Użytkownik:209po/czarnobyl: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Poprawa linkowania zewnętrznego) |
M (przelink) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{209po/naw}} |
{{:Użytkownik:209po/naw}} |
||
<center>'''Witaj w najnowszym trybie gry – CZARNOBYL.'''</center> |
<center>'''Witaj w najnowszym trybie gry – CZARNOBYL.'''</center> |
||
Ten tryb gry na razie znajduje się w przestrzeni <code>Użytkownik:</code>, ale miejmy nadzieję, że zostanie przeniesiony jako pełnoprawny tryb Gry. |
Ten tryb gry na razie znajduje się w przestrzeni <code>Użytkownik:</code>, ale miejmy nadzieję, że zostanie przeniesiony jako pełnoprawny tryb Gry. |
||
* [https:// |
* [https://nonsa.pl/wiki/user:209po/czarnobyl/strona_1?offset={{#expr:99*1000000+0*10000+0*100+0}} Zacznij grę!] |
||
== Jak tworzyć strony == |
== Jak tworzyć strony == |
||
'''Uwaga: gra jest w wersji alpha!''' |
'''Uwaga: gra jest w wersji alpha!''' |
Wersja z 22:24, 1 cze 2019
Ten tryb gry na razie znajduje się w przestrzeni Użytkownik:
, ale miejmy nadzieję, że zostanie przeniesiony jako pełnoprawny tryb Gry.
Jak tworzyć strony
Uwaga: gra jest w wersji alpha!
- Używamy szablonu
{{209po/czarnobyl}}
, gdzie w pierwszym parametrze podajemy nazwę miejsca, a w drugim – to co się dzieje. - W linkach używamy
{{209po/czarnobyl/link2}}
, pierwszy parametr – nazwa strony, drugi – to, co ma się wyświetlać, od trzeciego do szóstego – zmiana HP, napromieniowania, radonu i monet odpowiednio. Gdy nie chcemy, żeby dana wartość się zmieniła, w miejsce parametru wpisujemy+0
, a gdy chcemy stałą –*0+x
, gdzie x to nasza stała. - Czasami możemy użyć
{{209po/czarnobyl/wartość}}
, gdzie jako parametr podajemy HP, napromieniowanie, radon lub monety – zwraca wartość wcześniej wymienionych. - Gdy idziemy gdzieś, zmniejszamy napromieniowanie o 1, a gdy stoimy w miejscu (np. zapalamy ognisko) – zwiększamy o 3. Gdy napromieniowanie osiągnie poziom 100%, trafiamy na stronę 85.
- W niektórych przypadkach możemy nieco zwiększyć lub zmniejszyć poziom radonu, ale gdy on osiągnie poziom 100%, trafiamy na stronę 222.
- HP – logiczne, gdy spadnie do 0, idziemy na stronę 86.
- Monety są niejako systemem punktacji.