Inżynieria oprogramowania: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M |
|||
Linia 13: | Linia 13: | ||
Grafika:IO 4.svg|Efekt pracy programistów |
Grafika:IO 4.svg|Efekt pracy programistów |
||
Grafika:IO 5.svg|Produkt po wdrożeniu |
Grafika:IO 5.svg|Produkt po wdrożeniu |
||
Grafika:Southern_Star_Complete.jpg| |
Grafika:Southern_Star_Complete.jpg|Produkt, za który klient zapłacił |
||
Grafika:IO 7.svg| |
Grafika:IO 7.svg|Produkt, którego klient potrzebował |
||
Grafika:IO 8.svg|Praktyczne zastosowanie produktu |
Grafika:IO 8.svg|Praktyczne zastosowanie produktu |
||
</gallery> |
</gallery> |
Wersja z 08:51, 25 sie 2013
Szablon:Tściśle teoretyczna gałąź informatyki zajmująca się tworzeniem wyidealizowanych metod wytwarzania oprogramowania, opartych na optymistycznych założeniach i przystosowanych do działania w utopijnym świecie.
Wyzwania dla inżynierii oprogramowania
- systemy spadkowe – jak nieprzerwanie czerpać zyski z oprogramowania, które powstało wiele lat temu i ciągle jest w użyciu
- systemy heterogeniczne – problem obniżenia kosztów integracji systemów zbudowanych z użyciem różnych języków i technologii
- sprawna produkcja systemów – umożliwienie produkcji oprogramowania na czas bez uszczerbku dla sumy wpływów z jego sprzedaży