Klatki na sekundę: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 10: Linia 10:
* {{t|90 fps}}średni framerate [[camper]]a, który się nie rusza, a jego procesor nadąża za generowaniem tyluż klatek.
* {{t|90 fps}}średni framerate [[camper]]a, który się nie rusza, a jego procesor nadąża za generowaniem tyluż klatek.


{{stubinf}}
{{stub|inf}}
[[Kategoria:Informatyka]]
[[Kategoria:Informatyka]]
[[Kategoria:Kinematografia]]
[[Kategoria:Kinematografia]]

Wersja z 23:56, 29 wrz 2012

Szablon:Tokreślenie używane w grach komputerowych, ew. filmach, używane do określenia płynności ruchu.

O co w tym chodzi?

Jak wiadomo, w każdym filmie coś się rusza. Aby wywołać wrażenie płynności ruchu, klatki muszą zapierdzielać tak szybko, żeby oko nie łapało każdej z osobna. Ludzie sprzeczają się, jaka ilość jest wystarczająca, a to oczywiście zależy od zastosowania:


Crystal Clear app klaptop.png To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny informatyki. Jeśli klikasz szybciej niż myślisz – rozbuduj go.