Fiat 126p: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Wady) |
|||
Linia 18: | Linia 18: | ||
* Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę. |
* Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę. |
||
* Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie).<br clear="all"> |
* Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie).<br clear="all"> |
||
* Przyspieszenie - a w zasadzie jego brak czyli 57,9 sekundy do 100km/h |
|||
* Moc - ktorej brak czyli 24 km |
|||
* Moment obrotowy - a co to jest ? |
|||
* Nieodpowiedni dla osób we wzroście powyżej 180 cm, polecam wymontowanie przedniego fotela i zasiąscie na kanapie |
|||
* Maluch to Fiat, a Fiat znaczy badziew |
|||
==Galeria== |
==Galeria== |
||
<gallery> |
<gallery> |
Wersja z 20:30, 27 gru 2007
Fiat 126p – polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.
Zalety
- Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
- W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
- Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie.
- Samochód czysto rodzinny, posiada dwa rzędy foteli.
- Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
- Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, szybki, zbajerowany na fulla. Panienki na niego lecą.
Wady
- Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
- Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
- Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
- Często rdzewieją szyby z przodu.
- Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
- Czasem klima sie zacina (działa tylko w zimie).
Galeria
- Aston martin 126p.jpg
Wersja WRC