Teleturniej interaktywny: Różnice pomiędzy wersjami
Linia 7: | Linia 7: | ||
Cała rozgrywka sprowadza się do układania literek w rzeczowniki, przekładaniem zapałek w równania, znajdowaniem różnic pomiędzy dwoma identycznymi obrazkami tudzież rozwiązywaniem krzyżówek, w których na rozwiązania składają się 4-5 haseł, których nie znajdziesz w żadnym słowniku czy encyklopedii. Ostatnim krzykiem mody wśród teleturniejów interaktywnych jest konkurs, w którym należy szukać [[Twarz|twarzy]] między ziarnami kawy. Oczywiście, żadnych gęb tam nie ma. |
Cała rozgrywka sprowadza się do układania literek w rzeczowniki, przekładaniem zapałek w równania, znajdowaniem różnic pomiędzy dwoma identycznymi obrazkami tudzież rozwiązywaniem krzyżówek, w których na rozwiązania składają się 4-5 haseł, których nie znajdziesz w żadnym słowniku czy encyklopedii. Ostatnim krzykiem mody wśród teleturniejów interaktywnych jest konkurs, w którym należy szukać [[Twarz|twarzy]] między ziarnami kawy. Oczywiście, żadnych gęb tam nie ma. |
||
twoja stara to emo staruszku |
|||
==Plan działań== |
|||
*Czołówka. |
|||
*Wyrecytowanie regulaminu przez prowadzącego. |
|||
*Pierwszy konkurs, pierwsze 200 zł rozdane. |
|||
*Pierwszy małolat się dodzwania do studia. |
|||
*Kolejne osiem konkursów, linie jeszcze porostwierane. |
|||
*Pierwsza staruszka dodzwania się do studia. |
|||
*Linie zostają ostatecznie odcięte. Rozpoczyna się najdłuższe zadanie, wygrane osiągają niebotyczne wielkości. Drugi małolat się dodzwania do studia. |
|||
*Trzeci małolat się dodzwania do studia. |
|||
*Druga staruszka dodzwania się do studia. |
|||
*Prowadzący podgrzewa atmosferę i zaczyna mówić, że ''zbliża się koniec programu'' (mimo że zostało jeszcze ze 20 minut czasu antenowego) |
|||
*Czwarty małolat się dodzwania do studia. |
|||
*Trzecia staruszka dodzwania się do studia. |
|||
*Na ekranach telewizorów co najmniej trzy razy pojawiają zegary pokazujące czas do końca audycji. |
|||
*Wybraniec losu przełamuje wszystkie zabezpieczenia linii, podaje rozwiązanie, wygrywa 7500 zł i program się kończy. |
|||
==Przykładowe rozwiązania== |
==Przykładowe rozwiązania== |
Wersja z 18:21, 8 lut 2009
Provided ID could not be validated.
Teleturniej interaktywny – program zapychający ramówki niemal wszystkich polskich stacji komercyjnych (a przez jakiś czas nawet jedyneczki). Można w nich wygrać 500 zł albo rachunek za telefon na 250 zł. Wyróżnia je też opłata: niecałe 3,89 PLN za połączenie (choćby jednosekundowe). W studiu, gdzie takowy teleturniej ma nieszczęście być kręcony, znajduje się zwykle kamerzysta, prowadzący i zestaw lipnych dekoracji.
Prowadzący zajmuje się zwykle zadaniem głupich pytań typu "Skąd jesteś Edwardzie z Warszawy?", "Marku, jak masz na imię?" czy "Na pewno masz osiemnaście lat?", wykrzykiwaniem przez większość audycji "Dzwoń, linia jest otwarta!" i tym podobnych haseł.
Cała rozgrywka sprowadza się do układania literek w rzeczowniki, przekładaniem zapałek w równania, znajdowaniem różnic pomiędzy dwoma identycznymi obrazkami tudzież rozwiązywaniem krzyżówek, w których na rozwiązania składają się 4-5 haseł, których nie znajdziesz w żadnym słowniku czy encyklopedii. Ostatnim krzykiem mody wśród teleturniejów interaktywnych jest konkurs, w którym należy szukać twarzy między ziarnami kawy. Oczywiście, żadnych gęb tam nie ma.
twoja stara to emo staruszku
Przykładowe rozwiązania
- "W kuchni, na K" - Koszyczek
- "W szufladzie, na K" - Kanapki
Interaktywnoteleturniejowy All-Star
- Irek Bieleninik (absolutny nr.1 wśród prowadzących, król, szef i boss tego półświatka)
- Norbi (czasami, gdy musi dorobić)
Pora nadawania
Provided ID could not be validated.
Zależnie od kanału, ale najczęściej od 7 do 9 rano, a potem trzeba czekać do północy na Nocne Igraszki albo Dziewczyny w bikini.
Uczestnicy
Najczęściej przygłuchawe staruszki albo małolaci utrzymujący że urodzili się w 1897. Szablon:Ok