Gra:Strona 87,3: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M („Gra:Strona 89X” przeniesiono do „Gra:Strona 87,3”: przez analogię) |
M (kursywa jednak lepiej wygląda, ale nie wolno razem z cudzysłowami, to nie, a półpauzy po dwukropku nie dam ;p) |
||
(Nie pokazano 5 wersji utworzonych przez 4 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
Mówisz: „zobaczysz, i tak tam wejdę!” i wskakujesz do dziury. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
Podnosisz się i widzisz przed sobą wehikuł czasu oraz wrota. |
|||
Podnosisz się i widzisz dwa śpiące słonie z serem zamiast głów: matkę z młodym. Za nimi są magiczne wrota™, które – jak czujesz – pomogą ci się stąd wydostać. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
* [[Gra:Strona 87AL|Otwierasz wrota!]] |
|||
* Jeśli chcesz ominąć słonie z zamiarem dostania się do wrót, idź do [[Gra:Strona 87,2|strony 87,2]]. |
|||
* [[Gra:Strona +2DS|Używasz wehikułu!]] |
|||
* Jeśli chcesz obudzić słonie, pędź do [[Gra:Strona 87|strony 87]]. |
|||
[[Kategoria:Gra| |
[[Kategoria:Gra|87,3]] |
Aktualna wersja na dzień 11:31, 30 gru 2012
Mówisz: „zobaczysz, i tak tam wejdę!” i wskakujesz do dziury.
Lecąc w dół, rozmyślasz o sensie istnienia sera w piekle. Nagle uderzasz całym swoim ciężarem o wielki kawał edamskiego.
Podnosisz się i widzisz dwa śpiące słonie z serem zamiast głów: matkę z młodym. Za nimi są magiczne wrota™, które – jak czujesz – pomogą ci się stąd wydostać.
Co wybierasz?[edytuj • edytuj kod]
- Jeśli chcesz ominąć słonie z zamiarem dostania się do wrót, idź do strony 87,2.
- Jeśli chcesz obudzić słonie, pędź do strony 87.