LARP: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''LARP''' – Lamerska Akcja Roloniczo-Podobna. Kiedyś kult wschodniotoruńskiego plemienia Niemażartów, obecnie rozrywka szatanistów, [[Power metal|powermetalowców]] i innych wrogów [[ |
'''LARP''' – Lamerska Akcja Roloniczo-Podobna. Kiedyś kult wschodniotoruńskiego plemienia Niemażartów, obecnie rozrywka szatanistów, [[Power metal|powermetalowców]] i innych wrogów [[Ojciec Dyrektor|Ojca Dyrektora]]. Polega ona na cyklicznych spotkaniach w lesie/bunkrze/bagnach/zamku/kurniku i nieustannym robieniu siary. Dla wtajemniczonych: jest to [[RPG|RPG]] na żywo, dla niewtajemniczonych: zlot brudasów w zbrojach okładających się kijami. Nikt do tej pory nie odkrył co jest fajnego w biciu się kijami po głowach, sami uczestnicy są zazwyczaj zbyt pijani by na to odpowiedzieć. Łałpy dzielimy na 3 rodzaje: |
||
Fabularne: ktoś kogoś nie lubi i cośtam musi komuśtam zrobić czymśtam. Walka w frakcjach. Zabawa analogiczna do studiowania: okreslony czas na skuman o co właściwie chodzi. |
Fabularne: ktoś kogoś nie lubi i cośtam musi komuśtam zrobić czymśtam. Walka w frakcjach. Zabawa analogiczna do studiowania: okreslony czas na skuman o co właściwie chodzi. |
Wersja z 19:37, 2 sty 2006
LARP – Lamerska Akcja Roloniczo-Podobna. Kiedyś kult wschodniotoruńskiego plemienia Niemażartów, obecnie rozrywka szatanistów, powermetalowców i innych wrogów Ojca Dyrektora. Polega ona na cyklicznych spotkaniach w lesie/bunkrze/bagnach/zamku/kurniku i nieustannym robieniu siary. Dla wtajemniczonych: jest to RPG na żywo, dla niewtajemniczonych: zlot brudasów w zbrojach okładających się kijami. Nikt do tej pory nie odkrył co jest fajnego w biciu się kijami po głowach, sami uczestnicy są zazwyczaj zbyt pijani by na to odpowiedzieć. Łałpy dzielimy na 3 rodzaje:
Fabularne: ktoś kogoś nie lubi i cośtam musi komuśtam zrobić czymśtam. Walka w frakcjach. Zabawa analogiczna do studiowania: okreslony czas na skuman o co właściwie chodzi.
Bitwy: Owczy pęd, lub jak kto woli, świński trucht 2 uzbrojonych w kije grup o przeciwnych wektorach. Cel: zajść wroga z flanki. Jest to matematycznie tak prawdopodobne, że bitwy trwają do 70 minut zegara celtyckiego. Coś jak ustawaka, tylko przypadki śmiertelne są 3,4 razy częstsze.
Wyprawa: czyli zapierniczanie po lesie bez sensu licząc na to, że trafi sie do celu. Wiekszość trójmajskich klanów straciła tak 30% swoich członków na rzecz stołu pingwinów kanibali.