Promocja: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 9: | Linia 9: | ||
:<code>[[Ferdynand Kiepski]] o promocji</code><br> |
:<code>[[Ferdynand Kiepski]] o promocji</code><br> |
||
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]] najtaniej jak się da. |
'''Promocja''' – [[akcja]] [[marketing]]owa polegająca na [[sprzedaż]]y [[Towar|towarów]] po [[cena]]ch wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że [[klient|klienci]] czują iż kupili [[towar]] najtaniej jak się da. |
||
:<code>Kupując 2 hamburgery, trzeci w tej samej cenie</code><br> |
|||
:<code>typowa promocja</code><br> |
|||
Wersja z 17:28, 29 mar 2009
Co? W markiecie byłam! Ta, zakupy!
No! Kupiłam za pół ceny rzeczy,
których normalnie za darmo bym nie chciała.
Z rozmowy telefonicznej pań domu
Ludzie kupią wszystko, nawet gówno w papierku, byle byłoby na promocji!
Ferdynand Kiepski o promocji
Promocja – akcja marketingowa polegająca na sprzedaży towarów po cenach wyższych niż normalne. Najciekawsze jest jednak to, że klienci czują iż kupili towar najtaniej jak się da.
Kupując 2 hamburgery, trzeci w tej samej cenie
typowa promocja