Teoria kreskówkowej rzeczywistości: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 17: | Linia 17: | ||
* Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe. |
* Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe. |
||
* Potrafisz podpalić zapałkę pocierając ją o własny tyłek. |
* Potrafisz podpalić zapałkę pocierając ją o własny tyłek. |
||
* Zwierzęta mówią. |
|||
== Zobacz też == |
== Zobacz też == |
Wersja z 12:39, 20 sty 2009
Teoria kreskówkowej rzeczywistości – teoria mówiąca, że kreskówki mają inne prawa niż znany nam świat. O ile w filmach jaki-taki realizm jest utrzymywany, to w kreskówkach może się zdarzyć wszystko. Zawsze. Wszędzie.
Cała prawda
- Postaci w kreskówkach po upadku z dużej wysokości wbijają się w ziemię na ok. 1,5 metra. Potem będą miały tylko podbite oko, lewą rękę i prawą nogę w gipsie i parę plastrów w losowych partiach ciała.
- Gdy ktoś strzeli w ciebie z armaty, cały zostaniesz pokryty prochem.
- Gdy staniesz w ogniu, po wszystkim także będziesz pokryty prochem.
- Wszyscy mogą przekroczyć wszystkie prędkości: dźwięku, światła, smrodu, próżni, Ferrari Enzo i przewijania filmu na DVD.
- Możesz wyjąć dowolny przedmiot (zwykle broń) spoza ekranu, ewentualnie zza pleców.
- Przejście się na ostatnie piętro wieżowca zajmuje mniej czasu, niż wjechanie na nie za pomocą windy.
- Samochody wydłużają się wprost proporcjonalnie do szybkości jazdy.
- Spacery w powietrzu są możliwe, jeżeli nie kończą się zerknięciem w dół.
- Gdy uciekając niszczysz po sobie okna lub drzwi, zostaje w nich odbita sylwetka twojego ciała.
- Kowadło zawsze opada najwolniej.
- Spotkanie z jakimkolwiek drapieżnikiem skończy się dla ciebie bez uszczerbku na zdrowiu.
- Wielkie, spadające odważniki zawsze ważą 16 ton.
- Nawet jeśli coś rozwalisz, po sekundzie będzie ono jak nowe.
- Potrafisz podpalić zapałkę pocierając ją o własny tyłek.
- Zwierzęta mówią.
Zobacz też
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.