SU46: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(popr. opisu zdjęcia)
Znacznik: edytor źródłowy
M (daję stuba, ale nie wiem, czy nie wyleci)
Znacznik: edytor źródłowy
Linia 10: Linia 10:
[[Plik:SP47-001.jpg|thumb|250px|SP47 we własnej osobie]]
[[Plik:SP47-001.jpg|thumb|250px|SP47 we własnej osobie]]
Podróba SU46. Powstały zaledwie 2 egzemplarze tej lokomotywy, oba produkowane przez cały rok! Niczym się nie różni od SU46, tylko skrótem i ciągała tylko składy pasażerskie.
Podróba SU46. Powstały zaledwie 2 egzemplarze tej lokomotywy, oba produkowane przez cały rok! Niczym się nie różni od SU46, tylko skrótem i ciągała tylko składy pasażerskie.
{{Stub|trans}}

{{Ciężarówki}}
{{Ciężarówki}}



Wersja z 07:17, 11 maj 2015

Jeden z pierwszych egzemplarzy kopalni smrodu tego typu
Kabina tejże lokomotywy (można zauważyć, że nastawnik to nie jest kierownica od Syrenki)

Szablon:Tspalona spalinowa lokomotywa polskiej PRL-owskiej produkcji. Podczas trzech czterech lat wyprodukowano tylko 54 sztuki tej kopalni smrodu, bo konstruktorom się nie chciało splaszczać i rozszerzać lokomotywy (a ta była właśnie taka).

Nazwy żargonowe lokomotywy

Nie wiadomo dlaczego w żargonie lokomotywa ma takie same nazwy jak jej siostra. Bardziej by pasowała nazwa "Plaskacz" lub "Placek".

Podobne

SP47

SP47 we własnej osobie

Podróba SU46. Powstały zaledwie 2 egzemplarze tej lokomotywy, oba produkowane przez cały rok! Niczym się nie różni od SU46, tylko skrótem i ciągała tylko składy pasażerskie.

Znak A-34.svg To jest tylko zalążek artykułu z dziedziny transportu. Rozbuduj go – nie przejedziesz się na tym. Szablon:Ciężarówki