Trolejbus: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (majn tajl)
Linia 2: Linia 2:


==Zasilanie==
==Zasilanie==
Trolejbusy są zasilane prądem zazwyczaj ze starych elektrowni cieplnych.
Trolejbusy są na prąd. Prąd bierze się z linii prądowych a one biegną z dalsza.
Prąd czasem jest a czasem go nie ma. Gdy ludzie jadą do pracy, wtedy często prąd idzie na spacer.
Prąd ten jest bardzo zmienny w zależność od pracowników elektrowni:

* 600 V - masowe wyrzucanie pracowników z pracy za pijaństwo.
Trolejbus jeździ na 600 volt. Voltów bywa więcej lub mniej. Gdy jest mniej, to trolejbus jedzie do tyłu, gdy więcej - to do przodu. Trolejbus żyje 100 lat lub dłużej, w zależności od liczy coriolisa.
* 1500 V - pracownicy przeszli na strajk głodowy.

* 3000 V - w elektrowni wybuchł strajk generalny.
Prąd idzie przez pałąki do silnika, spotykając po drodze oprów w postaci pasażerów. Ich wewnętrzna rezystancja wyrażana naskórkowością omowej oporności właściwej przepływ prądu utrudnia, toteż tym lepiej dla nich, jeśli nie są na jego drodze.
* 15000 V - pracownicy dostali podwyżki.

Linie trakcyjne do, których przczepiony jest pantograf, często się zrywają, gdy siadają na nich ptaki, aby załatwić się na dach trolejbusa.
Obecność trolejbusu poznajemy po groźnie wyglądających pałąkach i wyciu lub innych dźwiękach wysokiej częstotliwości, biorących się z przerywania obwodu prądu. Przerywany obwód prądu piszczy, bo prąd nie lubi, jak się go rwie i musi trochę pokrzyczeć.

Przeciwnicy trolejbusów nie lubią ich ze strachu przed prądem, gdyż będąc małymi włożyli dwa palce do kontaktu, by sprawdzić, czy się zaświecą.


==Tradycyjny wygląd trolejbusa==
==Tradycyjny wygląd trolejbusa==

Wersja z 23:30, 30 sie 2008

Trolejbus - w zasadzie tramwaj, który bardzo chciał być autobusem. Składa się z kontenera, opon i prądopobieraka. Zazwyczaj kursuje jako największa atrakcja turystyczna w danym mieście. Wszystko z przypadku, bo miasta nie było stać na budowę szyn.

Zasilanie

Trolejbusy są na prąd. Prąd bierze się z linii prądowych a one biegną z dalsza. Prąd czasem jest a czasem go nie ma. Gdy ludzie jadą do pracy, wtedy często prąd idzie na spacer.

Trolejbus jeździ na 600 volt. Voltów bywa więcej lub mniej. Gdy jest mniej, to trolejbus jedzie do tyłu, gdy więcej - to do przodu. Trolejbus żyje 100 lat lub dłużej, w zależności od liczy coriolisa.

Prąd idzie przez pałąki do silnika, spotykając po drodze oprów w postaci pasażerów. Ich wewnętrzna rezystancja wyrażana naskórkowością omowej oporności właściwej przepływ prądu utrudnia, toteż tym lepiej dla nich, jeśli nie są na jego drodze.

Obecność trolejbusu poznajemy po groźnie wyglądających pałąkach i wyciu lub innych dźwiękach wysokiej częstotliwości, biorących się z przerywania obwodu prądu. Przerywany obwód prądu piszczy, bo prąd nie lubi, jak się go rwie i musi trochę pokrzyczeć.

Przeciwnicy trolejbusów nie lubią ich ze strachu przed prądem, gdyż będąc małymi włożyli dwa palce do kontaktu, by sprawdzić, czy się zaświecą.

Tradycyjny wygląd trolejbusa

  • Powyrywane grzejniki.
  • Podarte lub spalone siedzenia.
  • Powybijane szyby.
  • Podrapany lakier na karoserii.
  • Dach pełen ptasich odchodów.
  • Śmierdzący i niemyjący się kierowca i pasażerowie.

Szablon:Stubtech