Gra fabularna: Różnice pomiędzy wersjami
(Dodany schemat zachowań i definicje (wszytsko na podstawie moich doświadczeń -Vissenna)) |
(rozszezony opis) |
||
Linia 9: | Linia 9: | ||
''Umiejętności'' (Skille)- Różne duperele mające pomóc graczom w przeżyciu w innych stanach świadomości. Np: Mieszanie smoły gumowym prętem, golenie się po ciemku. |
''Umiejętności'' (Skille)- Różne duperele mające pomóc graczom w przeżyciu w innych stanach świadomości. Np: Mieszanie smoły gumowym prętem, golenie się po ciemku. |
||
{{stub}} |
{{stub}} |
||
rpg polega na polowaniu na elfy trole skrzaty i inne cudowanki. Bawia sie w to ludzie na poziomie rozwiniecia 4ro latka. |
Wersja z 13:15, 15 lis 2005
rpg - skrót od (gRa Po Grzybkach halucynkach), ale zwyczajowo przyjęło się pomijać ostatni człon. polega ona [ta gra] na tym, że gramy i ktoś gra z nami, ogólnie fajna zabawa, polacam! RPG to typ gier fabularnych. Rozgrywka ta polega na odgrywaniu danej postaci. Do gry potrzeba przynajmniej trzech świrów. Najczęściej grają w nią ludzie o rozszczepieniu osobowości. Krążą też plotki, że gra jest tylko wymówką a tak naprawdę to jest to okazja do picia, orgii, oddawania czci szatanowi i składania rytualnych ofiar ze zwierząt. Do gry potrzebne jest tyle kartek, że nawet Mistrz Gry nie potrafi się w tym połapać. Do gry uzywa się milionów kości. Są takie, które mówią jaka jest pogoda, nastrój gracza, ilość neuronów w mózgu, ilość zarwanych połączeń synaptycznych w mózgu potwora. Bywają i takie, które wpływają na wielkość pewnych organów, szybkość porostu włosów pod pachą lewej ręki (tudzież macki)i odporoność na kaca. Kilka definicji:Mistrz Gry(MG)- Człowiek odpowiedzialny za zorganizowanie miejsca na libację i pilnujący aby gracze w odmiennych stanach świadomości nie pozabijali się w realu. Gracz - Człowiek, który najpewniej wskutek głębokiego urazu mózgu zgodził się odgrywać schematy wymyślone przez MG. Sesja - Wbrew pozorom ma wiele wspólnego z sesją egzaminacyjną na uniwerkach. Tuż przed nią ludzie zaczynają się dziwnie zachowywać, zbierają alkohol w jedno miejsce, przerzucaują stosy papierów, szukają sposobów na oszukiwanie i izolują się od świata zewnętrznego. Umiejętności (Skille)- Różne duperele mające pomóc graczom w przeżyciu w innych stanach świadomości. Np: Mieszanie smoły gumowym prętem, golenie się po ciemku.
Autorowi tego hasła oderwało palce zaraz po tym, jak wklepał kilka zdań. Jeśli chcesz go zastąpić – rozbuduj to hasło.
rpg polega na polowaniu na elfy trole skrzaty i inne cudowanki. Bawia sie w to ludzie na poziomie rozwiniecia 4ro latka.