Mechanik samochodowy: Różnice pomiędzy wersjami
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Porost. Autor wycofanej wersji to 89.228.217.176.) |
(Dopisanie cech wspólnych i zamiłowań) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Mechanik samochodowy''' – umazana w [[smar]]ze osoba, która chętnie wytrze się w twoją nowiuśką [[tapicerka|tapicerkę]], którą i tak trzeba wymienić, bo [[czujnik spalania stukowego]], ten po drugiej stronie wozu, ma luźną rurkę. Mechanik w wersji inkasenckiej składa się z [[klucz francuski|klucza francuskiego]] do obluzowywania śrub w błyszczących nówkach mechanika właściwego i masywnego [[młotek|młotka]] do testowania [[lakier samochodowy|lakieru]] (bach! bach! ''ooo, no i widzi pan, tu są odpryski, trzeba piaskować, a potem lakierować dziada''). |
'''Mechanik samochodowy''' – umazana w [[smar]]ze osoba, która chętnie wytrze się w twoją nowiuśką [[tapicerka|tapicerkę]], którą i tak trzeba wymienić, bo [[czujnik spalania stukowego]], ten po drugiej stronie wozu, ma luźną rurkę. Mechanik w wersji inkasenckiej składa się z [[klucz francuski|klucza francuskiego]] do obluzowywania śrub w błyszczących nówkach mechanika właściwego i masywnego [[młotek|młotka]] do testowania [[lakier samochodowy|lakieru]] (bach! bach! ''ooo, no i widzi pan, tu są odpryski, trzeba piaskować, a potem lakierować dziada''). |
||
Charakteryzują się słabą znajomością matematyki (cena ostateczna jest zawsze wyższa od początkowej) oraz brakiem poczucia czasu (mało kiedy samochód gotowy w terminie. |
|||
Absolwenci ZSZ-tów o profilu "mechanik samochodowy" posiadają kilka cech wspólnych, takich jak zamiłowanie do KITU który pakują wszędzie gdzie się da, nietypowych efektów świetlnych (neony pod samochodem, stroboskopy i diody LED w lampach) itp. |
|||
Ponadto w większości przypadków preferują marki takie jak BMW, AUDI (zamożniejsi) oraz HONDA i VW. |
|||
{{stubzaw}} |
{{stubzaw}} |
Wersja z 08:24, 27 paź 2009
Mechanik samochodowy – umazana w smarze osoba, która chętnie wytrze się w twoją nowiuśką tapicerkę, którą i tak trzeba wymienić, bo czujnik spalania stukowego, ten po drugiej stronie wozu, ma luźną rurkę. Mechanik w wersji inkasenckiej składa się z klucza francuskiego do obluzowywania śrub w błyszczących nówkach mechanika właściwego i masywnego młotka do testowania lakieru (bach! bach! ooo, no i widzi pan, tu są odpryski, trzeba piaskować, a potem lakierować dziada). Charakteryzują się słabą znajomością matematyki (cena ostateczna jest zawsze wyższa od początkowej) oraz brakiem poczucia czasu (mało kiedy samochód gotowy w terminie. Absolwenci ZSZ-tów o profilu "mechanik samochodowy" posiadają kilka cech wspólnych, takich jak zamiłowanie do KITU który pakują wszędzie gdzie się da, nietypowych efektów świetlnych (neony pod samochodem, stroboskopy i diody LED w lampach) itp. Ponadto w większości przypadków preferują marki takie jak BMW, AUDI (zamożniejsi) oraz HONDA i VW.