SU46: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(popr. opisu zdjęcia) Znacznik: edytor źródłowy |
M (daję stuba, ale nie wiem, czy nie wyleci) Znacznik: edytor źródłowy |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
[[Plik:SP47-001.jpg|thumb|250px|SP47 we własnej osobie]] |
[[Plik:SP47-001.jpg|thumb|250px|SP47 we własnej osobie]] |
||
Podróba SU46. Powstały zaledwie 2 egzemplarze tej lokomotywy, oba produkowane przez cały rok! Niczym się nie różni od SU46, tylko skrótem i ciągała tylko składy pasażerskie. |
Podróba SU46. Powstały zaledwie 2 egzemplarze tej lokomotywy, oba produkowane przez cały rok! Niczym się nie różni od SU46, tylko skrótem i ciągała tylko składy pasażerskie. |
||
{{Stub|trans}} |
|||
{{Ciężarówki}} |
{{Ciężarówki}} |
||
Wersja z 07:17, 11 maj 2015
Szablon:Tspalona spalinowa lokomotywa polskiej PRL-owskiej produkcji. Podczas trzech czterech lat wyprodukowano tylko 54 sztuki tej kopalni smrodu, bo konstruktorom się nie chciało splaszczać i rozszerzać lokomotywy (a ta była właśnie taka).
Nazwy żargonowe lokomotywy
Nie wiadomo dlaczego w żargonie lokomotywa ma takie same nazwy jak jej siostra. Bardziej by pasowała nazwa "Plaskacz" lub "Placek".
Podobne
SP47
Podróba SU46. Powstały zaledwie 2 egzemplarze tej lokomotywy, oba produkowane przez cały rok! Niczym się nie różni od SU46, tylko skrótem i ciągała tylko składy pasażerskie.
To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym. Szablon:Ciężarówki