Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami
M („Mega Man (Rockman)” przeniesiono do „Mega Man (postać)”: zgodnie z nomenklaturą i tematyką artykułu) |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{popr|Scalić/rozdzielić z potencjalnym artykułem o serii gier.}} |
{{popr|Scalić/rozdzielić z potencjalnym artykułem o serii gier.}} |
||
{{sur|postaci|[[Mega Man]]}} |
|||
[[Plik:MMderp.jpg|thumb|200px|Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców]] |
[[Plik:MMderp.jpg|thumb|200px|Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców]] |
||
{{cytat|Pikseloza.|Przeciętny człowiek o '''Megamanie'''}} |
{{cytat|Pikseloza.|Przeciętny człowiek o '''Megamanie'''}} |
Wersja z 13:47, 26 lut 2012
W tym artykule konieczne są drobne poprawki. Zajmij się tym, to nie boli.
Do poprawienia: Scalić/rozdzielić z potencjalnym artykułem o serii gier.. |
Ten artykuł dotyczy postaci. Zobacz też Mega Man. |
Pikseloza.
- Przeciętny człowiek o Megamanie
Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!
- Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana
Megaman, Rockman – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.
Poprzednik Megamana
Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.
Następcy Megamana
- 002 Roll – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
- 003 Cutman – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
- 004 Gutsman – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
- 005 Iceman – Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
- 006 Bombman – znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
- 007 Fireman – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
- 008 Elecman – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
Serie Megamana
- Klasyczna – pikseloza, składa się z części 10.
- Seria X – w trzeciej części jest tak irytujący, że wszyscy grają jako Zero, składa się z osiem części.
- Legends – bryłowate 3D, aż oczy bolą bardziej niż w klasyku, na szczęście tylko dwie części.
- Seria Zero – 100 lat po wydarzeniach z X8 bohater drugoplanowy staje się pierwszoplanowy, niestety tylko cztery części.
- ZX – po kolejnych miliardach lat potem jakieś chore rodzeństwo zmienia się w postacie z poprzednich serii, dwie części.
- Battle Network – żałosny RPG z niezliczoną ilością części.