Gra:Strona 2088: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Mrówka i snickers.jpg|150px|right|Chcesz Snickersa?]] |
|||
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą. |
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą. |
||
Wersja z 16:55, 24 paź 2009
Skręcasz korytarzem w prawo. Zauważasz coś błyszczącego. Powoli skradasz się przy ścianie w kierunku przedmiotu. Podchodzisz do niego. To moneta 10-groszowa. Podnosisz ją. Nagle za plecami słyszysz szelest i odwracasz się. Widzisz gigantyczną mrówę trzymającą w szczękach Snickersa. Z przerażeniem uświadamiasz sobie, że moneta była tylko przynętą.
Cześć – mówi mrówa – poczęstujesz się Snickersem?
Co robisz?
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i go zjeść, to zapitalaj na stronę 2220.
- Jeśli chcesz wziąć Snickersa i wsadzić do kieszeni, to wio na stronę 2221.
- Jeśli chcesz grzecznie odmówić tłumacząc się uczuleniem, to biegiem na stronę 2223.
- Jeśli masz zamiar rzucić w mrówę monetą, to zrób to na stronie 2224.
- Jeśli tak wolisz i masz zamiar rzucić mrówą w monetę to proszę cię bardzo na stronę stronę 121213434
- A jeśli chcesz zwiewać tam, gdzie zdechłe porosty rosną, to uciekaj w kierunku strony 2225.
- Możesz również, oczywiście, zacząć grać od początku.