Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
(h9)
Linia 11: Linia 11:
* W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
* W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
* W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
* W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
*W H9-PKS Autobus rozklekotany,wiecznie skrzypiące drzwi i niedomykające się.Uszczelki sparciałe.Cena ok.700 zł,jest używany w PKSach


{{przypisy}}
{{przypisy}}

Wersja z 19:02, 19 maj 2012

Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.

Wersje

Plik:Autosan H9-35.jpg
Kiedyś było ci tego w bród...
  • Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1].

Cechy charakterystyczne

  • Wspinaczka przy wsiadaniu.
  • W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pSłuchacz jedynego słusznego radia ocenzurował ten niegodny fragmentniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół).
  • W H9-35 drzwi harmonijkowe zgapione od Ikarusa wiecznie się nie domykają, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna.
  • W H9-PKS Autobus rozklekotany,wiecznie skrzypiące drzwi i niedomykające się.Uszczelki sparciałe.Cena ok.700 zł,jest używany w PKSach

Przypisy

  1. Jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia

Szablon:Stubtrans