Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (ek) |
(kikuskureeewkooowy) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Media:<nowiki>Przyklad.ogg</nowiki>[[Media:[[Media:Przyklad.ogg]][[Plik:[Przyklad.jpg][[ |
|||
{{ek|niesformatowane}} |
|||
== Tytuł linku == |
|||
]]]]]]]]<nowiki>W [http://www.przykl[[Tytuł linku]]ad.pl tytuł strony]tym miejscu wprowadź niesformatowany tekst</nowiki'''--~~~~Tekst wytłuszczony |
|||
Syrena to polski wyrób samochodopodobny produkowany przez Fabrykę Samochodów Obciachowych w Warszawie w latach 1957-1972 oraz Fabrykę Samochodów Małoobiecujących w Bielsku-Białej w latach 1972-1983. |
|||
---- |
|||
'''> |
|||
Wynaleziona na rozkaz Waldemara Pawlaka w celu zapewnienia zbytu na silnik dwusuwowy od pompy strażackiej. |
|||
Koła od furmanki i rama od DKW pewnego niemieckiego pyrkadełka znanego jako Dykta Klej Woda. |
|||
Początkowo też z dykty, jednak później otrzymał nadwozie stalowe wykonane z ręcznie klepanych blach. |
|||
Całkowicie biodegradowalny przez co rzadki już w obecnych czasach. Tapicerka do wyboru "kilimek sołtysa" lub "dermoskaj szajs". Wyposażenie dodatkowe. Wymienne obcasy do hamowania. |
|||
Wczesne modele miały odwrotny układ otwierania drzwi, przez co znany był jako Gęsiołap albo Syrenka Szpiegowska. Potem zmieniono kierunek otwierania drzwi pozbawiając użytkowników ze 110% frajdy. |
|||
Obowiązkowe wyposażenie każdego łapacza much oraz przodownika pracy. |
|||
Jeździł na wszystkim poczynając od ruskiego metanolu a kończąc na terpentynie i gazolinie z butaprenem. |
|||
Awaryjny przez co otrzymał od Sanepidu specjalny Certyfikat Samochodu Brudnych Rąk. |
|||
Smarowany towotem lub dowolnym innym mazidłem. |
|||
Paliwo wymagało domieszki oleju zwanego mixolem, który można było zastąpic zużytym olejem od frytek. |
|||
Bardzo szpanerski. Najpierw go słychać a potem widać. Naprawialny przez każdego wiejskiego kowala. |
|||
Modele: |
|||
100 - seria prototypowa tekturodermoskajowa |
|||
101 - wreszcie dostał progi i krótką klapę z tyłu. |
|||
102 - wreszcie działające wycieraczki i listwy ozdobne prordzewne |
|||
103 - atrapa chłodnicy typu Śmierć Muchom montowana także w późniejszych modelach |
|||
104 - najbardziej udoskonalona wersja Gęsiołapów. Dostała lakier piecowy i przez to wyglądała jak piecyk gazowy |
|||
105 - zmieniony kierunek otwierania drzwi i wysoki stopień ubadziewienia. |
|||
105L- biegi w podłodze i udoskonalone hamowanie obcasami |
|||
Wersje specjalne: |
|||
R-20 - dwadzieścia razy zawarczy zanim zapali. |
|||
105-Bosto - BO STO miała kosztować. |
|||
Oczywiście obiekt kultowy |
|||
Film |
|||
Wyjście Awaryjne |
|||
Co mi zrobisz jak mnie złapiesz |
|||
Kochajmy Syrenki |
|||
Kapitan Sowa na Tropie |
Wersja z 19:41, 6 paź 2009
[[Media:Przyklad.ogg[[Media:Media:Przyklad.ogg[[Plik:[Przyklad.jpg][[
Tytuł linku
]]]]]]]]<nowiki>W Tytuł linkuad.pl tytuł stronytym miejscu wprowadź niesformatowany tekst</nowiki--~~~~Tekst wytłuszczony
>