Teoria kreskówkowej rzeczywistości: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M („Teoria kreskówkowej rzeczywistośći” przeniesiono do „Teoria kreskówkowej rzeczywistości”) |
M |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Teoria kreskówkowej rzeczywistości''' – kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w |
'''Teoria kreskówkowej rzeczywistości''' – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w [[film]]ach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie. |
||
==Cała prawda== |
== Cała prawda == |
||
⚫ | |||
* Nie patrz w dół nad przepaścią – tylko wtedy spadniesz. |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
⚫ | |||
== Zobacz też == |
|||
⚫ | |||
* [[teoria filmowej rzeczywistości]] |
|||
*Jak wejdziesz nad przepaść nie patrz w dół. Wtedy spadniesz. |
|||
⚫ | |||
{{stub}} |
|||
⚫ | |||
⚫ | |||
[[Kategoria:Teorie]] |
|||
⚫ | |||
Wersja z 23:24, 27 lut 2008
Teoria kreskówkowej rzeczywistości – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w filmach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie.
Cała prawda
- Postaci w kreskówkach nawet po upadku z wysokości 10000 km będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
- Nie patrz w dół nad przepaścią – tylko wtedy spadniesz.
- Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty zostaniesz pokryty (cały) prochem.
- Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, Ferrari Enzo i przewijania filmu na DvD.
- Możesz wyjąć dowolny przedemiot (zwykle broń) z poza ekranu.
- Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
Zobacz też
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.