Ikarus 260: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(kilka przydatnych punktów ;)) |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{t}}to samo co [[Ikarus 280]], nawet z tej samej [[Węgry|węgierskiej]] fabryki pojazdów autobusopodobnych, tyle że w miejscu przegubu są drzwi i autobus urywa się po 11 metrach. |
{{t}}to samo co [[Ikarus 280]], nawet z tej samej [[Węgry|węgierskiej]] fabryki pojazdów autobusopodobnych, tyle że w miejscu przegubu są drzwi i autobus urywa się po 11 metrach. Jest obiektem czczenia przez specjalnie do tego celu utworzoną grupę o szumnej nazwie "Ikarus Team Polska". |
||
==Cechy charakterystyczne== |
==Cechy charakterystyczne== |
Wersja z 22:48, 9 paź 2011
Szablon:Tto samo co Ikarus 280, nawet z tej samej węgierskiej fabryki pojazdów autobusopodobnych, tyle że w miejscu przegubu są drzwi i autobus urywa się po 11 metrach. Jest obiektem czczenia przez specjalnie do tego celu utworzoną grupę o szumnej nazwie "Ikarus Team Polska".
Cechy charakterystyczne
- Patrząc z przodu na nadjeżdżający autobus myślisz, że pojedziesz przegubem, a tu nic z tego.
- Gdy Węgrzy natłukli za dużo części, posłali je do Polski i tak powstała wersja sportowa Ikarusa 260, czyli Jelcz M11.
- Rzadko w nich spotkasz babcie autobusowe ze względu na wysoką podłogę.
- Z tego samego powodu możesz potrenować wspinaczkę, jeżeli na przystanku akurat nie ma chodnika.
- Drzwi napją tak samo jak w Ikarusie 280 (niezależnie od tego, czy harmonijkowe, czy dwuskrzydłe).
- Lepiej nie otwierać okien z lewej strony wozu nawet w wielki upał, gdyż autobus zmieni się wtedy w komorę gazową.
- Można go pomylić ze złomowiskiem.
- Jest pożyteczny dla ludności - po jego przetopieniu w hucie można uzyskać inne, przydatniejsze rzeczy.
- Nic nie jest doskonałe - jego wadą jest to, że jest.