The Sims: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to 80.53.13.180. Autor wycofanej wersji to 195.66.68.65.)
(Kasacja i pisanie od początku)
Linia 1: Linia 1:
'''The Sims''' (popularniej ''simsy'') - przełomowa gra komputerowa, w której w niezwykły sposób możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców [[Sim|simami]]), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego ''ogrom'' funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom [[domek dla lalek]].
Gra komputerowa, w której tak kierujemy ludzikami, które zresztą sami sobie wymyśliliśmy, aby doszło między nimi do [[seks|kopulacji]].


==Zasady==
W rzeczywistości i tak większość osób [[śmierć|zabijała]] swojego ludzika. Najczęściej kończyły na dnie [[basen]]u gdy nie robiło się w nim drabinek żeby ludzik mógł wyjść, prowokowało się pożar bądź zamykało się w izolatce 2m x 2m bez potrzebnych do życia rzeczy. Fenomen zabijania simów jest porównywalny z wyrywaniem kończyn [[Barbie]].
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do [[Seks|kopulacji]] (niestety, nie widać jej na ekranie). Zwykle jednak simowie kończą na dnie [[Basen|basenu]] (wirtyalny odpowiednik topienia [[Barbie]] w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamykani w izolatce 2x2, by w końcu umarli (to już nowość).

Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje [[Zabawa|zabawę]] domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji - sami dobieramy simom [[dom]], lub budujemy według własnego gustu (Wow!). Do tego kupujemy simom wyposażenie wegług własnego gustu (to już całkiem wypiera zabawki dla dzieci).

==Historia==
Pomysł na symulację życia narodził się w łepetynie [[Bill Wright|Billa Wrighta]] (jak by było mało Billów!). Został on uznany przez środowisko [[Informatyka|informatyczne]] za szalony (i do tej pory jest uznawany). Wright znalazł jednak gdzieś ludzi, którym podobał się ten pomysł i zaczęli robić. Ostatecznie [[Gra komputerowa|gra]] ukazała się w roku [[2000]] i okazała się wielkim hitem (gra w nią 78 954 431 osób).


{{stubinf}}
{{stubinf}}

Wersja z 18:09, 24 wrz 2006

The Sims (popularniej simsy) - przełomowa gra komputerowa, w której w niezwykły sposób możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców simami), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego ogrom funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom domek dla lalek.

Zasady

Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do kopulacji (niestety, nie widać jej na ekranie). Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtyalny odpowiednik topienia Barbie w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamykani w izolatce 2x2, by w końcu umarli (to już nowość).

Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji - sami dobieramy simom dom, lub budujemy według własnego gustu (Wow!). Do tego kupujemy simom wyposażenie wegług własnego gustu (to już całkiem wypiera zabawki dla dzieci).

Historia

Pomysł na symulację życia narodził się w łepetynie Billa Wrighta (jak by było mało Billów!). Został on uznany przez środowisko informatyczne za szalony (i do tej pory jest uznawany). Wright znalazł jednak gdzieś ludzi, którym podobał się ten pomysł i zaczęli robić. Ostatecznie gra ukazała się w roku 2000 i okazała się wielkim hitem (gra w nią 78 954 431 osób).

Szablon:Stubinf