności na stole konsumenta skończywszy. |
'''Nekrobiznes''' – zespolone ze sobą działania człowieka mające na celu wytwarzanie finalnych produktów [[jedzenie|żywnościowych]], począwszy od pozyskania surowców pierwotnych, a na gotowej żywności na stole konsumenta skończywszy. |
||
== Zakres nekrobiznesu == |
== Zakres nekrobiznesu == |
||
⚫ | |||
[[Grafika:Konserwa_turystyczna_300.jpg|thumb|right|170px|Produkt finalny]] |
|||
* |
* pochówek ''skór''; |
||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
* nekroturystyka; |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
* Nekroturystyka |
|||
⚫ | |||
== Marketing w nekrobiznesie == |
== Marketing w nekrobiznesie == |
||
[[Video:Nekrobiznes|thumb|right|200px|Po prostu biznes]] |
|||
Misją usługodawców, agentów i dystrybutorów jest ułatwienie dostępności do towarów na rynkach docelowych. Pośrednicy zostają popchnięci do następujących działań: |
Misją usługodawców, agentów i dystrybutorów jest ułatwienie dostępności do towarów na rynkach docelowych. Pośrednicy zostają popchnięci do następujących działań: |
||
* |
* nawiązywanie kontaktów handlowych ze służbą zdrowia; |
||
* |
* zbieranie informacji na temat zapotrzebowania naukowców na towar; |
||
* |
* dostosowanie podaży do wymagań klientów, standaryzację produktów, pakowanie, magazynowanie i inne tego typu sprawy; |
||
* |
* zapewnienie legalności spółce, dbanie o brak rozgłosu i dobre stosunki z [[policja|policją]]; |
||
* |
* ewentualnie negocjacje z klientami. |
||
=== Podstawowi pośrednicy === |
=== Podstawowi pośrednicy: === |
||
* [[ |
* [[grabarz]]e; |
||
* [[Ksiądz| |
* [[Ksiądz|księża]]. |
||
== Rozwój nekrobiznesu == |
== Rozwój nekrobiznesu == |
||
Statystycznie w jednej sekundzie ginie prawie dwoje ludzi, z racji czego na działalność nekrobiznesmenów jest niezwykle duże zapotrzebowanie. W samych [[Stany Zjednoczone Ameryki|USA]] nekrobiznes przynosi zyski rzędu 11 miliardów dolarów. |
|||
[[Video:Na_ratunek|thumb|right|200px|Łowcy skór]] |
|||
Można pomyśleć, że jest to spokojna praca, w końcu ludzie i tak będą umierać. Jeżeli tak myślisz to widać, że żaden z Ciebie przedsiębiorca. Należy iść z duchem czasu i samemu zadbać o to, aby ludzi ginęło więcej i więcej. Dobrym, choć raczej ekstensywnym pomysłem jest np. regularne wylewanie dużych ilości wody w okresie zimowym na zakrętach (patent stosowany z dużym powodzeniem od lat przez „pomoc” drogową). W [[Łódź|Łodzi]] zastosowane [[pankuronium|rozwiązania farmaceutyczne]] spowodowały, że tam nekrobiznes rozwinął się do niewyobrażalnych rozmiarów. Dzięki takim łódzkim legendom jak Anioł Śmierci, Skórołapka, Mengele i doktor Potasik rokowania przedsiębiorstw pogrzebowych wystrzeliły momentalnie w górę. W przeciągu dwóch dekad udało im się wywindować ceny skór z 5 zł do 1800 zł. |
|||
Prognozuje się, że w 2012 nekrobiznes stanie się najbardziej opłacalnym interesem na świecie, a grabarz Kazio będzie dumnie grał w [[golf]]a z [[Bill Gates|Bilem Gatesem]]. |
|||
[[Kategoria:Biznes]] |
[[Kategoria:Biznes]] |
Aktualna wersja na dzień 16:11, 9 mar 2019
Oddaj pan trumnę i kup u nas bo pogrzebu nie będzie.
- Nekrobiznesmen w akcji
Kurwa, ja mam 1000 złotych za skórę, nie mam czasu na gadanie bo Pavulon mi stygnie
- Praca w nekrobiznesie bywa stresująca
(...)Szpital św. Alfonsa oferuje tanie zwłoki 100 rubli za skórę. Oferujemy najlepsze trupy zabijane wyłącznie pawulonikiem piąteczką
- Nekrobiznes od lat
Nekrobiznes – zespolone ze sobą działania człowieka mające na celu wytwarzanie finalnych produktów żywnościowych, począwszy od pozyskania surowców pierwotnych, a na gotowej żywności na stole konsumenta skończywszy.
Zakres nekrobiznesu[edytuj • edytuj kod]
- pozyskiwanie skór;
- pochówek skór;
- sprzedaż akcesoriów takich jak trumny czy urny;
- produkcja preparatów;
- produkcja kosmetyków;
- nekroturystyka;
- przetwórstwo na produkty spożywcze.
Marketing w nekrobiznesie[edytuj • edytuj kod]
Misją usługodawców, agentów i dystrybutorów jest ułatwienie dostępności do towarów na rynkach docelowych. Pośrednicy zostają popchnięci do następujących działań:
- nawiązywanie kontaktów handlowych ze służbą zdrowia;
- zbieranie informacji na temat zapotrzebowania naukowców na towar;
- dostosowanie podaży do wymagań klientów, standaryzację produktów, pakowanie, magazynowanie i inne tego typu sprawy;
- zapewnienie legalności spółce, dbanie o brak rozgłosu i dobre stosunki z policją;
- ewentualnie negocjacje z klientami.
Podstawowi pośrednicy:[edytuj • edytuj kod]
Rozwój nekrobiznesu[edytuj • edytuj kod]
Statystycznie w jednej sekundzie ginie prawie dwoje ludzi, z racji czego na działalność nekrobiznesmenów jest niezwykle duże zapotrzebowanie. W samych USA nekrobiznes przynosi zyski rzędu 11 miliardów dolarów.
Można pomyśleć, że jest to spokojna praca, w końcu ludzie i tak będą umierać. Jeżeli tak myślisz to widać, że żaden z Ciebie przedsiębiorca. Należy iść z duchem czasu i samemu zadbać o to, aby ludzi ginęło więcej i więcej. Dobrym, choć raczej ekstensywnym pomysłem jest np. regularne wylewanie dużych ilości wody w okresie zimowym na zakrętach (patent stosowany z dużym powodzeniem od lat przez „pomoc” drogową). W Łodzi zastosowane rozwiązania farmaceutyczne spowodowały, że tam nekrobiznes rozwinął się do niewyobrażalnych rozmiarów. Dzięki takim łódzkim legendom jak Anioł Śmierci, Skórołapka, Mengele i doktor Potasik rokowania przedsiębiorstw pogrzebowych wystrzeliły momentalnie w górę. W przeciągu dwóch dekad udało im się wywindować ceny skór z 5 zł do 1800 zł.
Prognozuje się, że w 2012 nekrobiznes stanie się najbardziej opłacalnym interesem na świecie, a grabarz Kazio będzie dumnie grał w golfa z Bilem Gatesem.