Słownik:Nauczania zdalnego: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→A) Znacznik: zrewertowane |
Znacznik: zrewertowane |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Spisnaprawo}} |
{{Spisnaprawo}} |
||
<ref> |
|||
== A == |
== A == |
||
* '''A |
* '''A jaki</ref>e było pytanie?''' – ostateczna k<ref>apitulacja klasowego głąba, który wie, że już nie wymiga się od udzielenia [[Słownik:Odpowiedź wymijająca|odpowiedzi]] |
||
* '''A które to zadanie?''' – podobny w znaczeniu do powyższego hasła komunikat, jednak znacznie mniej śmiercionośny |
* '''A które to zadanie?''' – podobny w znaczeniu do powyższego hasła komunikat, jednak znacznie mniej śmiercionośny |
||
* '''A na której stronie?''' – podobny do opcji powyższych, jest wywoływany, kiedy głąb nie ma przy sobie [[Słownik:Podręcznik|podręcznika]], lub zeszytu zadań, nie koncentruje się na lekcji, a nauczycielka go wypytuje |
* '''A na której stronie?''' – podobny do opcji powyższych, jest wywoływany, kiedy głąb nie ma przy sobie [[Słownik:Podręcznik|podręcznika]], lub zeszytu zadań, nie koncentruje się na lekcji, a nauczycielka go wypytuje |
||
Linia 14: | Linia 14: | ||
== D == |
== D == |
||
* ''' |
* '''D<ref>o widzenia!''' – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na [[Słownik:Lekcja|lekcji]], pisane na czacie (spam), lub też mówione (chór) |
||
* '''Dzień dobry!''' – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje |
* '''Dzień dobry!''' – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje |
||
== I == |
== I == |
||
* '''Idź stąd!''' – wyraz braku zrozumienia |
* '''Idź stąd!''' – wyraz braku zrozumienia d</ref>la potrzeb [[Słownik:Kot|kota]], który nagle nabrał ochoty na głaskanie brzuszka |
||
== J == |
== J == |
||
* '''Ja wiem, |
* '''Ja wiem, w<ref>szyscy mamy ciężko''' – wyraz solidarności nauczyciel-uczeń będący wytłumaczeniem, jakim prawem uczniowie zasypywani są gradem zadań domowych |
||
* '''Jestem!''' – znaczenie pierwsze: obowiązkowe odhaczenie swojej obecności podczas sprawdzania jej przez nauczyciela, nierzadko ze znacznym opóźnieniem; znaczenie drugie: przypadkowy komunikat uczniowski przechodzący przez eter w dowolnym punkcie czasoprzestrzeni |
* '''Jestem!''' – znaczenie pierwsze: obowiązkowe odhaczenie swojej obecności podczas sprawdzania jej przez nauczyciela, nierzadko ze znacznym opóźnieniem; znaczenie drugie: przypadkowy komunikat uczniowski przechodzący przez eter w dowolnym punkcie czasoprzestrzeni |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
== L == |
== L == |
||
* '''Lekcje mam''' – |
* '''Lekcje mam''' – manife</ref>stacja woli nauczyciela, by potomstwo/współmałżonek/rodzic zaprzestało przeszkadzanie mu w przekazywaniu młodzieży wiedzy |
||
== M == |
== M == |
||
* '''Mam zepsuty |
* '''Mam zepsuty mikr<ref>ofon''' – skuteczna i lubiana metoda uchylania się od odpowiedzi |
||
== N == |
== N == |
||
Linia 40: | Linia 40: | ||
* '''Poczekamy, aż reszta dołączy''' – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy |
* '''Poczekamy, aż reszta dołączy''' – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy |
||
* '''Powiedzcie, że jestem''' – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów |
* '''Powiedzcie, że jestem''' – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów |
||
* '''Przesłałam wam |
* '''Przesłałam wam zada</ref><ref>nie, macie pięć minut na wykonanie''' – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, towarzyszący zleceniu uczniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie |
||
* '''Przepraszam na chwilę''' – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu |
* '''Przepraszam na chwilę''' – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu |
||
* '''Przepraszam za spóźnienie!''' – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji |
* '''Przepraszam za spóźnienie!''' – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji |
||
Linia 46: | Linia 46: | ||
== S == |
== S == |
||
* '''Sąsiad robi remont''' – wyjaśnienie tajemnicy huków zagłuszających wypowiedź ucznia, skutkujące daniem mu świętego spokoju na najbliższe dwa tygodnie |
* '''Sąsiad robi remont''' – wyjaśnienie tajemnicy huków zagłuszających wypowiedź ucznia, skutkujące daniem mu świętego spokoju na najbliższe dwa tygodnie |
||
* '''Słychać mnie?''' – radosna nowina świadcząca o cudownym zmartwychwstaniu mikrofonu |
* '''Słychać mnie?''</ref>' – radosna nowina świadcząca o cudownym zmartwychwstaniu mikrofonu |
||
== W == |
== W == |
Wersja z 16:24, 4 lip 2022
[1]e było pytanie? – ostateczna k[2]tacja swojej obecności, którą nauczyciel raczył przeoczyć
C
- Co było w drugim? – najczęstsze pytanie na tajnej, klasowej konwersacji
- Coś przer[3]
D
J
- Ja wiem, w[5]stacja woli nauczyciela, by potomstwo/współmałżonek/rodzic zaprzestało przeszkadzanie mu w przekazywaniu młodzieży wiedzy
M
W
- Wyrzuciło mnie – wytłumaczenie nagłego zniknięcia ucznia, gdy nadszedł jego czas na rozwiązywanie równania
Z
- Zapomniałeś wyciszyć mikrofon – zdecydowana reakcja współuczestników lekcji na aktywność akustyczną młodszego braciszka kolegi
- ↑
A
- A jaki
- ↑ apitulacja klasowego głąba, który wie, że już nie wymiga się od udzielenia odpowiedzi
- A które to zadanie? – podobny w znaczeniu do powyższego hasła komunikat, jednak znacznie mniej śmiercionośny
- A na której stronie? – podobny do opcji powyższych, jest wywoływany, kiedy głąb nie ma przy sobie podręcznika, lub zeszytu zadań, nie koncentruje się na lekcji, a nauczycielka go wypytuje
- Aktualizację miałem – najlepszy argument, dlaczego nie było ucznia na kartkówce, skuteczność udowodniona naukowo
- Ale ja jestem! – delikatna manifes
- ↑ ywa – wykazanie zainteresowania tajemniczymi szumami i trzaskami zakłócającymi transmisję
- ↑ o widzenia! – jedna z dwóch wiadomości, jakie zawsze pojawiają się na lekcji, pisane na czacie (spam), lub też mówione (chór)
- Dzień dobry! – drugi z obowiązkowych punktów każdej lekcji, najczęściej występujący, często jedyny znak, że uczeń jeszcze żyje
I
- Idź stąd! – wyraz braku zrozumienia d
- ↑ szyscy mamy ciężko – wyraz solidarności nauczyciel-uczeń będący wytłumaczeniem, jakim prawem uczniowie zasypywani są gradem zadań domowych
- Jestem! – znaczenie pierwsze: obowiązkowe odhaczenie swojej obecności podczas sprawdzania jej przez nauczyciela, nierzadko ze znacznym opóźnieniem; znaczenie drugie: przypadkowy komunikat uczniowski przechodzący przez eter w dowolnym punkcie czasoprzestrzeni
H
- Halo? – słowo znaczące więcej niż tysiąc słów
L
- Lekcje mam – manife
- ↑ ofon – skuteczna i lubiana metoda uchylania się od odpowiedzi
N
- Nie chce mi się otworzyć! – klasyczne posunięcie stosowane przez wszelakich cwaniaków w przypadku sprawdzianu, którzy potrzebują więcej czasu na konsultację zadań z korepetytorem
- Nie słychać pani! – informacja skierowana do nauczyciela przez klasowego kolaboranta, któremu przeszkadzało wyciszenie się przez nauczyciela
P
- Poczekamy, aż reszta dołączy – reakcja nauczyciela na obecność ⅛ klasy
- Powiedzcie, że jestem – gdy mikrofon odmawia posłuszeństwa, a nauczyciel pozostaje ślepy na wiadomości z czatu, zawsze pozostaje jeszcze wiara w kolegów
- Przesłałam wam zada
- ↑ nie, macie pięć minut na wykonanie – komunikat będący odpowiednikiem wyroku śmierci, towarzyszący zleceniu uczniom wykonania gigantycznej pracy w niewielkim czasie
- Przepraszam na chwilę – zwiastun zniknięcia nauczyciela poprzedzony dzwonkiem telefonu
- Przepraszam za spóźnienie! – komunikat towarzyszący pojawieniu się ucznia piętnaście minut po rozpoczęciu lekcji
S
- Sąsiad robi remont – wyjaśnienie tajemnicy huków zagłuszających wypowiedź ucznia, skutkujące daniem mu świętego spokoju na najbliższe dwa tygodnie
- 'Słychać mnie?