Teoria kreskówkowej rzeczywistości: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M
M (+ kilka)
Linia 4: Linia 4:
* Postaci w kreskówkach nawet po upadku z wysokości 10000 km będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
* Postaci w kreskówkach nawet po upadku z wysokości 10000 km będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
* Nie patrz w dół nad przepaścią – tylko wtedy spadniesz.
* Nie patrz w dół nad przepaścią – tylko wtedy spadniesz.
* Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty zostaniesz pokryty (cały) prochem.
* Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty, cały zostaniesz pokryty prochem.
* Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, [[Ferrari Enzo]] i przewijania filmu na DvD.
* Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, [[Ferrari Enzo]] i przewijania filmu na [[DVD]].
* Możesz wyjąć dowolny przedemiot (zwykle broń) z poza ekranu.
* Możesz wyjąć dowolny przedemiot (zwykle broń) z poza ekranu.
* Przejście się na ostatnie piętro wieżowca nie zajmuje mniej czasu, niż wjechanie na nie za pomocą [[winda|windy]].
* Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
* Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
* Spacery w powietrzu są możliwe, jeżeli nie kończą się zerknięciem w dół.
* Gdy uciekając niszczysz po sobie okna lub drzwi, zostaje w nich odbita sylwetka twojego ciała.
* Kowadło zawsze opada najwolniej.


== Zobacz też ==
== Zobacz też ==

Wersja z 00:36, 28 lut 2008

Teoria kreskówkowej rzeczywistości – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w filmach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie.

Cała prawda

  • Postaci w kreskówkach nawet po upadku z wysokości 10000 km będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
  • Nie patrz w dół nad przepaścią – tylko wtedy spadniesz.
  • Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty, cały zostaniesz pokryty prochem.
  • Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, Ferrari Enzo i przewijania filmu na DVD.
  • Możesz wyjąć dowolny przedemiot (zwykle broń) z poza ekranu.
  • Przejście się na ostatnie piętro wieżowca nie zajmuje mniej czasu, niż wjechanie na nie za pomocą windy.
  • Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
  • Spacery w powietrzu są możliwe, jeżeli nie kończą się zerknięciem w dół.
  • Gdy uciekając niszczysz po sobie okna lub drzwi, zostaje w nich odbita sylwetka twojego ciała.
  • Kowadło zawsze opada najwolniej.

Zobacz też


Puzzle stub.png Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.