Szablon:ANM/Prawa anime: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
 
M
Linia 6: Linia 6:
# '''Prawo Ameby''' - dowolny główny bohater ma mózg wielkości odwrotnie proporcjonalnej do wielkości jego miecza i/lub jego czynów. Co w praktyce oznacza zwykle mózg wielkość ameba|ameby.
# '''Prawo Ameby''' - dowolny główny bohater ma mózg wielkości odwrotnie proporcjonalnej do wielkości jego miecza i/lub jego czynów. Co w praktyce oznacza zwykle mózg wielkość ameba|ameby.


<noinclude>[[Kategoria:Skróty ANM – 2006|27]]</noinclude>
<noinclude>[[Kategoria:Skróty ANM – 2006|08]]</noinclude>

Wersja z 14:57, 9 wrz 2019

Warcraft ork.jpg

Prawa anime to zbiór praw rządzących japońskimi i polskimi (Polska to przecież druga Japonia) filmami animowanymi. Dowolne anime można dogłębnie zrozumieć tylko przy pomocy tych praw.

  1. Prawo Łazienki - dowolna istota płci męskiej, wchodząc do dowolnej łazienki z wanną/prysznicem/dowolnym innym przyrządem służącym do mycia, napotka w niej myjącą się istotę płci żeńskiej, której siła będzie wprost proporcjonalna do kruchości jej budowy.
  2. Prawo Grawitacji - każda główna i drugoplanowa bohaterka anime posiada biust o wielkości wystarczającej, by ten samodzielnie i samoistnie wytworzył własne pole grawitacyjne. Dowodem na to jest zdolność do przyciągania przez to pole głównego bohatera i/lub innych mężczyzn w okolicy, którzy po schwytaniu przez pole grawitacyjne kręcą się wokół bohaterki już do końca serialu.
  3. Prawo Ameby - dowolny główny bohater ma mózg wielkości odwrotnie proporcjonalnej do wielkości jego miecza i/lub jego czynów. Co w praktyce oznacza zwykle mózg wielkość ameba|ameby.