Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
(przeniesienie)
Linia 1: Linia 1:
{{popr|Scalić/rozdzielić z potencjalnym artykułem o serii gier.}}
{{sur|postaci|[[Mega Man]]}}
{{sur|postaci|[[Mega Man]]}}
[[Plik:MMderp.jpg|thumb|200px|Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców]]
[[Plik:MMderp.jpg|thumb|200px|Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców]]
Linia 18: Linia 17:
* '''007 Fireman''' – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
* '''007 Fireman''' – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
* '''008 Elecman''' – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
* '''008 Elecman''' – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.

== Serie Megamana ==
* '''Klasyczna''' – pikseloza, składa się z części 10.
* '''Seria X''' – w trzeciej części jest tak irytujący, że wszyscy grają jako Zero, składa się z osiem części.
* '''Legends''' – bryłowate 3D, aż oczy bolą bardziej niż w klasyku, na szczęście tylko dwie części.
* '''Seria Zero''' – 100 lat po wydarzeniach z X8 bohater drugoplanowy staje się pierwszoplanowy, niestety tylko cztery części.
* '''ZX''' – po kolejnych miliardach lat potem jakieś chore rodzeństwo zmienia się w postacie z poprzednich serii, dwie części.
* '''Battle Network''' – żałosny RPG z niezliczoną ilością części.


[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]]

Wersja z 19:19, 13 kwi 2012

Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców

Pikseloza.

Przeciętny człowiek o Megamanie

Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!

Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana

Megaman, Rockman – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.

Poprzednik Megamana

Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.

Następcy Megamana

  • 002 Roll – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
  • 003 Cutman – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
  • 004 Gutsman – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
  • 005 Iceman – Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
  • 006 Bombman – znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
  • 007 Fireman – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
  • 008 Elecman – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.