Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(ort., lit., int., <br> → <br />, kolejność alfabetyczna)
Linia 3: Linia 3:


==C==
==C==
*''– Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?<br />– Nie, urodziłem się z długimi.''
*''Co ty dziecko pleciesz??''
*''Co ty, piźnięty jesteś?!
*''Co ty dziecko pleciesz?''
*''Co ty, piźnięty jesteś?!
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch.
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi, że nie potrafi liczyć do 42-óch
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.''
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.''
*''Czemu chodzisz po klasie?''
*''Czemu chodzisz po klasie?''
**Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
**Opis: do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z długimi''


==G==
==G==
*''– Gruzja to Europa?<br />– No co ty opowiadasz?! Państwo!''
**Opis: na lekcji geografii
*''Gdzie jest bobas?''
*''Gdzie jest bobas?''
**Opis: Do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
**Opis: do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
*''Gruzja to Europa?''<br>''– No co ty opowiadasz?! Państwo!''
**Opis: Na lekcji geografii.


==J==
==J==
*''- Ja wiem, skąd się bierze twoja głupota!''<br>''- Skąd?''<br>''- Bo masz próżnię między uszami!!!''
*'' Ja wiem, skąd się bierze twoja głupota!<br /> Skąd?<br /> Bo masz próżnię między uszami!!!''
**Opis: na fizyce do świrującego ucznia
**Opis: na fizyce do świrującego ucznia
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?''<br>''– Bermudzki!''
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?<br />– Bermudzki!''
**Opis: na lekcji matematyki
**Opis: na lekcji matematyki
*''– Jeszcze raz 20 pompek.<br />– Ale dlaczego aż tyle?<br />– Klaskaliście, to chyba wam się podobało.''
**Opis: na lekcji WF na boisku; uczniowie czyścili ręce z błota
*''Ja naprawdę nie mam gardła!''
*''Ja naprawdę nie mam gardła!''
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.''
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.''
**Opis: Na lekcji techniki.
**Opis: na lekcji techniki
* '' Jesteś głupi... Wiedziałeś, że masz kanały... Wiedziałeś, że masz poprawkę... Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od ciebie!!!''
*''– Jeszcze raz 20 pompek.''<br>''– Ale dlaczego aż tyle?''<br>''– Klaskaliście to chyba wam się podobało.''
**Opis: do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy
**Opis: Na lekcji WF na boisku; uczniowie czyścili ręce z błota.
* ''Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.''
* '' Jesteś głupi...Wiedziałeś, że masz kanały... Wiedziałeś, że masz poprawkę... Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od Ciebie!!!''
**Opis: Do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy.
*''Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!''
*''Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!''
* ''Jutro zrobię wam niezapowiedzianą kartkówkę.''


==M==
==M==
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?''
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?''
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
*'' Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry... Myślę, że będziecie tu robic po prostu fikołki radości, oraz bic brawo, aż się spocicie! Dzień fajnych pytań!''
*'' Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry... Myślę, że będziecie tu robić po prostu fikołki radości, oraz bić brawo, aż się spocicie! Dzień fajnych pytań!''


==N==
==N==
*''– No, to na obrazie stoi se facet...<br />– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!''
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.''
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.''
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!''
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!''
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!''


==O==
==O==
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.''
*''Opowiada ona historię na autentycznych faktach.''
*''Opowiada ona historię na autentycznych faktach.''
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.''


==P==
==P==
Linia 54: Linia 54:
==S==
==S==
*''Stań sobie z boczku.''
*''Stań sobie z boczku.''
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął.
**Opis: do ucznia, aby się przesunął


==T==
==T==
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”<br />– Czy musiało dojść do tej bitwy?''
*[''autentyk na WF-e''] ''Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.''
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy?
**Opis: na lekcji historii
**Opis: na lekcji historii
*''– To równanie jest sprzeczne, panie profesorze.<br />– Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!''
*[''autentyk na WF-e''] ''Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.''
*''Tłumaczę wam jak chłop krowie''
*''Tłumaczę wam jak chłop krowie''
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
*''Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.''
*''Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.''


==W==
==W==
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.''
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".''
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.''
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!''
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!''
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.''
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem, zaczynających się na „ch”, a kończących się na „uj”.''
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja''
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja''
**Opis: Ksiądz na lekcji religii
**Opis: ksiądz na lekcji religii
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.''


==Z==
==Z==
Linia 81: Linia 81:
* ''Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie..''
* ''Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie..''
* ''Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.''
* ''Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.''
* ''Aleksander zbił szybę plecakiem.''
* ''Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.''
* ''Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.''
* ''Aleksander zbił szybę plecakiem.''
* ''Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „ Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...''<br>''p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...''”<br> ''p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.''
* ''Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...<br />p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...”<br />p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.''
*''Ania sika do umywalki''
*''Ania robi origami z kartkówki''
*''Ania robi origami z kartkówki.''
*''Ania sika do umywalki.''


===B===
===B===
* ''Bawi sie zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.''
* ''Bawi się zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.''
* ''Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.''
* ''Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.''
* ''Beata je naleśnika pod ławką.''
* ''Beata je naleśnika pod ławką.''
Linia 100: Linia 100:
===C===
===C===
* ''Chmielewski zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.''
* ''Chmielewski zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.''
* ''Chodzi, z workiem na głowie, i mówi, że jest czantelmanem.''
* ''Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.''
* ''Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.''
* ''Chodzi w glanach i tupie.''
* ''Chodzi w glanach i tupie.''
* ''Chodzi z workiem na głowie i mówi, że jest czantelmanem.''
* ''Czyha na nauczyciela.''
* ''Czyha na nauczyciela.''


Linia 121: Linia 121:
* ''Gdacze na lekcji.''
* ''Gdacze na lekcji.''
* ''Gra w karty na języku angielskim.''
* ''Gra w karty na języku angielskim.''
* ''Gra w kółko i krzyżyk na lekcji.''
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.''
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.''
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.''
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.''
* ''Groźby karalne: Ten laptop będzie mój.''
* ''Groźby karalne: „Ten laptop będzie mój”.''
* ''Gra w kółko i krzyżyk na lekcji''


===I===
===I===
* ''.. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.''
* ''I przyniósł do szkoły trutkę na szczury, z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.''

===J===
===J===
* ''Jacek rozbił młotkiem nogę od umywalki.''
* ''Jacek rozbił młotkiem nogę od umywalki.''
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.''
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.''
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.''
* ''Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim.''
** Opis: o chłopcu, który bawił się wypchaną sową
* ''Jaś rozbił młotkiem umywalkę i pisuar.''
* ''Jaś rozbił młotkiem umywalkę i pisuar.''
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.''
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.''
* ''Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim''
** Opis: O chłopcu który bawił się wypchaną sową.
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.''
* ''Jeździ Żukiem po klasie.''
* ''Jeździ Żukiem po klasie.''
** Opis: O uczniu, który udawał jazdę samochodem.
** Opis: o uczniu, który udawał jazdę samochodem
* ''Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.''
* ''Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.''
* ''Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.''
* ''Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.''


===K===
===K===
* ''Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.''
* ''Kiwa głową nieprzyzwoicie.''
** Opis: uwaga z lekcji religii w liceum
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.''
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.''
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.''
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.''
Linia 149: Linia 153:
* ''Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.''
* ''Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.''
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.''
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.''
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.''
* ''Krystian wącha korektor.''
* ''Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.''
* ''Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.''
* ''Kradną pomidory z kuchni szkolnej.''
* ''Kradną pomidory z kuchni szkolnej.''
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.''
* "Kradnie szkolny prąd"
* ''Kradnie szkolny prąd.''
** Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki
** Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki
* ''Krystian wącha korektor.''
* ''Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.''
* ''Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.''
* ''Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.''
* ''Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.''
* ''Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.''
* ''Kiwa głową nieprzyzwoicie.''
** Opis: Uwaga z lekcjii religii w liceum


===L===
===L===
* ''Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.''
* ''Leży w drzwiach i zachowuje się jak kowboj, zjadając swoją kartkówkę.''
* ''Lucjan trzepie na lekcji''
* ''Lucjan trzepie na lekcji.''


===M===
===M===
* ''Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.''
* ''Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.''
* ''Maciek zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.''
* ''Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.''
* ''Magdalena przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji
* ''Magdalena przez całą lekcję robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji.''
* ''Małgosia nazwała swoją koleżankę „pustakiem” tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.''
* ''Marek bije się po dzwonku.''
* ''Marek bije się po dzwonku.''
* ''Marek na wycieczce do kina jechał bez skasowanego biletu.''
* ''Marek na wycieczce do kina jechał bez skasowanego biletu.''
* ''Marek przekleił znak "dla panów" na drzwi od damskiej toalety.''
* ''Marek przykleił znak „dla panów” na drzwi od damskiej toalety.''
* ''Marek urwał spłuczkę na II piętrze.''
* ''Marek urwał spłuczkę na II piętrze.''
* ''Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę.''
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.''
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.''
* ''Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.''
* ''Michał rzucił kolegą o ścianę''
* ''Michał rzucił kolegą o ścianę''
* ''Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisółaru i robi stemple na ścianie.''
* ''Małgosia nazwała swoją koleżankę 'pustakiem' tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.''
* ''Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.''
* ''Michał Strykowski odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.''
* ''Michał Strykowski odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.''
* ''Michał stwierdził, że koleżanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
* ''Mikołaj pisze SMSy podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.
* ''Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisuaru i robi stemple na ścianie.''
* ''Mówi nauczycielce spier*alaj je*ana szmato.''
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.''
* ''Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę
* ''Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.''
* ''Mikołaj pisze SMS-y podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.
* ''Mówi nauczycielce „spier*alaj je*ana szmato”.''


===N===
===N===
Linia 190: Linia 191:
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.''
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.''
* ''Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.''
* ''Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.''
* ''Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru. Mówi do niego i udaje agenta.''
* ''Na lekcji religii za głośno się modli.''
* ''Na lekcji religii za głośno się modli.''
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.''
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.''
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku".''
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada „Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku”.''
* ''Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.''
* ''Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.''
* ''Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.''
* ''Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.''
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.''
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.''
* ''Nagminnie biega po tablicy.''
* ''Nagminnie biega po tablicy.''
* ''Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty.''
* ''Nalał mydła do butelki, którą podlewa się kwiaty.''
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.''
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.''
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy mówiąc, że nie zna hasła.''
* ''Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.''
* ''Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.''
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.''
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.''
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.''
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.''
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.''
* ''Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru-mówi do niego i udaje agenta''


===O===
===O===
* ''Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: "Ej majster ile mam tych materacy przynieść?"
* ''Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: „Ej majster, ile mam tych materacy przynieść?
* ''Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: "O, kur*a!"
* ''Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: „O, kur*a!
* ''Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.''
* ''Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.''
* ''Olek jeździ hulajnogą w szkole.''
* ''Olek jeździ hulajnogą w szkole.''
Linia 215: Linia 216:
===P===
===P===
* ''Patrzy na mnie spode łba.''
* ''Patrzy na mnie spode łba.''
* ''Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki.''
* ''Paweł ukradł koledze płytę DVD.''
* ''Paweł ukradł koledze płytę DVD.''
* ''Pieką bułki w tosterze.''
* ''Pieką bułki w tosterze.''
* ''Pije wodę z kranu, mówiąc: "Kaca mam".''
* ''Pije wodę z kranu, mówiąc: „Kaca mam”.''
* ''Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.''
* ''Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.''
* ''Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.''
* ''Po wpisaniu uwagi Rafał zaczął chodzić po klasie.''
* ''Po wpisaniu uwagi, Rafał zaczął chodzić po klasie.''
* ''Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.''
* ''Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.''
* ''Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.''
* ''Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.''
* ''Podarł firankę w sali 46.''
* ''Podarł firankę w sali 46.''
* ''Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.''
* ''Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.''
* ''Podlał kaktusa herbatą.''
* ''Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.''
* ''Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.''
* ''Pokazuje swój brzuch, po czym mówi "cmoknij mnie". ''
* ''Pokazuje swój brzuch, po czym mówi „Cmoknij mnie”.''
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych.''
* ''Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.''
* ''Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.''
* ''Powiedział do nauczyciela: „Ty zboczeńcu”.''
* ''Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: "Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole".''
* ''Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: „Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole”.''
* ''Prowadzi rozmowę telefoniczną siedząc w pierwszej ławce.''
* ''Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego siedząc w pierwszej ławce.''
* ''Prowadzi rozmowę telefoniczną, siedząc w pierwszej ławce.''
* ''Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego, siedząc w pierwszej ławce.''
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.''
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.''
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.''
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.''
* ''Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.''
* ''Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.''
* ''Przeżuwa, a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.''
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.''
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.''
* ''Pyta się mnie o to co robiłem tyle w łazience.''
* ''Pyta się mnie o to, co robiłem tyle w łazience.''
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych''
* ''Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki''
* ''Powiedział do nauczyciela: "Ty zboczeńcu"''
* ''Przeżuwa a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.''
* ''Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.''
* ''Podlał kaktusa herbatą.''


===R===
===R===
* ''Rafał B. urwał klamkę w toalecie personelu i zatrzasnął tam nauczycielkę.''

* ''Rafał bije kolegów przepychaczem do pisółaru.''
* ''Rafał bije kolegów przepychaczem do pisuaru.''
* ''Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.''
* ''Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.''
* ''Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.''
* ''Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.''
* ''Rafał B. urwał klamkę w toalecie personelu i zatrzasnął tam nauczycielkę.''
* ''Rafał G. podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał „Bić bolszewików!”''
* ''Rafał G. podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał "Bić bolszewików !"''
* ''Rafał P. urwał umywalkę na II piętrze.''
* ''Rafał P. urwał umywalkę na II piętrze.''
* ''Rajmund rzuca bananem po klasie.''
* ''Rajmund rzuca bananem po klasie.''
* ''Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.''
* ''Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.''
* ''Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.''
* ''Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.''
* ''Rozbiera się na lekcji''
* ''Rozbiera się na lekcji.''
* ''Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.''
* ''Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.''
* ''Rysuje damskie genitalia na ścianie.''
* ''Rzuca ciastem po klasie.''
* ''Rzuca ciastem po klasie.''
* ''Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.''
* ''Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.''
* ''Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.''
* ''Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.''
* ''Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.''
* ''Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.''
* ''Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu sie trafić koledze w oko
* ''Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu się trafić koledze w oko.''
* ''Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: "Trafiłem!".''
* ''Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: „Trafiłem!.''
* ''Rysuje damskie genitalia na ścianie


===S===
===S===
* ''Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.''
* ''Sebastian urwał sznurek od spłuczki.''
* ''Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.''
* ''Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.''
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.''
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.''
* ''Sonia topi rybkę.''
* ''Sonia topi rybkę.''
* ''Spada z krzesła.''
* ''Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: "chce pani". ''
* ''Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: „Chce pani?”''
* ''Stale obraża się na nauczycieli.''
* ''Stale obraża się na nauczycieli.''
* ''Sebastian urwał sznurek od spłuczki.''
* ''Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.''
* ''Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.''
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.''
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.''
* ''Szczeka na lekcji.''
* ''Szczeka na lekcji.''
* ''Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.''
* ''Spada z krzesła''


===Ś===
===Ś===
Linia 281: Linia 281:


===T===
===T===
* ''Tnie się cyrklem i mówi, że nikt jej nie rozumie.''
* ''Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.''
* ''Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.''
* ''Tnie się cyrklem i mówi, że nikt jej nie rozumie''


===U===
===U===
* ''Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.''
* ''Uczeń bije się z Tomkiem, po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.''
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.''
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.''
* ''Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.''
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.''
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.''
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.''
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.''
* ''Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetem zadrapał drzwi.''
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.''
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.''
* ''Uczeń straszy mnie mafią.''
* ''Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetentem zadrapał drzwi.''
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.''
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.''
* ''Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.''
* ''Uczeń ucieka po lekcji, w czasie jej trwania.''
* ''Uczeń udaje Adama Małysza, skacząc z 9. stopnia na schodach.''
* ''Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16 który rozbił się na trzeciej ławce.Prawdopodobnie nikt nie przeżył.
* ''Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.''
* ''Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie, jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.''
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.''
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.''
* ''Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16, który rozbił się na trzeciej ławce. Prawdopodobnie nikt nie przeżył.''
* ''Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.''
* ''Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.''
* ''Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.''
* ''Uczniowie X, Y, Z kradną czerwone cebule ze stołówki.''
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.''
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.''
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.''
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.''
* ''Ukradł koledze tornister.''
* ''Ukradł koledze tornister.''
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.''
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.''
* ''Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach"
* ''Uczeń straszy mnie mafią.''
* ''Uczniowie x, y, z kradną czerwone cebule ze stołówki.''
* ''Urwałem klapę na II piętrze.''
* ''Urwałem klapę na II piętrze.''
** Opis: Uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu.
** Opis: uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu

===V===
* ''Vazgen sika do kabiny prysznicowej, uważa ją za pisuar.''


===W===
===W===
Linia 317: Linia 314:
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.''
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.''
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.''
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.''
* ''Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach.''
* ''Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.''
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).''
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).''
* ''Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.''
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.''
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.''
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.''
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.''
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.''
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.''
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.''
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki, wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.''
* ''Wysmarował się czarną pastą do butów, a gdy zwróciłam mu uwagę, nazwał mnie rasistką.''
* ''Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.''
* ''Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.''
* ''Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach''
* ''Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.''
* ''Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.''
* ''Wysmarował się czarną pastą do butów, a gdy zwróciłam mu uwagę nazwał mnie rasistką.''


===Z===
===Z===
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.''
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.''
* ''Zachowuje się jak idiotka.''
* ''Zachowuje się jak nienormalna.''
* ''Zachowuje się jak nienormalna.''
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.''
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.''
* ''Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: "Bawię się cy*kiem".''
* ''Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: „Bawię się cyckiem”.''
* ''Zbił szybę na sali gimnastycznej.''
* ''Zbił szybę na sali gimnastycznej.''
* ''Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w WC szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.''
* ''Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.''
* ''Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.''
* ''Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.''
* ''Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.''
* ''Zjada ściągi po klasówce.''
* ''Zjada ściągi po klasówce.''
* ''Zuza maluje się pod ławką.''
* ''Zuza maluje się pod ławką.''
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.''
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.''

* ''Zachowuje się jak idiotka.''

* ''Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w wc szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.''
[[Kategoria:Cytaty – tematy|Nauczyciele]]
[[Kategoria:Cytaty – tematy|Nauczyciele]]

Wersja z 21:27, 9 kwi 2012

Nauczyciele – cytaty.

C

  • – Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?
    – Nie, urodziłem się z długimi.
  • Co ty dziecko pleciesz?
  • Co ty, piźnięty jesteś?!
    • Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi, że nie potrafi liczyć do 42-óch
  • Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
  • Czemu chodzisz po klasie?
    • Opis: do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę

G

  • – Gruzja to Europa?
    – No co ty opowiadasz?! Państwo!
    • Opis: na lekcji geografii
  • Gdzie jest bobas?
    • Opis: do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.

J

  • – Ja wiem, skąd się bierze twoja głupota!
    – Skąd?
    – Bo masz próżnię między uszami!!!
    • Opis: na fizyce do świrującego ucznia
  • – Jakie znacie przykłady trójkątów?
    – Bermudzki!
    • Opis: na lekcji matematyki
  • – Jeszcze raz 20 pompek.
    – Ale dlaczego aż tyle?
    – Klaskaliście, to chyba wam się podobało.
    • Opis: na lekcji WF na boisku; uczniowie czyścili ręce z błota
  • Ja naprawdę nie mam gardła!
  • Jeden trzyma, drugi rżnie.
    • Opis: na lekcji techniki
  • Jesteś głupi... Wiedziałeś, że masz kanały... Wiedziałeś, że masz poprawkę... Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od ciebie!!!
    • Opis: do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy
  • Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!
  • Jutro zrobię wam niezapowiedzianą kartkówkę.

M

  • Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?
    • Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
  • Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry... Myślę, że będziecie tu robić po prostu fikołki radości, oraz bić brawo, aż się spocicie! Dzień fajnych pytań!

N

  • – No, to na obrazie stoi se facet...
    – Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!
    • Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
  • Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.
  • No dobra, nieobecni wstać.
  • Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!

O

  • Opowiada ona historię na autentycznych faktach.
  • Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.

P

  • Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
  • Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.

S

  • Stań sobie z boczku.
    • Opis: do ucznia, aby się przesunął

T

  • – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
    – Czy musiało dojść do tej bitwy?
    • Opis: na lekcji historii
  • – To równanie jest sprzeczne, panie profesorze.
    – Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
  • [autentyk na WF-e] Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.
  • Tłumaczę wam jak chłop krowie
  • Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.

W

  • W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!
    • Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
  • Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.
  • Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem, zaczynających się na „ch”, a kończących się na „uj”.
  • Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja
    • Opis: ksiądz na lekcji religii
  • Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.

Z

  • Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.
  • Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.

Uwagi z dzienniczków

A

  • Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie..
  • Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.
  • Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.
  • Aleksander zbił szybę plecakiem.
  • Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...
    p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...”
    p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.
  • Ania robi origami z kartkówki.
  • Ania sika do umywalki.

B

  • Bawi się zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.
  • Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.
  • Beata je naleśnika pod ławką.
  • Biega na lekcji wf.
  • Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.
  • Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.
  • Bawi się prezerwatywą na lekcji.
  • Bawi się ręką kolegi na lekcji.
  • Bawi się monitorem na lekcji informatyki.

C

  • Chmielewski zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.
  • Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.
  • Chodzi w glanach i tupie.
  • Chodzi z workiem na głowie i mówi, że jest czantelmanem.
  • Czyha na nauczyciela.

D

  • Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.
  • Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.
  • Demonstruje na fizyce zabawki.
  • Dominik wyrwał kieszeń CD-ROM.
  • Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.

E

  • Ewa przyniosła do szkoły ryby i zaczęła hodować je w umywalce.

F

  • Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.

G

  • Gdacze na lekcji.
  • Gra w karty na języku angielskim.
  • Gra w kółko i krzyżyk na lekcji.
  • Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.
  • Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.
  • Groźby karalne: „Ten laptop będzie mój”.

I

  • I przyniósł do szkoły trutkę na szczury, z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.

J

  • Jacek rozbił młotkiem nogę od umywalki.
  • Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.
  • Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.
  • Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim.
    • Opis: o chłopcu, który bawił się wypchaną sową
  • Jaś rozbił młotkiem umywalkę i pisuar.
  • Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.
  • Jeździ Żukiem po klasie.
    • Opis: o uczniu, który udawał jazdę samochodem
  • Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.
  • Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.

K

  • Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.
  • Kiwa głową nieprzyzwoicie.
    • Opis: uwaga z lekcji religii w liceum
  • Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.
  • Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.
  • Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.
  • Kopie piłkę na lekcji w-fu.
  • Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.
  • Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.
  • Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.
  • Kradną pomidory z kuchni szkolnej.
  • Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.
  • Kradnie szkolny prąd.
    • Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki
  • Krystian wącha korektor.
  • Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.
  • Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.
  • Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.

L

  • Leży w drzwiach i zachowuje się jak kowboj, zjadając swoją kartkówkę.
  • Lucjan trzepie na lekcji.

M

  • Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.
  • Maciek zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.
  • Magdalena przez całą lekcję robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji.
  • Małgosia nazwała swoją koleżankę „pustakiem” tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.
  • Marek bije się po dzwonku.
  • Marek na wycieczce do kina jechał bez skasowanego biletu.
  • Marek przykleił znak „dla panów” na drzwi od damskiej toalety.
  • Marek urwał spłuczkę na II piętrze.
  • Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę.
  • Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.
  • Michał rzucił kolegą o ścianę
  • Michał Strykowski odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.
  • Michał stwierdził, że koleżanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
  • Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisuaru i robi stemple na ścianie.
  • Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.
  • Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.
  • Mikołaj pisze SMS-y podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.
  • Mówi nauczycielce „spier*alaj je*ana szmato”.

N

  • Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.
  • Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.
  • Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.
  • Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.
  • Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru. Mówi do niego i udaje agenta.
  • Na lekcji religii za głośno się modli.
  • Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.
  • Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada „Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku”.
  • Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.
  • Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.
  • Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.
  • Nagminnie biega po tablicy.
  • Nalał mydła do butelki, którą podlewa się kwiaty.
  • Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.
  • Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy mówiąc, że nie zna hasła.
  • Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.
  • Nie nosi kredek i to ciągle.
  • Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.

O

  • Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: „Ej majster, ile mam tych materacy przynieść?”
  • Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: „O, kur*a!”
  • Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.
  • Olek jeździ hulajnogą w szkole.
  • Olek urwał nogę od umywalki.
  • Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.

P

  • Patrzy na mnie spode łba.
  • Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki.
  • Paweł ukradł koledze płytę DVD.
  • Pieką bułki w tosterze.
  • Pije wodę z kranu, mówiąc: „Kaca mam”.
  • Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.
  • Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.
  • Po wpisaniu uwagi, Rafał zaczął chodzić po klasie.
  • Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.
  • Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.
  • Podarł firankę w sali 46.
  • Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.
  • Podlał kaktusa herbatą.
  • Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.
  • Pokazuje swój brzuch, po czym mówi „Cmoknij mnie”.
  • Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych.
  • Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.
  • Powiedział do nauczyciela: „Ty zboczeńcu”.
  • Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: „Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole”.
  • Prowadzi rozmowę telefoniczną, siedząc w pierwszej ławce.
  • Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego, siedząc w pierwszej ławce.
  • Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.
  • Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.
  • Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.
  • Przeżuwa, a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.
  • Przyszła do szkoły w samym swetrze.
  • Pyta się mnie o to, co robiłem tyle w łazience.

R

  • Rafał B. urwał klamkę w toalecie personelu i zatrzasnął tam nauczycielkę.
  • Rafał bije kolegów przepychaczem do pisuaru.
  • Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.
  • Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.
  • Rafał G. podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał „Bić bolszewików!”
  • Rafał P. urwał umywalkę na II piętrze.
  • Rajmund rzuca bananem po klasie.
  • Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.
  • Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.
  • Rozbiera się na lekcji.
  • Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.
  • Rysuje damskie genitalia na ścianie.
  • Rzuca ciastem po klasie.
  • Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.
  • Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.
  • Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.
  • Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu się trafić koledze w oko.
  • Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: „Trafiłem!”.

S

  • Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.
  • Sebastian urwał sznurek od spłuczki.
  • Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.
  • Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.
  • Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.
  • Sonia topi rybkę.
  • Spada z krzesła.
  • Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: „Chce pani?”
  • Stale obraża się na nauczycieli.
  • Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.
  • Szczeka na lekcji.

Ś

  • Śmieje się parszywie.
  • Śpiewa na lekcji muzyki.

T

  • Tnie się cyrklem i mówi, że nikt jej nie rozumie.
  • Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.

U

  • Uczeń bije się z Tomkiem, po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.
  • Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.
  • Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.
  • Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.
  • Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetem zadrapał drzwi.
  • Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.
  • Uczeń straszy mnie mafią.
  • Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.
  • Uczeń ucieka po lekcji, w czasie jej trwania.
  • Uczeń udaje Adama Małysza, skacząc z 9. stopnia na schodach.
  • Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.
  • Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie, jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.
  • Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.
  • Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16, który rozbił się na trzeciej ławce. Prawdopodobnie nikt nie przeżył.
  • Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.
  • Uczniowie X, Y, Z kradną czerwone cebule ze stołówki.
  • Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.
  • Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.
  • Ukradł koledze tornister.
  • Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.
  • Urwałem klapę na II piętrze.
    • Opis: uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu

W

  • W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.
  • W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.
  • Wiesza się w szatni.
  • Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.
  • Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.
  • Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach.
  • Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.
  • Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).
  • Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.
  • Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.
  • Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.
  • Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.
  • Wysłany w celu namoczenia gąbki, wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.
  • Wysmarował się czarną pastą do butów, a gdy zwróciłam mu uwagę, nazwał mnie rasistką.
  • Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.

Z

  • Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.
  • Zachowuje się jak idiotka.
  • Zachowuje się jak nienormalna.
  • Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.
  • Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: „Bawię się cyckiem”.
  • Zbił szybę na sali gimnastycznej.
  • Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w WC szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.
  • Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.
  • Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.
  • Zjada ściągi po klasówce.
  • Zuza maluje się pod ławką.
  • Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.