Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→S) |
(ort., lit., int., <br> → <br />, kolejność alfabetyczna) |
||
Linia 3: | Linia 3: | ||
==C== |
==C== |
||
*''– Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?<br />– Nie, urodziłem się z długimi.'' |
|||
*''Co ty dziecko pleciesz??'' |
|||
*'' |
*''Co ty dziecko pleciesz?'' |
||
*''Co ty, piźnięty jesteś?! |
|||
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch. |
|||
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi, że nie potrafi liczyć do 42-óch |
|||
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
||
*''Czemu chodzisz po klasie?'' |
*''Czemu chodzisz po klasie?'' |
||
**Opis: |
**Opis: do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę |
||
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z długimi'' |
|||
==G== |
==G== |
||
*''– Gruzja to Europa?<br />– No co ty opowiadasz?! Państwo!'' |
|||
**Opis: na lekcji geografii |
|||
*''Gdzie jest bobas?'' |
*''Gdzie jest bobas?'' |
||
**Opis: |
**Opis: do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu. |
||
*''Gruzja to Europa?''<br>''– No co ty opowiadasz?! Państwo!'' |
|||
**Opis: Na lekcji geografii. |
|||
==J== |
==J== |
||
*'' |
*''– Ja wiem, skąd się bierze twoja głupota!<br />– Skąd?<br />– Bo masz próżnię między uszami!!!'' |
||
**Opis: na fizyce do świrującego ucznia |
**Opis: na fizyce do świrującego ucznia |
||
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów? |
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?<br />– Bermudzki!'' |
||
**Opis: na lekcji matematyki |
**Opis: na lekcji matematyki |
||
*''– Jeszcze raz 20 pompek.<br />– Ale dlaczego aż tyle?<br />– Klaskaliście, to chyba wam się podobało.'' |
|||
**Opis: na lekcji WF na boisku; uczniowie czyścili ręce z błota |
|||
*''Ja naprawdę nie mam gardła!'' |
*''Ja naprawdę nie mam gardła!'' |
||
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
||
**Opis: |
**Opis: na lekcji techniki |
||
* '' Jesteś głupi... Wiedziałeś, że masz kanały... Wiedziałeś, że masz poprawkę... Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od ciebie!!!'' |
|||
*''– Jeszcze raz 20 pompek.''<br>''– Ale dlaczego aż tyle?''<br>''– Klaskaliście to chyba wam się podobało.'' |
|||
**Opis: do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy |
|||
**Opis: Na lekcji WF na boisku; uczniowie czyścili ręce z błota. |
|||
* ''Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.'' |
|||
* '' Jesteś głupi...Wiedziałeś, że masz kanały... Wiedziałeś, że masz poprawkę... Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od Ciebie!!!'' |
|||
**Opis: Do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy. |
|||
*''Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!'' |
*''Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!'' |
||
* ''Jutro zrobię wam niezapowiedzianą kartkówkę.'' |
|||
==M== |
==M== |
||
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?'' |
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?'' |
||
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia |
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia |
||
*'' Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry... Myślę, że będziecie tu |
*'' Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry... Myślę, że będziecie tu robić po prostu fikołki radości, oraz bić brawo, aż się spocicie! Dzień fajnych pytań!'' |
||
==N== |
==N== |
||
*''– No, to na obrazie stoi se facet...<br />– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!'' |
|||
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta |
|||
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.'' |
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.'' |
||
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
||
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!'' |
|||
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta |
|||
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!'' |
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!'' |
||
==O== |
==O== |
||
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
|||
*''Opowiada ona historię na autentycznych faktach.'' |
*''Opowiada ona historię na autentycznych faktach.'' |
||
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
|||
==P== |
==P== |
||
Linia 54: | Linia 54: | ||
==S== |
==S== |
||
*''Stań sobie z boczku.'' |
*''Stań sobie z boczku.'' |
||
**Opis: |
**Opis: do ucznia, aby się przesunął |
||
==T== |
==T== |
||
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”<br />– Czy musiało dojść do tej bitwy?'' |
|||
*[''autentyk na WF-e''] ''Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.'' |
|||
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy? |
|||
**Opis: na lekcji historii |
**Opis: na lekcji historii |
||
*''– To równanie jest sprzeczne, panie profesorze.<br />– Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!'' |
|||
*[''autentyk na WF-e''] ''Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.'' |
|||
*''Tłumaczę wam jak chłop krowie'' |
*''Tłumaczę wam jak chłop krowie'' |
||
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! |
|||
*''Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.'' |
*''Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.'' |
||
==W== |
==W== |
||
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.'' |
|||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".'' |
|||
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
|||
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!'' |
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!'' |
||
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie |
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie |
||
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.'' |
|||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem, zaczynających się na „ch”, a kończących się na „uj”.'' |
|||
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja'' |
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja'' |
||
**Opis: |
**Opis: ksiądz na lekcji religii |
||
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
|||
==Z== |
==Z== |
||
Linia 81: | Linia 81: | ||
* ''Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie..'' |
* ''Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie..'' |
||
* ''Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.'' |
* ''Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.'' |
||
* ''Aleksander zbił szybę plecakiem.'' |
|||
* ''Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.'' |
* ''Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.'' |
||
* ''Aleksander zbił szybę plecakiem.'' |
|||
* ''Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „ Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...''<br>''p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...''”<br> ''p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.'' |
|||
* ''Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...<br />p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...”<br />p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.'' |
|||
*''Ania sika do umywalki'' |
|||
*''Ania robi origami z kartkówki'' |
*''Ania robi origami z kartkówki.'' |
||
*''Ania sika do umywalki.'' |
|||
===B=== |
===B=== |
||
* ''Bawi |
* ''Bawi się zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.'' |
||
* ''Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.'' |
* ''Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.'' |
||
* ''Beata je naleśnika pod ławką.'' |
* ''Beata je naleśnika pod ławką.'' |
||
Linia 100: | Linia 100: | ||
===C=== |
===C=== |
||
* ''Chmielewski zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.'' |
* ''Chmielewski zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.'' |
||
* ''Chodzi, z workiem na głowie, i mówi, że jest czantelmanem.'' |
|||
* ''Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.'' |
* ''Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.'' |
||
* ''Chodzi w glanach i tupie.'' |
* ''Chodzi w glanach i tupie.'' |
||
* ''Chodzi z workiem na głowie i mówi, że jest czantelmanem.'' |
|||
* ''Czyha na nauczyciela.'' |
* ''Czyha na nauczyciela.'' |
||
Linia 121: | Linia 121: | ||
* ''Gdacze na lekcji.'' |
* ''Gdacze na lekcji.'' |
||
* ''Gra w karty na języku angielskim.'' |
* ''Gra w karty na języku angielskim.'' |
||
* ''Gra w kółko i krzyżyk na lekcji.'' |
|||
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.'' |
* ''Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.'' |
||
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.'' |
* ''Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.'' |
||
* ''Groźby karalne: |
* ''Groźby karalne: „Ten laptop będzie mój”.'' |
||
* ''Gra w kółko i krzyżyk na lekcji'' |
|||
===I=== |
===I=== |
||
* '' |
* ''I przyniósł do szkoły trutkę na szczury, z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.'' |
||
===J=== |
===J=== |
||
* ''Jacek rozbił młotkiem nogę od umywalki.'' |
* ''Jacek rozbił młotkiem nogę od umywalki.'' |
||
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.'' |
|||
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.'' |
* ''Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.'' |
||
* ''Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim.'' |
|||
** Opis: o chłopcu, który bawił się wypchaną sową |
|||
* ''Jaś rozbił młotkiem umywalkę i pisuar.'' |
* ''Jaś rozbił młotkiem umywalkę i pisuar.'' |
||
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.'' |
* ''Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.'' |
||
* ''Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim'' |
|||
** Opis: O chłopcu który bawił się wypchaną sową. |
|||
* ''Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.'' |
|||
* ''Jeździ Żukiem po klasie.'' |
* ''Jeździ Żukiem po klasie.'' |
||
** Opis: |
** Opis: o uczniu, który udawał jazdę samochodem |
||
* ''Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.'' |
* ''Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.'' |
||
* ''Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.'' |
* ''Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.'' |
||
===K=== |
===K=== |
||
* ''Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.'' |
|||
* ''Kiwa głową nieprzyzwoicie.'' |
|||
** Opis: uwaga z lekcji religii w liceum |
|||
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.'' |
* ''Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.'' |
||
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.'' |
* ''Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.'' |
||
Linia 149: | Linia 153: | ||
* ''Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.'' |
* ''Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.'' |
||
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.'' |
* ''Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.'' |
||
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.'' |
|||
* ''Krystian wącha korektor.'' |
|||
* ''Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.'' |
|||
* ''Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.'' |
|||
* ''Kradną pomidory z kuchni szkolnej.'' |
* ''Kradną pomidory z kuchni szkolnej.'' |
||
* ''Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.'' |
|||
* "Kradnie szkolny prąd" |
|||
* ''Kradnie szkolny prąd.'' |
|||
** Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki |
** Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki |
||
* ''Krystian wącha korektor.'' |
|||
* ''Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.'' |
* ''Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.'' |
||
* ''Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.'' |
* ''Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.'' |
||
* ''Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.'' |
|||
* ''Kiwa głową nieprzyzwoicie.'' |
|||
** Opis: Uwaga z lekcjii religii w liceum |
|||
===L=== |
===L=== |
||
* ''Leży w drzwiach i zachowuje |
* ''Leży w drzwiach i zachowuje się jak kowboj, zjadając swoją kartkówkę.'' |
||
* ''Lucjan trzepie na lekcji'' |
* ''Lucjan trzepie na lekcji.'' |
||
===M=== |
===M=== |
||
* ''Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.'' |
|||
* ''Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.'' |
|||
* ''Maciek zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.'' |
|||
* ''Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.'' |
|||
* ''Magdalena przez |
* ''Magdalena przez całą lekcję robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji.'' |
||
* ''Małgosia nazwała swoją koleżankę „pustakiem” tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.'' |
|||
* ''Marek bije się po dzwonku.'' |
* ''Marek bije się po dzwonku.'' |
||
* ''Marek na wycieczce do kina jechał bez skasowanego biletu.'' |
* ''Marek na wycieczce do kina jechał bez skasowanego biletu.'' |
||
* ''Marek |
* ''Marek przykleił znak „dla panów” na drzwi od damskiej toalety.'' |
||
* ''Marek urwał spłuczkę na II piętrze.'' |
* ''Marek urwał spłuczkę na II piętrze.'' |
||
* ''Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę.'' |
|||
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.'' |
* ''Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.'' |
||
* ''Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi. |
|||
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.'' |
|||
* ''Michał rzucił kolegą o ścianę'' |
* ''Michał rzucił kolegą o ścianę'' |
||
* ''Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisółaru i robi stemple na ścianie.'' |
|||
* ''Małgosia nazwała swoją koleżankę 'pustakiem' tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.'' |
|||
* ''Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.'' |
|||
* ''Michał Strykowski odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.'' |
* ''Michał Strykowski odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.'' |
||
* ''Michał stwierdził, że koleżanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi. |
|||
* ''Mikołaj pisze SMSy podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką. |
|||
* ''Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisuaru i robi stemple na ścianie.'' |
|||
* ''Mówi nauczycielce spier*alaj je*ana szmato.'' |
|||
* ''Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.'' |
|||
* ''Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę |
|||
* ''Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.'' |
|||
* ''Mikołaj pisze SMS-y podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką. |
|||
* ''Mówi nauczycielce „spier*alaj je*ana szmato”.'' |
|||
===N=== |
===N=== |
||
Linia 190: | Linia 191: | ||
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.'' |
* ''Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.'' |
||
* ''Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.'' |
* ''Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.'' |
||
* ''Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru. Mówi do niego i udaje agenta.'' |
|||
* ''Na lekcji religii za głośno się modli.'' |
* ''Na lekcji religii za głośno się modli.'' |
||
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.'' |
* ''Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.'' |
||
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada |
* ''Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada „Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku”.'' |
||
* ''Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.'' |
* ''Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.'' |
||
* ''Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.'' |
* ''Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.'' |
||
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.'' |
* ''Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.'' |
||
* ''Nagminnie biega po tablicy.'' |
* ''Nagminnie biega po tablicy.'' |
||
* ''Nalał mydła do butelki |
* ''Nalał mydła do butelki, którą podlewa się kwiaty.'' |
||
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.'' |
* ''Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.'' |
||
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy mówiąc, że nie zna hasła.'' |
|||
* ''Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.'' |
* ''Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.'' |
||
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.'' |
* ''Nie nosi kredek i to ciągle.'' |
||
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.'' |
* ''Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.'' |
||
* ''Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.'' |
|||
* ''Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru-mówi do niego i udaje agenta'' |
|||
===O=== |
===O=== |
||
* ''Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: |
* ''Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: „Ej majster, ile mam tych materacy przynieść?” |
||
* ''Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: |
* ''Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: „O, kur*a!” |
||
* ''Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.'' |
* ''Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.'' |
||
* ''Olek jeździ hulajnogą w szkole.'' |
* ''Olek jeździ hulajnogą w szkole.'' |
||
Linia 215: | Linia 216: | ||
===P=== |
===P=== |
||
* ''Patrzy na mnie spode łba.'' |
* ''Patrzy na mnie spode łba.'' |
||
* ''Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki.'' |
|||
* ''Paweł ukradł koledze płytę DVD.'' |
* ''Paweł ukradł koledze płytę DVD.'' |
||
* ''Pieką bułki w tosterze.'' |
* ''Pieką bułki w tosterze.'' |
||
* ''Pije wodę z kranu, mówiąc: |
* ''Pije wodę z kranu, mówiąc: „Kaca mam”.'' |
||
* ''Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.'' |
|||
* ''Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.'' |
* ''Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.'' |
||
* ''Po wpisaniu uwagi Rafał zaczął chodzić po klasie.'' |
* ''Po wpisaniu uwagi, Rafał zaczął chodzić po klasie.'' |
||
* ''Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.'' |
* ''Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.'' |
||
* ''Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.'' |
* ''Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.'' |
||
* ''Podarł firankę w sali 46.'' |
* ''Podarł firankę w sali 46.'' |
||
* ''Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.'' |
* ''Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.'' |
||
* ''Podlał kaktusa herbatą.'' |
|||
* ''Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.'' |
* ''Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.'' |
||
* ''Pokazuje swój brzuch, po czym mówi |
* ''Pokazuje swój brzuch, po czym mówi „Cmoknij mnie”.'' |
||
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych.'' |
|||
* ''Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.'' |
* ''Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.'' |
||
* ''Powiedział do nauczyciela: „Ty zboczeńcu”.'' |
|||
* ''Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: "Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole".'' |
|||
* ''Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: „Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole”.'' |
|||
* ''Prowadzi rozmowę telefoniczną siedząc w pierwszej ławce.'' |
|||
* '' |
* ''Prowadzi rozmowę telefoniczną, siedząc w pierwszej ławce.'' |
||
* ''Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego, siedząc w pierwszej ławce.'' |
|||
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.'' |
* ''Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.'' |
||
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.'' |
* ''Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.'' |
||
* ''Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.'' |
* ''Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.'' |
||
* ''Przeżuwa, a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.'' |
|||
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.'' |
* ''Przyszła do szkoły w samym swetrze.'' |
||
* ''Pyta się mnie o to co robiłem tyle w łazience.'' |
* ''Pyta się mnie o to, co robiłem tyle w łazience.'' |
||
* ''Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych'' |
|||
* ''Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki'' |
|||
* ''Powiedział do nauczyciela: "Ty zboczeńcu"'' |
|||
* ''Przeżuwa a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.'' |
|||
* ''Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.'' |
|||
* ''Podlał kaktusa herbatą.'' |
|||
===R=== |
===R=== |
||
* ''Rafał B. urwał klamkę w toalecie personelu i zatrzasnął tam nauczycielkę.'' |
|||
* ''Rafał bije kolegów przepychaczem do |
* ''Rafał bije kolegów przepychaczem do pisuaru.'' |
||
* ''Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.'' |
* ''Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.'' |
||
* ''Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.'' |
* ''Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.'' |
||
* ''Rafał |
* ''Rafał G. podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał „Bić bolszewików!”'' |
||
* ''Rafał G. podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał "Bić bolszewików !"'' |
|||
* ''Rafał P. urwał umywalkę na II piętrze.'' |
* ''Rafał P. urwał umywalkę na II piętrze.'' |
||
* ''Rajmund rzuca bananem po klasie.'' |
* ''Rajmund rzuca bananem po klasie.'' |
||
* ''Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.'' |
* ''Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.'' |
||
* ''Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.'' |
* ''Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.'' |
||
* ''Rozbiera się na lekcji'' |
* ''Rozbiera się na lekcji.'' |
||
* ''Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.'' |
* ''Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.'' |
||
* ''Rysuje damskie genitalia na ścianie.'' |
|||
* ''Rzuca ciastem po klasie.'' |
* ''Rzuca ciastem po klasie.'' |
||
* ''Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.'' |
* ''Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.'' |
||
* ''Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.'' |
* ''Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.'' |
||
* ''Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.'' |
* ''Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.'' |
||
* ''Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu |
* ''Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu się trafić koledze w oko.'' |
||
* ''Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: |
* ''Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: „Trafiłem!”.'' |
||
* ''Rysuje damskie genitalia na ścianie |
|||
===S=== |
===S=== |
||
* ''Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.'' |
|||
* ''Sebastian urwał sznurek od spłuczki.'' |
|||
* ''Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.'' |
|||
* ''Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.'' |
|||
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.'' |
* ''Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.'' |
||
* ''Sonia topi rybkę.'' |
* ''Sonia topi rybkę.'' |
||
* ''Spada z krzesła.'' |
|||
* ''Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: "chce pani". '' |
|||
* ''Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: „Chce pani?”'' |
|||
* ''Stale obraża się na nauczycieli.'' |
* ''Stale obraża się na nauczycieli.'' |
||
* ''Sebastian urwał sznurek od spłuczki.'' |
|||
* ''Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.'' |
|||
* ''Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.'' |
|||
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.'' |
* ''Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.'' |
||
* ''Szczeka na lekcji.'' |
* ''Szczeka na lekcji.'' |
||
* ''Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.'' |
|||
* ''Spada z krzesła'' |
|||
===Ś=== |
===Ś=== |
||
Linia 281: | Linia 281: | ||
===T=== |
===T=== |
||
* ''Tnie się cyrklem i mówi, że nikt jej nie rozumie.'' |
|||
* ''Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.'' |
* ''Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.'' |
||
* ''Tnie się cyrklem i mówi, że nikt jej nie rozumie'' |
|||
===U=== |
===U=== |
||
* ''Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.'' |
* ''Uczeń bije się z Tomkiem, po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.'' |
||
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.'' |
* ''Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.'' |
||
* ''Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.'' |
|||
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.'' |
* ''Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.'' |
||
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.'' |
* ''Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.'' |
||
* ''Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetem zadrapał drzwi.'' |
|||
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.'' |
* ''Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.'' |
||
* ''Uczeń straszy mnie mafią.'' |
|||
* ''Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetentem zadrapał drzwi.'' |
|||
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.'' |
* ''Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.'' |
||
* ''Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.'' |
* ''Uczeń ucieka po lekcji, w czasie jej trwania.'' |
||
* ''Uczeń udaje Adama Małysza, skacząc z 9. stopnia na schodach.'' |
|||
* ''Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16 który rozbił się na trzeciej ławce.Prawdopodobnie nikt nie przeżył. |
|||
* ''Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.'' |
|||
* ''Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie, jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.'' |
|||
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.'' |
* ''Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.'' |
||
* ''Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16, który rozbił się na trzeciej ławce. Prawdopodobnie nikt nie przeżył.'' |
|||
* ''Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.'' |
|||
* ''Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.'' |
* ''Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.'' |
||
* ''Uczniowie X, Y, Z kradną czerwone cebule ze stołówki.'' |
|||
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.'' |
* ''Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.'' |
||
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.'' |
* ''Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.'' |
||
* ''Ukradł koledze tornister.'' |
* ''Ukradł koledze tornister.'' |
||
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.'' |
* ''Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.'' |
||
* ''Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach" |
|||
* ''Uczeń straszy mnie mafią.'' |
|||
* ''Uczniowie x, y, z kradną czerwone cebule ze stołówki.'' |
|||
* ''Urwałem klapę na II piętrze.'' |
* ''Urwałem klapę na II piętrze.'' |
||
** Opis: |
** Opis: uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu |
||
===V=== |
|||
* ''Vazgen sika do kabiny prysznicowej, uważa ją za pisuar.'' |
|||
===W=== |
===W=== |
||
Linia 317: | Linia 314: | ||
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.'' |
* ''Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.'' |
||
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.'' |
* ''Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.'' |
||
* ''Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach.'' |
|||
* ''Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.'' |
|||
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).'' |
* ''Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).'' |
||
* ''Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.'' |
|||
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.'' |
* ''Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.'' |
||
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.'' |
* ''Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.'' |
||
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.'' |
* ''Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.'' |
||
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.'' |
* ''Wysłany w celu namoczenia gąbki, wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.'' |
||
* ''Wysmarował się czarną pastą do butów, a gdy zwróciłam mu uwagę, nazwał mnie rasistką.'' |
|||
* ''Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.'' |
* ''Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.'' |
||
* ''Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach'' |
|||
* ''Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.'' |
|||
* ''Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.'' |
|||
* ''Wysmarował się czarną pastą do butów, a gdy zwróciłam mu uwagę nazwał mnie rasistką.'' |
|||
===Z=== |
===Z=== |
||
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.'' |
* ''Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.'' |
||
* ''Zachowuje się jak idiotka.'' |
|||
* ''Zachowuje się jak nienormalna.'' |
* ''Zachowuje się jak nienormalna.'' |
||
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.'' |
* ''Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.'' |
||
* ''Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: |
* ''Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: „Bawię się cyckiem”.'' |
||
* ''Zbił szybę na sali gimnastycznej.'' |
* ''Zbił szybę na sali gimnastycznej.'' |
||
* ''Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w WC szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.'' |
|||
* ''Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.'' |
|||
* ''Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.'' |
* ''Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.'' |
||
* ''Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.'' |
|||
* ''Zjada ściągi po klasówce.'' |
* ''Zjada ściągi po klasówce.'' |
||
* ''Zuza maluje się pod ławką.'' |
* ''Zuza maluje się pod ławką.'' |
||
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.'' |
* ''Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.'' |
||
* ''Zachowuje się jak idiotka.'' |
|||
* ''Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w wc szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.'' |
|||
[[Kategoria:Cytaty – tematy|Nauczyciele]] |
[[Kategoria:Cytaty – tematy|Nauczyciele]] |
Wersja z 21:27, 9 kwi 2012
Ten artykuł jest niezmiernie długi i jego czytanie może spowodować liczne szkody, takie jak: strata czasu, ból palców, możliwość zepsucia się myszki, klawiatury, procesora i przypalenie drugiego dania. Upewnij się, że jesteś na siłach lub wylosuj sobie coś krótszego. |
Nauczyciele – cytaty.
C
- – Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?
– Nie, urodziłem się z długimi. - Co ty dziecko pleciesz?
- Co ty, piźnięty jesteś?!
- Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi, że nie potrafi liczyć do 42-óch
- Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
- Czemu chodzisz po klasie?
- Opis: do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę
G
- – Gruzja to Europa?
– No co ty opowiadasz?! Państwo!- Opis: na lekcji geografii
- Gdzie jest bobas?
- Opis: do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
J
- – Ja wiem, skąd się bierze twoja głupota!
– Skąd?
– Bo masz próżnię między uszami!!!- Opis: na fizyce do świrującego ucznia
- – Jakie znacie przykłady trójkątów?
– Bermudzki!- Opis: na lekcji matematyki
- – Jeszcze raz 20 pompek.
– Ale dlaczego aż tyle?
– Klaskaliście, to chyba wam się podobało.- Opis: na lekcji WF na boisku; uczniowie czyścili ręce z błota
- Ja naprawdę nie mam gardła!
- Jeden trzyma, drugi rżnie.
- Opis: na lekcji techniki
- Jesteś głupi... Wiedziałeś, że masz kanały... Wiedziałeś, że masz poprawkę... Wiedziałeś, że wszystko zależy od tego dzisiejszego tygodnia. I jak się przygotowałeś?! Byczek Fernando byłby bardziej inteligentny od ciebie!!!
- Opis: do ucznia, który nie przeszedł do następnej klasy
- Jesteś normalnie tępy, normalnie, jak kurde wieko beczki, tej!
- Jutro zrobię wam niezapowiedzianą kartkówkę.
M
- Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?
- Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
- Może w ogóle zrobimy sobie takie małe manewry... Myślę, że będziecie tu robić po prostu fikołki radości, oraz bić brawo, aż się spocicie! Dzień fajnych pytań!
N
- – No, to na obrazie stoi se facet...
– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!- Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
- Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.
- No dobra, nieobecni wstać.
- Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!
O
- Opowiada ona historię na autentycznych faktach.
- Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.
P
- Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
- Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
S
- Stań sobie z boczku.
- Opis: do ucznia, aby się przesunął
T
- – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
– Czy musiało dojść do tej bitwy?- Opis: na lekcji historii
- – To równanie jest sprzeczne, panie profesorze.
– Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! - [autentyk na WF-e] Tak to już jest, że zawsze w życiu melona, kokosy spadają z nieba.
- Tłumaczę wam jak chłop krowie
- Ty w ogóle bystry szczon jesteś! Ja nawet nie wiedziałem o tym.
W
- W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!
- Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
- Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.
- Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem, zaczynających się na „ch”, a kończących się na „uj”.
- Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja
- Opis: ksiądz na lekcji religii
- Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
Z
- Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.
- Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.
Uwagi z dzienniczków
A
- Adam bawi się śrubokrętem i rzuca nim po klasie..
- Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.
- Aleksander urwał przycisk od spłuczki Geberit srebrny, metalowy, podwójny.
- Aleksander zbił szybę plecakiem.
- Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...
p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...”
p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość. - Ania robi origami z kartkówki.
- Ania sika do umywalki.
B
- Bawi się zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.
- Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.
- Beata je naleśnika pod ławką.
- Biega na lekcji wf.
- Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.
- Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.
- Bawi się prezerwatywą na lekcji.
- Bawi się ręką kolegi na lekcji.
- Bawi się monitorem na lekcji informatyki.
C
- Chmielewski zakręcił i odkręcił kran od spłuczki.
- Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.
- Chodzi w glanach i tupie.
- Chodzi z workiem na głowie i mówi, że jest czantelmanem.
- Czyha na nauczyciela.
D
- Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.
- Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.
- Demonstruje na fizyce zabawki.
- Dominik wyrwał kieszeń CD-ROM.
- Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.
E
- Ewa przyniosła do szkoły ryby i zaczęła hodować je w umywalce.
F
- Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.
G
- Gdacze na lekcji.
- Gra w karty na języku angielskim.
- Gra w kółko i krzyżyk na lekcji.
- Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.
- Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.
- Groźby karalne: „Ten laptop będzie mój”.
I
- I przyniósł do szkoły trutkę na szczury, z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.
J
- Jacek rozbił młotkiem nogę od umywalki.
- Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.
- Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.
- Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim.
- Opis: o chłopcu, który bawił się wypchaną sową
- Jaś rozbił młotkiem umywalkę i pisuar.
- Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.
- Jeździ Żukiem po klasie.
- Opis: o uczniu, który udawał jazdę samochodem
- Jurek otworzył spłuczkę i nawrzucał do niej papierków.
- Jurek urwał drzwi od kabiny w ubikacji szkolnej.
K
- Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.
- Kiwa głową nieprzyzwoicie.
- Opis: uwaga z lekcji religii w liceum
- Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.
- Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.
- Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.
- Kopie piłkę na lekcji w-fu.
- Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.
- Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.
- Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.
- Kradną pomidory z kuchni szkolnej.
- Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.
- Kradnie szkolny prąd.
- Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki
- Krystian wącha korektor.
- Krzysiek gapi się przez okno na kartkówce z geografii.
- Krzysiek urwał umywalkę z półpostumentem.
- Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.
L
- Leży w drzwiach i zachowuje się jak kowboj, zjadając swoją kartkówkę.
- Lucjan trzepie na lekcji.
M
- Maciej urwał pisuar w ubikacji szkolnej.
- Maciek zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.
- Magdalena przez całą lekcję robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji.
- Małgosia nazwała swoją koleżankę „pustakiem” tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.
- Marek bije się po dzwonku.
- Marek na wycieczce do kina jechał bez skasowanego biletu.
- Marek przykleił znak „dla panów” na drzwi od damskiej toalety.
- Marek urwał spłuczkę na II piętrze.
- Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę.
- Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.
- Michał rzucił kolegą o ścianę
- Michał Strykowski odkręcił kran do końca, by sprawdzić reakcję kolegów na cieknącą wodę.
- Michał stwierdził, że koleżanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
- Michał zabrał z ubikacji przepychacz do pisuaru i robi stemple na ścianie.
- Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.
- Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.
- Mikołaj pisze SMS-y podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.
- Mówi nauczycielce „spier*alaj je*ana szmato”.
N
- Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.
- Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.
- Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.
- Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.
- Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru. Mówi do niego i udaje agenta.
- Na lekcji religii za głośno się modli.
- Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.
- Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada „Ten skur*ysyn jest gdzieś na boisku”.
- Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.
- Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.
- Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.
- Nagminnie biega po tablicy.
- Nalał mydła do butelki, którą podlewa się kwiaty.
- Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.
- Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy mówiąc, że nie zna hasła.
- Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.
- Nie nosi kredek i to ciągle.
- Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.
O
- Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: „Ej majster, ile mam tych materacy przynieść?”
- Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: „O, kur*a!”
- Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.
- Olek jeździ hulajnogą w szkole.
- Olek urwał nogę od umywalki.
- Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.
P
- Patrzy na mnie spode łba.
- Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki.
- Paweł ukradł koledze płytę DVD.
- Pieką bułki w tosterze.
- Pije wodę z kranu, mówiąc: „Kaca mam”.
- Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.
- Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.
- Po wpisaniu uwagi, Rafał zaczął chodzić po klasie.
- Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.
- Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.
- Podarł firankę w sali 46.
- Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.
- Podlał kaktusa herbatą.
- Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.
- Pokazuje swój brzuch, po czym mówi „Cmoknij mnie”.
- Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych.
- Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.
- Powiedział do nauczyciela: „Ty zboczeńcu”.
- Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: „Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole”.
- Prowadzi rozmowę telefoniczną, siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego, siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.
- Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.
- Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.
- Przeżuwa, a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.
- Przyszła do szkoły w samym swetrze.
- Pyta się mnie o to, co robiłem tyle w łazience.
R
- Rafał B. urwał klamkę w toalecie personelu i zatrzasnął tam nauczycielkę.
- Rafał bije kolegów przepychaczem do pisuaru.
- Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.
- Rafał ciągnie za przycisk od spłuczki.
- Rafał G. podczas zwiedzania Wawelu biegał po salach i krzyczał „Bić bolszewików!”
- Rafał P. urwał umywalkę na II piętrze.
- Rajmund rzuca bananem po klasie.
- Rajmund urwał wylewkę od baterii w ubikacji szkolnej.
- Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.
- Rozbiera się na lekcji.
- Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.
- Rysuje damskie genitalia na ścianie.
- Rzuca ciastem po klasie.
- Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.
- Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.
- Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.
- Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu się trafić koledze w oko.
- Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: „Trafiłem!”.
S
- Sebastian i Antoni prowadzą wojnę na ołówki.
- Sebastian urwał sznurek od spłuczki.
- Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.
- Sika do umywalki. Uważa ją za pisuar.
- Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.
- Sonia topi rybkę.
- Spada z krzesła.
- Spóźniony, wpadł do klasy, podchodząc do nauczycielki zaproponował ciastko słowami: „Chce pani?”
- Stale obraża się na nauczycieli.
- Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.
- Szczeka na lekcji.
Ś
- Śmieje się parszywie.
- Śpiewa na lekcji muzyki.
T
- Tnie się cyrklem i mówi, że nikt jej nie rozumie.
- Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.
U
- Uczeń bije się z Tomkiem, po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.
- Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.
- Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.
- Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.
- Uczeń na stołówce rzuca kotletami mielonymi po sali, upomniany zaczął gwałtownie się wiercić, po czym pobiegł w stronę wyjścia i z impetem zadrapał drzwi.
- Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.
- Uczeń straszy mnie mafią.
- Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.
- Uczeń ucieka po lekcji, w czasie jej trwania.
- Uczeń udaje Adama Małysza, skacząc z 9. stopnia na schodach.
- Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.
- Uczeń zagroził mi, że zdemoluje mi mieszkanie, jeżeli jeszcze raz postawię mu pałę.
- Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.
- Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16, który rozbił się na trzeciej ławce. Prawdopodobnie nikt nie przeżył.
- Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.
- Uczniowie X, Y, Z kradną czerwone cebule ze stołówki.
- Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.
- Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.
- Ukradł koledze tornister.
- Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.
- Urwałem klapę na II piętrze.
- Opis: uczeń wpisuje sobie uwagę za urwanie klapy od sedesu
W
- W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.
- W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.
- Wiesza się w szatni.
- Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.
- Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.
- Wojciech w czasie lekcji polskiego wspomina o swoich jądrach.
- Wojtuś uważał, że kolega jest śmieciem, więc chciał go wyrzucić do kosza.
- Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).
- Wyrwał muszlę klozetową. Uczniowie nie mają gdzie sikać.
- Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.
- Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.
- Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.
- Wysłany w celu namoczenia gąbki, wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.
- Wysmarował się czarną pastą do butów, a gdy zwróciłam mu uwagę, nazwał mnie rasistką.
- Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.
Z
- Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.
- Zachowuje się jak idiotka.
- Zachowuje się jak nienormalna.
- Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.
- Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: „Bawię się cyckiem”.
- Zbił szybę na sali gimnastycznej.
- Zbyszek został wyczytany na apelu za obcinanie spłuczek w WC szkolnym scyzorykiem. Po tygodniu dostaje naganę za odrąbanie siekierą muszli klozetowej.
- Ze szkolnego akwarium zrobił pisuar.
- Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.
- Zjada ściągi po klasówce.
- Zuza maluje się pod ławką.
- Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.