Autobusy w konurbacji górnośląskiej: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 87: | Linia 87: | ||
* '''99''' – |
* '''99''' – |
||
* '''100''' – |
* '''100''' – |
||
* '''102''' – |
|||
* '''103''' – |
|||
* '''104''' – |
|||
* '''105''' – |
|||
* '''106''' – |
|||
* '''107''' – |
|||
* '''108''' – |
|||
* '''109''' – |
|||
* '''110''' – |
|||
* '''111''' – |
|||
* '''112''' – |
|||
* '''114''' – |
|||
* '''115''' – |
|||
* '''116''' – |
|||
* '''118''' – |
|||
* '''119''' – |
|||
* '''120''' – |
|||
* '''121''' – |
|||
* '''125''' – |
|||
* '''126''' – |
|||
* '''127''' – |
|||
* '''129''' – |
|||
* '''130''' – |
|||
* '''132''' – |
|||
* '''133''' – |
|||
* '''134''' – |
|||
* '''135''' – |
|||
* '''138''' – |
|||
* '''139''' – |
|||
* '''140''' – |
|||
* '''142''' – |
|||
* '''143''' – |
|||
* '''144''' – |
|||
* '''145''' – |
|||
* '''146''' – |
|||
* '''147''' – |
|||
* '''148''' – |
|||
* '''149''' – |
|||
* '''150''' – |
|||
* '''151''' – |
|||
* '''152''' – |
|||
* '''153''' – |
|||
* '''154''' – |
|||
* '''155''' – |
|||
* '''156''' – |
|||
* '''158''' – |
|||
* '''159''' – |
|||
* '''160''' – |
|||
* '''160S''' – |
|||
* '''162''' – |
|||
* '''164''' – |
|||
* '''165''' – |
|||
* '''166''' – |
|||
* '''167''' – |
|||
* '''168''' – |
|||
* '''169''' – |
|||
* '''170''' – |
|||
* '''173''' – |
|||
* '''174''' – |
|||
* '''175''' – |
|||
* '''176''' – |
|||
* '''177''' – |
|||
* '''178''' – |
|||
* '''179''' – |
|||
* '''180''' – |
|||
* '''182''' – |
|||
* '''183''' – |
|||
* '''184''' – |
|||
* '''185''' – |
|||
* '''186''' – |
|||
* '''187''' – |
|||
* '''188''' – |
|||
* '''189''' – |
|||
* '''190''' – |
|||
* '''191''' – |
|||
* '''192''' – |
|||
* '''193''' – |
|||
* '''194''' – |
|||
* '''195''' – |
|||
* '''196''' – |
|||
* '''197''' – |
|||
* '''198''' – |
|||
* '''199''' – |
|||
* '''200''' – |
|||
* '''201''' – |
|||
* '''202''' – |
|||
* '''203''' – |
|||
* '''204''' – |
|||
* '''205''' – |
|||
* '''206''' – |
|||
* '''207''' – |
|||
* '''208''' – |
|||
* '''209''' – |
|||
* '''219''' – |
|||
* '''220''' – |
|||
* '''221''' – |
|||
* '''222''' – |
|||
* '''223''' – |
|||
* '''224''' – |
|||
* '''225''' – |
|||
* '''227''' – |
|||
* '''230''' – |
|||
* '''231''' – |
|||
* '''232''' – |
|||
* '''234''' – |
|||
* '''235''' – |
|||
* '''236''' – |
|||
* '''237''' – |
|||
* '''242''' – |
|||
* '''243''' – |
|||
* '''246''' – |
|||
* '''250''' – |
|||
* '''255''' – |
|||
* '''259''' – |
|||
* '''260''' – |
|||
* '''264''' – |
|||
* '''269''' – |
|||
* '''270''' – |
|||
* '''275''' – |
|||
* '''280''' – |
|||
* '''283''' – |
|||
* '''286''' – |
|||
* '''288''' – |
|||
* '''289''' – |
|||
* '''292''' – |
|||
* '''296''' – |
|||
* '''297''' – |
|||
* '''299''' – |
|||
* '''600''' – |
|||
* '''603''' – |
|||
* '''604''' – |
|||
* '''605''' – |
|||
* '''606''' – |
|||
* '''608''' – |
|||
* '''609''' – |
|||
* '''614''' – |
|||
* '''615''' – |
|||
* '''616''' – |
|||
* '''617''' – |
|||
* '''619''' – |
|||
* '''622A''' – |
|||
* '''622''' – |
|||
* '''623''' – |
|||
* '''624''' – |
|||
* '''625''' – |
|||
* '''632''' – |
|||
* '''634''' – |
|||
* '''635''' – |
|||
* '''637''' – |
|||
* '''644''' – |
|||
{{przypisy}} |
{'{przypisy}} |
Wersja z 23:39, 29 mar 2018
Autobusy w konurbacji górnośląskiej – jeden z największych i najbardziej przestarzałych systemów komunikacji w Polsce[1]. Nazwa zaawansowana KZK GOP. Znajduje się w największej aglomeracji polski w rejonie gdzie psy (nie)szczekają dupami. Zasadniczo składa się z większości poniemieckich miast górnego śląska zaczynając na Bytomiu kończąc na Zabrzu. Istnieją ciekawe wyjątki, które nie przyłączyły się do KZK GOP, jedynymi takimi miastami są Tychy, Jaworzno i Tarnowskie Góry, które pokazały środkowy palec idealnemu systemowi i stworzyły własne spółki przewozowe, ponieważ…
Linie dzienne
- 0 –
- 1 –
- 2 –
- 3 –
- A4 –
- 5 –
- 6 –
- 7 –
- 8 –
- 9 –
- 10 –
- 11 –
- 12 –
- 13 –
- 14 –
- 16 –
- 17 –
- 18 –
- 19 –
- 20 –
- 22 –
- 23 –
- 24 –
- 25 –
- 26 –
- T-26 –
- 27 –
- T-27 –
- 28 –
- 30 –
- 32 –
- 34 –
- 35 –
- 37 –
- 39 –
- 40 –
- 41 –
- 42 –
- 43 –
- 44 –
- 46 –
- 47 –
- 48 –
- 49 –
- 50 –
- 51 –
- 52 –
- 53 –
- 55 –
- 57 –
- 58 –
- 59 –
- 60 –
- 61 –
- 64 –
- 66 –
- 67 –
- 70 –
- 71 –
- 72 –
- 73 –
- 74 –
- 76 –
- 77 –
- 78 –
- 79 –
- 80 –
- 81 –
- 83 –
- 84 –
- 85 –
- 86 –
- 87 –
- 88 –
- 89 –
- 90 –
- 91 –
- 92 –
- 93 –
- 94 –
- 96 –
- 97 –
- 98 –
- 99 –
- 100 –
- 102 –
- 103 –
- 104 –
- 105 –
- 106 –
- 107 –
- 108 –
- 109 –
- 110 –
- 111 –
- 112 –
- 114 –
- 115 –
- 116 –
- 118 –
- 119 –
- 120 –
- 121 –
- 125 –
- 126 –
- 127 –
- 129 –
- 130 –
- 132 –
- 133 –
- 134 –
- 135 –
- 138 –
- 139 –
- 140 –
- 142 –
- 143 –
- 144 –
- 145 –
- 146 –
- 147 –
- 148 –
- 149 –
- 150 –
- 151 –
- 152 –
- 153 –
- 154 –
- 155 –
- 156 –
- 158 –
- 159 –
- 160 –
- 160S –
- 162 –
- 164 –
- 165 –
- 166 –
- 167 –
- 168 –
- 169 –
- 170 –
- 173 –
- 174 –
- 175 –
- 176 –
- 177 –
- 178 –
- 179 –
- 180 –
- 182 –
- 183 –
- 184 –
- 185 –
- 186 –
- 187 –
- 188 –
- 189 –
- 190 –
- 191 –
- 192 –
- 193 –
- 194 –
- 195 –
- 196 –
- 197 –
- 198 –
- 199 –
- 200 –
- 201 –
- 202 –
- 203 –
- 204 –
- 205 –
- 206 –
- 207 –
- 208 –
- 209 –
- 219 –
- 220 –
- 221 –
- 222 –
- 223 –
- 224 –
- 225 –
- 227 –
- 230 –
- 231 –
- 232 –
- 234 –
- 235 –
- 236 –
- 237 –
- 242 –
- 243 –
- 246 –
- 250 –
- 255 –
- 259 –
- 260 –
- 264 –
- 269 –
- 270 –
- 275 –
- 280 –
- 283 –
- 286 –
- 288 –
- 289 –
- 292 –
- 296 –
- 297 –
- 299 –
- 600 –
- 603 –
- 604 –
- 605 –
- 606 –
- 608 –
- 609 –
- 614 –
- 615 –
- 616 –
- 617 –
- 619 –
- 622A –
- 622 –
- 623 –
- 624 –
- 625 –
- 632 –
- 634 –
- 635 –
- 637 –
- 644 –
{'{przypisy}}
- ↑ A może nawet w europie