Fiat 126p: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Zalety) |
|||
Linia 17: | Linia 17: | ||
* Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie. |
* Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie. |
||
* Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie. |
* Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie. |
||
* Hamulec działa tylko na jedno koło, więc podczas hamowania Maluch często wywraca się do góry dnem (podłogą). |
|||
* Często rdzewieją szyby z przodu. |
* Często rdzewieją szyby z przodu. |
||
* Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę. |
* Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę. |
Wersja z 10:09, 19 kwi 2008
Fiat 126p – polski samochód na licencji Fiata, produkowany przez FSM. Posiada klasę bezpieczeństwa identyczną z marką Volvo: w obydwu przypadkach strefa zgniotu kończy się na silniku.
Zalety
- Bagażnik z przodu chroniący bagaże przed zderzeniem tylnym.
- W luksusowych wersjach ogrzewanie tylnej szyby, które w zimie zapobiegało zamarzaniu rąk pchających go osób.
- Bogate wyposażenie, obejmujące między innymi kierownicę, przednią szybę i powietrze w kabinie.
- Samochód czysto rodzinny, pomieści tatę masochistę, mamę masochistkę i ich pocieszne masochiściątka.
- Rejestrowany na siedem osób, a przy odrobinie szczęścia uda się zapakować teściową do bagażnika.
- Idealny dla zioma z boiska – szpanerski, sportowy, laski na niego lecą. Po prostu fajnie się siedzi na tylnej kanapie.
- Strefy zgniotu, jak w każdym normalnym samochodzie, kończą się na silniku
- Do zakupienia w cenie dosyć przystępnej, przeciętnie 50 złotych.
Wady
- Tylna kanapa pozwalającą symulować pojazd rodzinny z mizernym skutkiem.
- Cztery koła, co jest niezmiernie ważne przy pchaniu pojazdu w zimie.
- Układ elektryczny samodecydujący, czy danego dnia kierowca użyje swojego Fiata, czy nie.
- Hamulec działa tylko na jedno koło, więc podczas hamowania Maluch często wywraca się do góry dnem (podłogą).
- Często rdzewieją szyby z przodu.
- Niedoskonały układ kierowniczy – wibracje z jezdni przenoszone są na kierowcę.
- Czasem klima sie zacina (chłodzenie działa tylko zimą).
Galeria
- Aston martin 126p.jpg
Wersja WRC