Bruinena: Różnice pomiędzy wersjami
(→Forum) |
|||
Linia 13: | Linia 13: | ||
== Galeria Sław == |
|||
'''Vaen''' i '''Aktegev''' - legendarni władcy, owiani mitem niemal tak wielkim jak ten o potworze z Loch Ness, ponoć po ich odejściu Bruinena upadla. Prawdopodobnie odpłynęli za morze, do Valinoru, gdzie klimat rośnie na drzewach. |
|||
'''Yilanea/Liv/czy jak jej tam jeszcze było''' - znana głownie z awantur na forum, ma się za mistrzynie klimatu i popełnia czasem bardzo głupie błędy. Właścicielka wspaniałego konia o imieniu "Szatański Werset", tylko skąd w Śródziemiu znali słowo szatan...? |
|||
'''Nomak''' - stworzenie równie legendarne co Smaug, ponoć cala Bruinena było jego multikontem, wraz z Markizem oszukał podobno wszystkich, można po tym wywnioskować, ze znakomicie sprawdziłby się w polskim rządzie. |
|||
'''Damrod''' - wódz i największy spośród licznego plemienia noobow, potocznie zwany Damdziem lub chabeta, największa plotkara Bruineny, przez co wykorzystywany jest czasem do przesyłania informacji. Łatwo go oszukać, dzięki czemu staje sie czesto pośmiewiskiem innych, szczególnie ludzi z klanu Synowie Gondoru, którzy przyjęli go w swe szeregi, by zafundował im armie. |
|||
'''Kal''' - emojolhelomelomadafaka (albo Wiking). Obecnie tyrający na czarno jako karczmarz (brakuje mu klimatycznej licencji karczmarza i wypasionej chatki na kurzej stopie. Tak byłby legalny). W przeszłości przepadał za wpadaniem do karczmy i wbijaniem sobie sztyletu w serce, a także do powracania miedzy żywych następnego dnia. |
|||
Posądzany o konszachty z Narien, której Laris nienawidzi i vice versa. Najstarsi Indianie pozamykani w rezerwatach na Sybirze nie wiedzą, czemu Laris i Narien darzą się tak wielkim, ognistym uczuciem, pełnym dzikich porywów namiętności. |
|||
Wersja z 22:45, 10 lip 2008
Gracze Bruineny
Gracze Bruineny dzielą się na cztery grupy: Statsiarzy, Klimaciarzy, Hybrydy, Noobów.
Statsiarze - dla nich Bruinena to tylko bzdurne klikanie, zaliczanie resetów, a jak ktoś próbuje fabularnie coś zdobyć, to wrzeszczą, że to zero starania się itp., jakby nie rozumieli, że pisać też trza umieć.
Klimaciarze - mają w dupie technikę i statystyki, grają głównie na poczcie. Klimaciarze będący "na gorze", rządzą się i decydują za wszystkich, zmieniając losy krainy po paru sesjach na poczcie. Nabijają tez lvl i statsy, kryjąc się za immunitetami, po co? Nie wiadomo, prawdopodobnie dlatego, że lubią mieć miliony na koncie, nie ryzykując przegranych walk etc.
Hybrydy - prawdopodobnie gracz ideał, z bicia statów bierze logiczne, zwięzłe, matematyczne myślenie, zaś z klimacenia zdolności humanistyczne. Gatunek ponoć zapomniany i wymarły, spotykany rzadziej niż dziewica. Gdzie ich znaleźć nie wiedzą nawet najstarsi Indianie.
Nooby - więcej ich niż turasów w Knight Online i Silkroad, stanowią największą bolączkę tej gry. Często udają klimaciarzy, umieszczając w profilu wpis "Postać czysto fabularna". Niestety, klimat jest im obcy.
Powiedzenia popularne wśród graczy
- Są rzeczy których kupić nie można, za wszystkie inne zapłacą Nomak i Markiz.
- Gdzie MG sześciu, tam nie ma klimatu.
- Kiedyś było lepiej...
- - Kiedy będzie global reset? - Jak Markiz i Nomak znajdą wolną chwilę.