WSK: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(nowa strona)
Znacznik: edytor wizualny
 
Znacznik: edytor wizualny
Linia 1: Linia 1:
[[Plik:Prospekt_wsk_lelek.jpg|mały]]
Motocykl przeznaczony do użytku w każdych warunkach,o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja motocykla rozpoczeła się w 1955 roku p.n.e a zakończyła się w 1985 roku.Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji która często pękała i wyginała się jak puszka po piwie,niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu.Pierwszy model był kopią motocykla wfm m06.Wska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów.Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe,poprzez to,że były zaprojektowane by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem,łożyska wbijać młotkiem 5kg,a wał rozbierać poprzez rzut w dal po twardej powierzchni i składać poprzez skakanie po nim po twardej powierzchni.Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z naszych dróg dopiero koło roku 2010,by około roku 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komimtet Zjednoczonych Januszy Z Pod Sklepu I Z OLXA jako klasyk wart 3000zł bez dokumentów.Motocykle poprzez swoją prostotę cieszą się dosyć dobrą opinią użytkowników.
Motocykl przeznaczony do użytku w każdych warunkach,o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja motocykla rozpoczeła się w 1955 roku p.n.e a zakończyła się w 1985 roku.Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji która często pękała i wyginała się jak puszka po piwie,niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu.Pierwszy model był kopią motocykla wfm m06.Wska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów.Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe,poprzez to,że były zaprojektowane by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem,łożyska wbijać młotkiem 5kg,a wał rozbierać poprzez rzut w dal po twardej powierzchni i składać poprzez skakanie po nim po twardej powierzchni.Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z naszych dróg dopiero koło roku 2010,by około roku 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komimtet Zjednoczonych Januszy Z Pod Sklepu I Z OLXA jako klasyk wart 3000zł bez dokumentów.Motocykle poprzez swoją prostotę cieszą się dosyć dobrą opinią użytkowników

.
[[Plik:Prospekt_wsk_bak.jpg|mały]]
[[Plik:Prospekt_wsk_m06b3.jpg|mały]]

Wersja z 10:32, 17 mar 2021

Motocykl przeznaczony do użytku w każdych warunkach,o czym świadczy nawet oficjalne rozwinięcie nazwy (wiejski sprzęt kaskaderski). Produkcja motocykla rozpoczeła się w 1955 roku p.n.e a zakończyła się w 1985 roku.Pierwszy model mógł pochwalić się ramą podwójnej konstrukcji która często pękała i wyginała się jak puszka po piwie,niewygodnym siedzeniem oraz silnikiem który nie był w stanie ruszyć z miejsca bez odpychania się nogą lub zrzucenia z klifu.Pierwszy model był kopią motocykla wfm m06.Wska o dziwo stopniowo z każdym modelem była dostosowywana do wymagań wiejskich kaskaderów.Motocykle pomimo małej mocy były bardzo wytrzymałe,poprzez to,że były zaprojektowane by można było silnik rozpoławiać młotkiem 20 kg i przecinakiem,łożyska wbijać młotkiem 5kg,a wał rozbierać poprzez rzut w dal po twardej powierzchni i składać poprzez skakanie po nim po twardej powierzchni.Dzięki tym zabiegom motocykle te zaczęły znikać z naszych dróg dopiero koło roku 2010,by około roku 2015 zostać oficjalnie okrzyknięte przez Komimtet Zjednoczonych Januszy Z Pod Sklepu I Z OLXA jako klasyk wart 3000zł bez dokumentów.Motocykle poprzez swoją prostotę cieszą się dosyć dobrą opinią użytkowników

.