The Sims: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(Kasacja i pisanie od początku)
Linia 1: Linia 1:
'''The Sims''' (popularniej ''simsy'') - przełomowa gra komputerowa, w której w niezwykły sposób możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców [[Sim|simami]]), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego ''ogrom'' funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom [[domek dla lalek]].
'''The Sims''' (popularniej ''simsy'') - przełomowa gra komputerowa, w której w niezwykły sposób możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców [[Sim|simami]]), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego ''ogrom'' funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom [[domek dla lalek]], a [[sadysta|sadystom]] pozwala się wyładować.


==Zasady==
==Zasady==
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do [[Seks|kopulacji]] (niestety, nie widać jej na ekranie). Zwykle jednak simowie kończą na dnie [[Basen|basenu]] (wirtyalny odpowiednik topienia [[Barbie]] w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamykani w izolatce 2x2, by w końcu umarli (to już nowość).
Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do [[Seks|kopulacji]] (niestety, nie widać jej na ekranie). Zwykle jednak simowie kończą na dnie [[Basen|basenu]] (wirtualny odpowiednik topienia [[Barbie]] w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamykani w izolatce 2x2, by w końcu umarli (to już nowość).


Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje [[Zabawa|zabawę]] domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji - sami dobieramy simom [[dom]], lub budujemy według własnego gustu (Wow!). Do tego kupujemy simom wyposażenie wegług własnego gustu (to już całkiem wypiera zabawki dla dzieci).
Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje [[Zabawa|zabawę]] domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji - sami dobieramy simom [[dom]], lub budujemy według własnego gustu (sik!). Do tego kupujemy simom wyposażenie według własnego gustu (ewentualnie własnego bezguścia).


==Historia==
==Historia==
Pomysł na symulację życia narodził się w łepetynie [[Bill Wright|Billa Wrighta]] (jak by było mało Billów!). Został on uznany przez środowisko [[Informatyka|informatyczne]] za szalony (i do tej pory jest uznawany). Wright znalazł jednak gdzieś ludzi, którym podobał się ten pomysł i zaczęli robić. Ostatecznie [[Gra komputerowa|gra]] ukazała się w roku [[2000]] i okazała się wielkim hitem (gra w nią 78 954 431 osób).
Pomysł na symulację życia narodził się w łepetynie [[Bill Wright|Billa Wrighta]] (jak by było mało Billów!). Został on uznany przez środowisko [[Informatyka|informatyczne]] za szatański i bluźnierczy (i do tej pory jest uznawany). Wright znalazł jednak gdzieś ludzi, którym podobał się ten pomysł i zaczęli robić. Ostatecznie [[Gra komputerowa|gra]] ukazała się w roku [[2000]] i okazała się wielkim hitem (gra w nią 78 954 431 osób).
Jakże wielu satanistycznych bluźnierców stąpa po Ziemi naszej.


{{stubinf}}
{{stubinf}}

Wersja z 14:51, 5 lis 2006

The Sims (popularniej simsy) - przełomowa gra komputerowa, w której w niezwykły sposób możemy kierować ludzikami (nazwanymi przez twórców simami), których sami wymyśliliśmy (mamy do tego ogrom funkcji). Zastępuje ona dziewczynkom domek dla lalek, a sadystom pozwala się wyładować.

Zasady

Z głównych założeń wynika, że mamy tak kierować simami, by doszło do kopulacji (niestety, nie widać jej na ekranie). Zwykle jednak simowie kończą na dnie basenu (wirtualny odpowiednik topienia Barbie w sedesie), roztapiają się podczas pożaru (twórcze rozwinięcie podpalania lalkom włosów), lub zostają zamykani w izolatce 2x2, by w końcu umarli (to już nowość).

Tak jak mówiono wyżej, gra w The Sims zastępuje zabawę domkiem dla lalek (strzeżcie się, producenci!). Oferuje nawet więcej opcji - sami dobieramy simom dom, lub budujemy według własnego gustu (sik!). Do tego kupujemy simom wyposażenie według własnego gustu (ewentualnie własnego bezguścia).

Historia

Pomysł na symulację życia narodził się w łepetynie Billa Wrighta (jak by było mało Billów!). Został on uznany przez środowisko informatyczne za szatański i bluźnierczy (i do tej pory jest uznawany). Wright znalazł jednak gdzieś ludzi, którym podobał się ten pomysł i zaczęli robić. Ostatecznie gra ukazała się w roku 2000 i okazała się wielkim hitem (gra w nią 78 954 431 osób). Jakże wielu satanistycznych bluźnierców stąpa po Ziemi naszej.

Szablon:Stubinf