Syrena (samochód): Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (ek)
(kikuskureeewkooowy)
Linia 1: Linia 1:
[[Media:<nowiki>Przyklad.ogg</nowiki>[[Media:[[Media:Przyklad.ogg]][[Plik:[Przyklad.jpg][[
{{ek|niesformatowane}}
== Tytuł linku ==

]]]]]]]]<nowiki>W [http://www.przykl[[Tytuł linku]]ad.pl tytuł strony]tym miejscu wprowadź niesformatowany tekst</nowiki'''--~~~~Tekst wytłuszczony
Syrena to polski wyrób samochodopodobny produkowany przez Fabrykę Samochodów Obciachowych w Warszawie w latach 1957-1972 oraz Fabrykę Samochodów Małoobiecujących w Bielsku-Białej w latach 1972-1983.
----

'''>
Wynaleziona na rozkaz Waldemara Pawlaka w celu zapewnienia zbytu na silnik dwusuwowy od pompy strażackiej.
Koła od furmanki i rama od DKW pewnego niemieckiego pyrkadełka znanego jako Dykta Klej Woda.
Początkowo też z dykty, jednak później otrzymał nadwozie stalowe wykonane z ręcznie klepanych blach.
Całkowicie biodegradowalny przez co rzadki już w obecnych czasach. Tapicerka do wyboru "kilimek sołtysa" lub "dermoskaj szajs". Wyposażenie dodatkowe. Wymienne obcasy do hamowania.

Wczesne modele miały odwrotny układ otwierania drzwi, przez co znany był jako Gęsiołap albo Syrenka Szpiegowska. Potem zmieniono kierunek otwierania drzwi pozbawiając użytkowników ze 110% frajdy.

Obowiązkowe wyposażenie każdego łapacza much oraz przodownika pracy.
Jeździł na wszystkim poczynając od ruskiego metanolu a kończąc na terpentynie i gazolinie z butaprenem.

Awaryjny przez co otrzymał od Sanepidu specjalny Certyfikat Samochodu Brudnych Rąk.
Smarowany towotem lub dowolnym innym mazidłem.
Paliwo wymagało domieszki oleju zwanego mixolem, który można było zastąpic zużytym olejem od frytek.

Bardzo szpanerski. Najpierw go słychać a potem widać. Naprawialny przez każdego wiejskiego kowala.

Modele:

100 - seria prototypowa tekturodermoskajowa
101 - wreszcie dostał progi i krótką klapę z tyłu.
102 - wreszcie działające wycieraczki i listwy ozdobne prordzewne
103 - atrapa chłodnicy typu Śmierć Muchom montowana także w późniejszych modelach
104 - najbardziej udoskonalona wersja Gęsiołapów. Dostała lakier piecowy i przez to wyglądała jak piecyk gazowy
105 - zmieniony kierunek otwierania drzwi i wysoki stopień ubadziewienia.
105L- biegi w podłodze i udoskonalone hamowanie obcasami

Wersje specjalne:

R-20 - dwadzieścia razy zawarczy zanim zapali.
105-Bosto - BO STO miała kosztować.


Oczywiście obiekt kultowy

Film

Wyjście Awaryjne
Co mi zrobisz jak mnie złapiesz
Kochajmy Syrenki
Kapitan Sowa na Tropie

Wersja z 19:41, 6 paź 2009

[[Media:Przyklad.ogg[[Media:Media:Przyklad.ogg[[Plik:[Przyklad.jpg][[

Tytuł linku

]]]]]]]]<nowiki>W Tytuł linkuad.pl tytuł stronytym miejscu wprowadź niesformatowany tekst</nowiki--~~~~Tekst wytłuszczony


>