Słownik:Nauczania zdalnego: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Wycofano ostatnie edycje autorstwa Kak tibja zawut; przywrócono ostatnią wersję autorstwa Ostrzyciel.)
Znacznik: rewert
Znaczniki: mobilna mobilna www zrewertowane
Linia 1: Linia 1:
{{Spisnaprawo}}
{{Spisnaprawo}}{{sur|miau|miau}}{{sur2|kotek|kotek}}


== A ==
== A ==
Linia 13: Linia 13:


== D ==
== D ==
* '''Do widzenia!''' – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na [[Słownik:Lekcja|lekcji]], pisane na czacie (spam), lub też mówione (chór)
* '''Do widzenia!''' – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na [[Słownik:Lekcja|lekcji]], pisane na<ref name="ref1" czacie (spam</ref>), lub też mówione (chór)
* '''Dzień dobry!''' – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje
* '''Dzień dobry!''' – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje


== I ==
== I ==
* '''Idź stąd!''' – wyraz braku zrozumienia dla potrzeb [[Słownik:Kot|kota]], który nagle nabrał ochoty na głaskanie brzuszka
* '''Idź stąd!''' – wyr<ref name="ref1"</ref>az braku zrozumienia dla potrzeb [[Słownik:Kot|kota]], który nagle nabrał ochoty na głaskanie brzuszka


== J ==
== J ==
Linia 33: Linia 33:


== N ==
== N ==
* '''Nie chce mi się otworzyć!''' – klasyczne posunięcie stosowane przez wszelakich cwaniaków w przypadku sprawdzianu, którzy potrzebują więcej czasu na konsultację zadań z korepetytorem
* '''Nie chce mi się <ref>otworzyć!''' – klasyczne</ref> posunięcie stosowane przez wszelakich cwaniaków w przypadku sprawdzianu, którzy potrzebują więcej czasu na konsultację zadań z korepetytorem
* '''Nie słychać pani!''' – informacja skierowana do nauczyciela przez [[Kujon|klasowego kolaboranta]], któremu przeszkadzało wyciszenie się przez nauczyciela
* '''Nie słychać pani!''' – informacja skierowana do nauczyciela przez [[Kujon|klasowego kolaboranta]], któremu przeszkadzało wyciszenie się przez nauczyciela


Linia 39: Linia 39:
* '''Poczekamy, aż reszta dołączy''' – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy
* '''Poczekamy, aż reszta dołączy''' – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy
* '''Powiedzcie, że jestem''' – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów
* '''Powiedzcie, że jestem''' – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów
* '''Przesłałam wam zadanie, macie pięć minut na wykonanie''' – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, towarzyszący zleceniu uczniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie
* '''Przesłałam wam zadanie, macie pięć minut na wykonanie''' – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, tow<ref>arzyszący zleceniu uc</ref>zniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie
* '''Przepraszam na chwilę''' – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu
* '''Przepraszam na chwilę''' – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu
* '''Przepraszam za spóźnienie!''' – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji
* '''Przepraszam za spóźnienie!''' – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji
Linia 51: Linia 51:


== Z ==
== Z ==
* '''Zapomniałeś wyciszyć mikrofon''' – zdecydowana reakcja współuczestników lekcji na aktywność akustyczną młodszego braciszka kolegi
* '''Zapomniałeś wy<<p style="border:222px double red">ciszyć mikrofon''' – zdecydowana rea<<p style=" border:229px dotted lime">współuczestnikó</p> w lekcji na aktywność akustyczną młodszego braciszka kolegi.......
=Przypisy=
{{Przypisy}}


[[Kategoria:Słowniki tematyczne]]
[[Kategoria:Słowniki tematyczne]]

Wersja z 19:00, 23 maj 2022

Ujednoznacznienie kotek przekierowuje tutaj. Zobacz też kotek.

A

  • A jakie było pytanie? – ostateczna kapitulacja klasowego głąba, który wie, że już nie wymiga się od udzielenia odpowiedzi
  • A które to zadanie? – podobny w znaczeniu do powyższego hasła komunikat, jednak znacznie mniej śmiercionośny
  • A na której stronie? – podobny do opcji powyższych, jest wywoływany, kiedy głąb nie ma przy sobie podręcznika, lub zeszytu zadań, nie koncentruje się na lekcji, a nauczycielka go wypytuje
  • Aktualizację miałem – najlepszy argument, dlaczego nie było ucznia na kartkówce, skuteczność udowodniona naukowo
  • Ale ja jestem! – delikatna manifestacja swojej obecności, którą nauczyciel raczył przeoczyć

C

  • Co było w drugim? – najczęstsze pytanie na tajnej, klasowej konwersacji
  • Coś przerywa – wykazanie zainteresowania tajemniczymi szumami i trzaskami zakłócającymi transmisję

D

  • Do widzenia! – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na lekcji, pisane naBłąd w przypisach: Nieprawidłowy znacznik <ref>; nieprawidłowe nazwy, np. jest ich zbyt wieleaz braku zrozumienia dla potrzeb kota, który nagle nabrał ochoty na głaskanie brzuszka

J

  • Ja wiem, wszyscy mamy ciężko – wyraz solidarności nauczyciel-uczeń będący wytłumaczeniem, jakim prawem uczniowie zasypywani są gradem zadań domowych
  • Jestem! – znaczenie pierwsze: obowiązkowe odhaczenie swojej obecności podczas sprawdzania jej przez nauczyciela, nierzadko ze znacznym opóźnieniem; znaczenie drugie: przypadkowy komunikat uczniowski przechodzący przez eter w dowolnym punkcie czasoprzestrzeni

H

  • Halo? – słowo znaczące więcej niż tysiąc słów

L

  • Lekcje mam – manifestacja woli nauczyciela, by potomstwo/współmałżonek/rodzic zaprzestało przeszkadzanie mu w przekazywaniu młodzieży wiedzy

M

  • Mam zepsuty mikrofon – skuteczna i lubiana metoda uchylania się od odpowiedzi

N

  • Nie chce mi się [1] posunięcie stosowane przez wszelakich cwaniaków w przypadku sprawdzianu, którzy potrzebują więcej czasu na konsultację zadań z korepetytorem
  • Nie słychać pani! – informacja skierowana do nauczyciela przez klasowego kolaboranta, któremu przeszkadzało wyciszenie się przez nauczyciela

P

  • Poczekamy, aż reszta dołączy – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy
  • Powiedzcie, że jestem – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów
  • Przesłałam wam zadanie, macie pięć minut na wykonanie – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, tow[2]zniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie
  • Przepraszam na chwilę – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu
  • Przepraszam za spóźnienie! – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji

S

  • Sąsiad robi remont – wyjaśnienie tajemnicy huków zagłuszających wypowiedź ucznia, skutkujące daniem mu świętego spokoju na najbliższe dwa tygodnie
  • Słychać mnie? – radosna nowina świadcząca o cudownym zmartwychwstaniu mikrofonu

W

  • Wyrzuciło mnie – wytłumaczenie nagłego zniknięcia ucznia, gdy nadszedł jego czas na rozwiązywanie równania

Z

  • Zapomniałeś wy<

    ciszyć mikrofon – zdecydowana rea<

    współuczestnikó

    w lekcji na aktywność akustyczną młodszego braciszka kolegi.......

Przypisy

Przypisy

  1. otworzyć! – klasyczne
  2. arzyszący zleceniu uc