Inżynieria oprogramowania: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
Linia 13: Linia 13:
Grafika:IO 4.svg|Efekt pracy programistów
Grafika:IO 4.svg|Efekt pracy programistów
Grafika:IO 5.svg|Produkt po wdrożeniu
Grafika:IO 5.svg|Produkt po wdrożeniu
Grafika:Southern_Star_Complete.jpg|Projekt, za który klient zapłacił
Grafika:Southern_Star_Complete.jpg|Produkt, za który klient zapłacił
Grafika:IO 7.svg|Projekt, którego klient potrzebował
Grafika:IO 7.svg|Produkt, którego klient potrzebował
Grafika:IO 8.svg|Praktyczne zastosowanie produktu
Grafika:IO 8.svg|Praktyczne zastosowanie produktu
</gallery>
</gallery>

Wersja z 08:51, 25 sie 2013

Szablon:Tściśle teoretyczna gałąź informatyki zajmująca się tworzeniem wyidealizowanych metod wytwarzania oprogramowania, opartych na optymistycznych założeniach i przystosowanych do działania w utopijnym świecie.

Wyzwania dla inżynierii oprogramowania

  • systemy spadkowe – jak nieprzerwanie czerpać zyski z oprogramowania, które powstało wiele lat temu i ciągle jest w użyciu
  • systemy heterogeniczne – problem obniżenia kosztów integracji systemów zbudowanych z użyciem różnych języków i technologii
  • sprawna produkcja systemów – umożliwienie produkcji oprogramowania na czas bez uszczerbku dla sumy wpływów z jego sprzedaży

Etapy życia oprogramowania

Fantazje na temat wytwarzania oprogramowania