ABS: Różnice pomiędzy wersjami
M |
M (redakcja) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
⚫ | '''ABS''' – system „lepszego” hamowania. W rzeczywistości nie pozwala [[samochód|samochodowi]] za bardzo hamować, żeby przypadkiem nie udało mu się zahamować, zwłaszcza podczas jazdy zimą i w warunkach ekstremalnych. Dzięki niemu, droga hamowania zwiększa się wykładniczo, aby uchronić [[pasażer]]ów przed nadmiernymi [[przeciążenie|przeciążeniami]] podczas zwalniania. Stosowany jest po to, aby przykleić sobie na tylnej klapie tandetną [[naklejka|naklejkę]] „ABS”, dzięki której lans zwiększa się [[logarytm]]icznie. |
||
{{popr}} |
|||
⚫ | '''ABS''' – system „lepszego” hamowania. W rzeczywistości nie pozwala [[samochód|samochodowi]] za bardzo hamować, żeby przypadkiem nie udało mu się |
||
⚫ | ABS to także system w samochodach wymagający od kierowcy [[dresiarz|Anatomicznego Braku Szyi]]. Szyję można zastąpić karkiem, aby mieć połączenie z głową. Połączenie takie nie jest wymagane podczas prowadzenia samochodów wyposażonych w ten system, jednak według niektórych wygląda estetycznie. ABS został wymyślony po to, aby podczas wyboru samochodu klient mógł go wybrać. |
||
Pewna hipoteza głosi, że skrót '''ABS''' pochodzi od angielskich słów: Anti Braking System. |
|||
{{Stubmot}} |
|||
⚫ | |||
Także [[Syndrom]] ABS, co oznacza "Absolutny Brak Szyi". Syndrom ABS jest wyjątkowo wykształcony w subkulturach [[dresiarz|dresów]], [[skinhead|skinheadów]] oraz [[kibol|kiboli]]. Tradycyjny ubiór człowieka z syndromem ABS obraca się wokół [[dres|dresów]] marki [[puma]] lub [[adidas]], [[dżinsy|dżinsów]] oraz kija baseballowego. |
|||
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
[[Kategoria:Motoryzacja]] |
||
[[Kategoria:Subkultury]] |
Wersja z 12:13, 11 sie 2009
ABS – system „lepszego” hamowania. W rzeczywistości nie pozwala samochodowi za bardzo hamować, żeby przypadkiem nie udało mu się zahamować, zwłaszcza podczas jazdy zimą i w warunkach ekstremalnych. Dzięki niemu, droga hamowania zwiększa się wykładniczo, aby uchronić pasażerów przed nadmiernymi przeciążeniami podczas zwalniania. Stosowany jest po to, aby przykleić sobie na tylnej klapie tandetną naklejkę „ABS”, dzięki której lans zwiększa się logarytmicznie.
ABS to także system w samochodach wymagający od kierowcy Anatomicznego Braku Szyi. Szyję można zastąpić karkiem, aby mieć połączenie z głową. Połączenie takie nie jest wymagane podczas prowadzenia samochodów wyposażonych w ten system, jednak według niektórych wygląda estetycznie. ABS został wymyślony po to, aby podczas wyboru samochodu klient mógł go wybrać.