Need for Speed (seria): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 213.238.94.164. Ofiarą rewertu jest Gemno.)
Linia 24: Linia 24:
* '''Need for Speed 16: „Hot Pursuit”''' – 2010r. Twórcom zepsuła się klawiatura, więc nie mogli jako tytułu dać następnego klawisza. Musieli coś wymyślić, ale im nie wychodziło, więc zajebali tytuł ze starego Need For Speeda. Rozbudowany tryb kariery. Możesz ją przejść jako uciekający w maluchu lub jako policjant w polonezie. Rozczarowaniem dla wszystkich małolatów jest fakt, że w tej części nie można otpicoffać swojego fuska. Gra na grafice ADHD.
* '''Need for Speed 16: „Hot Pursuit”''' – 2010r. Twórcom zepsuła się klawiatura, więc nie mogli jako tytułu dać następnego klawisza. Musieli coś wymyślić, ale im nie wychodziło, więc zajebali tytuł ze starego Need For Speeda. Rozbudowany tryb kariery. Możesz ją przejść jako uciekający w maluchu lub jako policjant w polonezie. Rozczarowaniem dla wszystkich małolatów jest fakt, że w tej części nie można otpicoffać swojego fuska. Gra na grafice ADHD.
* '''Need for Speed 17: „Shift 2: Unleashed”''' – 2011r. Twórcy gry naprawili już swoją klawiaturę lub po prostu skorzystali z drugiego Shifta. Produkcja wykorzystuje system Autolog zajumany z ostatniego Gorącego Pościgu, dzięki któremu można pobić grubego Amerykanina, mistrza w ślizganiu się po maśle. Tzn. pobić jego wynik. Amerykanin będzie przypominał o swojej obecności w grze przed każdym wyścigiem, gdyż morda mu się nie zamyka. Dodatkową atrakcją jest system detekcji kolizji dzięki któremu auto gracza wylatuje z toru za każdym razem, gdy ten zbliży się do aut sterowanych przez komputer (których praktycznie nie da się wypchnąć z toru). Inna szczególną cechą tego tworu jest wywalanie do Windowsa w losowych momentach, od tak dla zapewnienia graczowi rozrywki oglądania reklam producenta przy kolejnym uruchomieniu gry. Twórcy nie przewidują kolejnej części gry, gdyż jak wiadomo, klawiatury pecetów posiadają tylko dwa przyciski Shift.
* '''Need for Speed 17: „Shift 2: Unleashed”''' – 2011r. Twórcy gry naprawili już swoją klawiaturę lub po prostu skorzystali z drugiego Shifta. Produkcja wykorzystuje system Autolog zajumany z ostatniego Gorącego Pościgu, dzięki któremu można pobić grubego Amerykanina, mistrza w ślizganiu się po maśle. Tzn. pobić jego wynik. Amerykanin będzie przypominał o swojej obecności w grze przed każdym wyścigiem, gdyż morda mu się nie zamyka. Dodatkową atrakcją jest system detekcji kolizji dzięki któremu auto gracza wylatuje z toru za każdym razem, gdy ten zbliży się do aut sterowanych przez komputer (których praktycznie nie da się wypchnąć z toru). Inna szczególną cechą tego tworu jest wywalanie do Windowsa w losowych momentach, od tak dla zapewnienia graczowi rozrywki oglądania reklam producenta przy kolejnym uruchomieniu gry. Twórcy nie przewidują kolejnej części gry, gdyż jak wiadomo, klawiatury pecetów posiadają tylko dwa przyciski Shift.
* '''Need for Speed 18: „The Run”''' – 2011r. Jak wskazuje nam nazwa mamy biegać a nie jeździć. W ostatnim wyścigu ścigamy Bogatti w Nayka'ch.
* '''Need for Speed 18: „The Run”''' – 2011r.


== Prawdziwy Cel gry ==
== Prawdziwy Cel gry ==

Wersja z 12:08, 13 sie 2011

Niemal czuć zapach palonej gumy
Plik:Przyc szyby.jpg
Jeden z najlepszych "wuskuf"


Need for Speed (pol.: Nid for Spid, niewłaściwie: Potrzeba za prędkością) – jedna z wyścigowych serii gier polegających na ściganiu się w niebezpiecznych konkurencjach (takich jak Drift), uciekaniu przed psami i ganianiu w lansiarskich „wuzkah” za suczkami (trochę to podchodzi pod zoofilię, ale się nie martwcie).

Serie Need for Speed'a

  • Need for Speed – powstała w 1995r. Na początku to miał być Pac-Man w 3D, ale im postać nie wyszła (zbytnio przypominała samochodzik) więc zmienili nazwę. Podobno najlepsza wersja NfS'a jaka kiedykolwiek istniała. Auto jest zbudowane z perfidnie widocznych pikseli, a dźwięk to arcydzieło. Muzyka pod względem bogactwa jest porównywana do utworu „4:33” z Tibii.
  • Need for Speed 2 – wersja z 1997r. Kontynuacja ścigania się po wyimaginowanych trasach. Te same tryby rozgrywki co w wersji podstawowej.
  • Need for Speed 3: „Hot Pursuit” – wersja z 1998r. Tytuł polski brzmi „Gorący pościg” gdyż wprowadzono tam możliwość uciekania przed psami lub bycia psami i gonienia ścigantów. Pierwsze zalążki grafiki ADHD.
  • Need for Speed 4: „Road Challenge” – wersja z 1999r. Pierwsza gra na rynku z możliwością tuningowania swoich wozów i lanszenia się w nich. Możliwość bycia z wirtualną kierownicą takich „wuskuf” jak BMW Z3, Mercedes CLK, Mercedes AMG. Możliwość odblokowania wózka z Tesco. Dużo trybów gier takich jak „Prześcignij Ojca Dyrektora”, „Mistrzostwa”, „Kariera” lub normalna „Arcadówka”.
  • Need for Speed 5: „Porsche 2000” – Domyślacie się chyba z którego roku. Przemykamy z prędkością światła przez 50 lat istnienia i działalności Porsche. Boring jak skur... czybyk. Gratka dla tych co lubią arcadówki typu Tetris.
  • Need for Speed 6: „Hot Pursuit 2” – 2002r. Kontynuacja Hot Pursuita z większym wyborem samochodów jak i su.... eee... radiowozów. Rozbudowany tryb „Hot Pursuit” w którym to możemy po wyjebce popełnić tzw. „Suicide restart” poprzez naciśniecie klawisza "R" (powrót na tor z automatycznym dogonieniem przez policje).
  • Need for Speed 7: „Underground” – wersja z roku 2003r. Teraz drodzy parafianie schodzimy do podziemia gdzie Niggasy szaleją a białasy wciąż chleją, gdzie kieliszki pełne a kobiety puste. W tej wersji dostajemy na początku starego grata który lansiarsko tuningujemy, wkładamy tam car audio z głośnikami większymi od opony z traktora i ruszamy w bój. Trzeba podbić miasto.
  • Need for Speed 8: „Underground 2” – wersja z 2004r. Kontynuacja „Undergrounda 1” z opcją free run gdzie możemy uderzać w samochody przejezdnych nie dostając żadnych obrażeń oraz kręcić bączki bez ścierania opon. Fabuła gry opiera się na tym że jest się królem miasta Bayview ....nagle....Jeb! i zamiast masakrycznie stjuningowanego Nissana 350z mamy szarego Nissana 240SX (którego możemy sobie wsadzić w dupę) i się wspinamy po szczebelkach na wyżyny.
  • Need for Speed 9: „Most Wanted” – wersja z 2005r. Tak jak w poprzednich wersjach mamy do czynienia z samochodami. Akcja się dzieje w mieścinie Rockport w której kiedyś coś znaczyłeś. Niestety wyjechałeś w interesach służbowych do Bayviev i mają cię tam już w dupie. Przegrałeś z najgorszym kanciarzem Razorem swoje auto w wyścigu i teraz chcesz je odzyskać. Musisz pokonać ludzi z „Black List” oraz stać się „Most Wanted” w mieście aby udowodnić że znowu rządzisz. Niestety są trudności bo policjant Cross nie odstępuje cię na krok. Cechą gry jest niebywały hiperrealizm: nierzadko goni cię setka radiowozów (które po paru stłuczkach trafiają na złom), pościg można zgubić rozwalając stacje benzynowe oraz reklamy pączków, a stuningowany Golf może wyprzedzić Porsche. Co ciekawe policja dysponuje niezliczoną ilością zwykłych radiowozów, oraz Pontiaków GTO czy Corvette C6 (zakupionych z NASZYCH podatków!!!), których ścigać może Cię i 15 naraz.
  • Need for Speed 10: „Carbon” – 2006r. Stawka jest wysoka, ponieważ rywalizujesz z gangami dzielnicowymi o worek tytułowego węgla. Kto wygra – ten ma większe uznanie wśród górników. Nowością w grze jest Autosculpt, pozwalający przerobić dowolną furę na pług śnieżny (powiększając przedni zderzak), ewentualnie na monster trucka (robiąc to samo z kołami).
  • Need for Speed 11: „Pro Street” – 2007r. Jak sama nazwa wskazuje (z ang. Pro Street oznacza Profesjonalna Ulica) wkraczamy w świat legalnych wyścigów ulicznych (WTF?!!), w których rywalizuje się w oddzielnych konkurencjach (Grip, Drag, Drift, Top Speed) o tytuł Króla Ulicy. Gra w jakości HwDp. Ponadto Profesjonalna Ulica jak sama nazwa wskazuje, posiada tryb robót drogowych, gdzie ścigamy się z konkurencją w budowie dróg.
  • Need for Speed 12: „Undercover” – 2008r. Polega na tym że jest się wtyczką policyjną w grupie „młodych gniewnych”, ściga się wśród nich oraz dąży się do tego aby dowiedzieli się o tym ich "starzy wkurwieni". Stąd nazwa „Need for Speed: Pod Przykrywką”. Gra nie jest zbyt trudna, ponieważ trzeba trzymać strzałkę do przodu i tyle, auto samo będzie się kierowało poprzez uderzanie o barierki, murki itp. przy czym wcale nie zmieni prędkości, a czasami nawet ją zwiększy.
  • Need for Speed 13: „Shift" – 2009r. Twórcy gry przy jej rejestracji przypadkowo wpisali literkę "f" w nazwie. Tym razem zaprzeczasz prawom fizyki na torach wyścigowych i nie straszne Ci żadne bandy. Jak sama nazwa wskazuje w tej części nie trzeba będzie nawet trzymać strzałki do przodu - wystarczy sama zmiana biegów. Trwają już prace nad kolejnymi częściami tej kultowej zręcznościówki: "Need for Speed: Enter" oraz "Need for Speed: Spacja", "Need for Speed: Caps Lock" (wyścigi kapsli). Ciekawe tylko co będzie jak dojdziemy już do końca klawiatury??
  • Need for Speed 14: ,,Nitro" – 2009r. Gra na wyłączność Nintengo, na platformy Wii i Nintendo DS. Ciekawe dlaczego nazwa nie jest klawiszem klawiatury? EA Games chce przyspieszać.
  • Need for Speed 15: ,,World" – 2010r. W centrali EA Games zabrakło płyt, więc wsadzili tą grę do neta. Można ją ściągnąć za półdarmo i rywalizować z innymi w internecie. W ten sposób NFS stało się krainą n00bów, które jeżdżą po miastach z Most Wanted i Carbon. Są tu odpowiedniki expienia, itemów itp.
  • Need for Speed 16: „Hot Pursuit” – 2010r. Twórcom zepsuła się klawiatura, więc nie mogli jako tytułu dać następnego klawisza. Musieli coś wymyślić, ale im nie wychodziło, więc zajebali tytuł ze starego Need For Speeda. Rozbudowany tryb kariery. Możesz ją przejść jako uciekający w maluchu lub jako policjant w polonezie. Rozczarowaniem dla wszystkich małolatów jest fakt, że w tej części nie można otpicoffać swojego fuska. Gra na grafice ADHD.
  • Need for Speed 17: „Shift 2: Unleashed” – 2011r. Twórcy gry naprawili już swoją klawiaturę lub po prostu skorzystali z drugiego Shifta. Produkcja wykorzystuje system Autolog zajumany z ostatniego Gorącego Pościgu, dzięki któremu można pobić grubego Amerykanina, mistrza w ślizganiu się po maśle. Tzn. pobić jego wynik. Amerykanin będzie przypominał o swojej obecności w grze przed każdym wyścigiem, gdyż morda mu się nie zamyka. Dodatkową atrakcją jest system detekcji kolizji dzięki któremu auto gracza wylatuje z toru za każdym razem, gdy ten zbliży się do aut sterowanych przez komputer (których praktycznie nie da się wypchnąć z toru). Inna szczególną cechą tego tworu jest wywalanie do Windowsa w losowych momentach, od tak dla zapewnienia graczowi rozrywki oglądania reklam producenta przy kolejnym uruchomieniu gry. Twórcy nie przewidują kolejnej części gry, gdyż jak wiadomo, klawiatury pecetów posiadają tylko dwa przyciski Shift.
  • Need for Speed 18: „The Run” – 2011r.

Prawdziwy Cel gry

Uczenie młodocianych lub przyszłych kierowców prawidłowej jazdy po ulicach miast tego, jak bardzo puści są policjanci, jak im zwiać i co się stanie jak im nie zwiejesz (co się raczej nie zdarza).

Prawdopodobne nowe części NFSa

Jak już było napisane do shifta będą nowe części do tej arcypięknej gry NFS.

  • 2012:Need for Speed: Polskie fury
  • 2013:Need For Speed Space
  • 2014:Need For Speed Caps Lock
  • 2015:Need For Speed Enter
  • 2015-16:Need For Speed Tab
  • 2017:Nid for Spid Szit
  • 2018:Need For Speed Alt
  • 2019:Need For Spid Control
  • 2020:Need For Speed Delete
  • 2021-23:Need For Speed: Control, Alt and Delete
  • 2022:Need for Speed: F13
  • 2024:Need For Speed: Maluch Racer
  • 2026:Need for Speed: Karton
  • 2030:Need for Speed: Control + F4

Dalsze postępy i nazwy w następnych grach są niewiadome.

Policja

Jak już wspomniano, głównym elementem gry jest uczenie graczy jak puści i głupi są policjanci. Tak więc, mimo że kierowcy - rywale reprezentują naprawdę wysoki poziom inteligencji, to policja wcale nie zostaje w tyle. Oto autentyczny przykład; pani w bazie policji [P] wywołuje jednostki [J]:

P: Attention all units: We've just received a 911 report about a speeding vehicle, description matches one of wanted drivers. Vehicle was last seen heading north on West Boulevard. I need units to clear up and head that way for him.
J: Dispatch, any description available?
P: Eee... mhmm... we don't have the description at this time, standby for update.


Tłumaczenie:

P: Uwaga wszystkie jednostki: otrzymaliśmy właśnie zgłoszenie o poruszającym się z dużą prędkością pojeździe, opis pasuje do jednego z podejrzanych. Pojazd porusza się w kierunku północnym po West Boulevard. Proszę jednostki o skierowanie się w tamtą stronę.
J: Jakiś opis?
P: Eee... mmhm... Na razie nie mamy opisu, proszę poczekać na dane.

Zobacz też