Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 6: | Linia 6: | ||
:<code>Z rozmowy telefonicznej [[Kura domowa|pań domu]]</code><br> |
:<code>Z rozmowy telefonicznej [[Kura domowa|pań domu]]</code><br> |
||
<code>''Ludzie kupią wszystko, nawet [[gówno]] w papierku, byle byłoby na promocji!</code><br> |
<code>''Ludzie kupią wszystko, nawet [[gówno]] w papierku, byle byłoby na promocji!</code><br> |
||
:<code>[[ |
:<code>[[Ferdynan Kiepski]] o promocji</code><br> |
||
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]] |
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]]najdrożej jak się da. |
||
Wersja z 17:55, 28 gru 2008
Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!
No! Kupiłam za pół ceny rzeczy,
których normalnie za darmo bym nie chciała.
Z rozmowy telefonicznej pań domu
Ludzie kupią wszystko, nawet gówno w papierku, byle byłoby na promocji!
Ferdynan Kiepski o promocji
Promocja – akcja marketingowa polegająca na sprzedaży towarów po cenach wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że klienci czują iż kupili towarnajdrożej jak się da.