Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(usuwam niesmieszne powiedzenia za zgoda admina)
Linia 1: Linia 1:
{{długiartykuł}}
{{długiartykuł}}
{{nagłówek cytatu}}
{{nagłówek cytatu}}

==A==
*''Antenki na odbiór!''
*''A ta roślinka tak sobie postanowiła wyrosnąć.''
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.''
*''A ty ojca masz ?!''
**Opis: pytanie nauczyciela chemii po niepoprawnej odpowiedzi ucznia
*'' A ty z płaskiego terenu jesteś?''
**Opis: nauczyciel do rozmawiających na lekcji uczennic
*''A może pan napisze?''
**Opis: uczeń do nauczyciela niewyraźnie piszącego na tablicy.

==B==
*''Bo to jest w ogóle człowiek, która była prezesem banku.''
*''Będziecie słuchać muchę, którą tu lataliście!''


==C==
==C==
*''Co tak siedzicie, jak gówno w trawie?!''
*''Co ty dziecko pleciesz??''
*''Co ty dziecko pleciesz??''
*''– Co ty, piźnięty jesteś?!
*''– Co ty, piźnięty jesteś?!
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch.
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch.
*''- Co ta kaczka ma w przełyku?<br>- Przecież to czołg jest!<br>- Profesor to prawie jak Hitler maluje... Szacun!''
**Opis: LO, lekcja fizyki
*''– Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?''<br>''– Od czasu do czasu.''
**Opis: na lekcji geografii
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.''
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.''
*''Czemu ty gujesz żumę!!??''
*'' Ciało A rucha ruchem...''
*'' Osadzić młotek na członek...'' (miało być: trzonek)
**Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie
*''czy to moja wina, że ja jestem głucha?!''
**Opis: Pani na lekcji geografii
*''Cofnijmy się bardziej do przodu.''
*''Czy wiecie co to kotlet schabowy?''
*''Czy wiecie co to łoś?''
*''Czemu chodzisz po klasie?''
*''Czemu chodzisz po klasie?''
**Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
**Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z długim''
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z długimi''
*''Chodź tu, robaczku!''
**Opis: Nadgorliwy nauczyciel du ucznia.
*''Czujesz bluesa, żuczku?''
*''Czy tobą trzeba wstrząsnąć przed użyciem?!''
**Opis: Nauczycielka matematyki do ucznia, który po wyznaczeniu zadania nie ma pojęcia o co chodzi
*''Czy Ty jesteś głucha, czy nie słyszysz?
**Opis: Do uczennicy, która nie słuchała.

==D==
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?''
**Opis: lekcja historii
*''Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.''
*''-Co zagraża Polsce?''<br> Klasa:-''Terroryści!''
*''Czemu ja muszę cierpieć i patrzeć jak się samookaleczacie?!''
**Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi
*''-Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu
*''Do widzienia, do miłego zobaczenia"
**Opis: Pani od geografii po skończonej lekcji.
* "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..."
* " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ??''<br/>''–Yyy...''<br/>–''Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie "
**Opis: Nauczycielka historii na lekcji.
*''Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!''
**Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie.
*''Dziewczyny, nie chowajcie ściąg w intymne miejsca.''

*''Dawaj mi natychmiast zeszyt od chemii!
- ''Ale...ja nie mam....''
<br>- ''Nie dość że nie ma to jeszcze rozrabia!!''
<br>- ''No ale my nie mamy dzisiaj chemii...''
<br>- ''No...no to mi na jutro przyniesiesz...''
**Opis: Zdezorientowana nauczycielka na zastępstwie...

==F==
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.''
* ''Fiszbiny z krokodyla''


==G==
==G==
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.''
*''Gdzie jest bobas?''
*''Gdzie jest bobas?''
**Opis: Do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
**Opis: Do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
*''Gdzie narodził się impresjonizm?''<br>''– W szpitalu psychiatrycznym?''
**Opis: Lekcja plastyki.
*''-Gdzie ona jest?<br>
-W Domu Kultury.<br>
-Ale tutaj w szkole?
*''Gruzja to Europa?''<br>''– No co ty opowiadasz?! Państwo!''
*''Gruzja to Europa?''<br>''– No co ty opowiadasz?! Państwo!''
**Opis: Na lekcji geografii.
**Opis: Na lekcji geografii.

==I==
*"I jak Romeo dowiedział się o smierci Julii to pojechał ją uratować"
*''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!''
*''I tu cię mam ananasku!''
**Opis: O nieodrobionym zadaniu.
*''Idiotów zmysł trwały''
*''Im bardziej dalej''
**Opis: na lekcji języka polskiego
*''Idź precz szatanie, i nie patrz na mnie bo mnie zarazisz!''
**Nauczycielka Religi do kaszlącego ucznia


==J==
==J==
*''- Jakie rozwiązanie uzyskamy w zadaniu trzecim?''<br>''-A co ja wróżka jestem?''
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.''
*''Jak się spotkamy, to się zobaczymy.''
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?''<br>''– Bermudzki!''
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?''<br>''– Bermudzki!''
**Opis: na lekcji matematyki
**Opis: na lekcji matematyki
*''Ja naprawdę nie mam gardła!''
*''Ja naprawdę nie mam gardła!''
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.''
**Opis: początek roku, pierwsza klasa
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.''
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.''
**Opis: Na lekcji techniki.
**Opis: Na lekcji techniki.
*''Wy jesteście jak ta polska piłka. Duże balony duże twarze !''
**Opis: na lekcji chemii w LO, przed MŚ2002
*''Wy jesteście jak ten konik polny. Klapki na oczy i do przodu.!''
**Opis: na lekcji chemii w LO
*''Jak to ma być wiejska kompozycja, to ja jestem Matka Teresa z Kalkuty
**Opis:Do ucznia prezentującego rysunek przedstawiający dwa dalmatyńczyki na różowym tle.
*''Jesteście na poziomie żółtych kredek
**Opis:Na plastyce
*''Jak śmiesz korzystać z prądu państwowego!"
**opis: nauczycielka do ucznia podłączającego komórkę do kontaktu.
* ''Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.''
* ''Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.''

==K==
*''Konkurs odbędzie się w okolicach końca marca, początku lutego.''
*''Kończyny się uginają...''
**Opis: fizyk o zachowaniu klasy
*''Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!''
*''Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.''
*''Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.''
*''– Kto tu jest przewodniczącym? '' <br> '' – Ja.'' <br> ''– Nie mieli kogo wybrać?''
*''Komu postawić pałę?!''<br> Męska część klasy wstaje.
*''– Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?''<br>''– Cesarz!''<br> ''– Nie, cesarz to w cesarswie.''<br> ''– Król!''<br> ''– Bez komentarza...''<br> ''– Włóczykij!''<br> ''– Nieee!!!''<br> ''– Obywatele...?''<br> ''– Tak. A obywatele gdzie się zbierali?''<br> ''– W knajpie!''
**Opis: Podczas lekcji historii o Rzymie


==M==
==M==
*''Macie krzyczeć cicho.''
*''Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc.''
**Opis: ksiądz na lekcji religii
*''Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.''
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?''
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?''
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
*''Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę''
** Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie.
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.''
*''Milcz jak do mnie mówisz!''
*''Możemy się targować, przy czym praca domowa będzie do domu!''
**Opis: Nauczycielka niemieckiego zdenerwowana złym zachowaniem klasy.


==N==
==N==
*''–Czemu udajesz głupią?''<br>''-Z tego samego powodu z którego pan udaje mądrego.''
*''Na pewno wiesz, że siedzenie przed komputerem powoduje ciąże u dziewcząt, prawda?''
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.''
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce.''
*''Nie mógł przejąć dziewictwa po swoim ojcu.'' (miałobyć dziedzictwa)
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!''
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę rzeczy do zrobienia.''
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.''
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.''
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''No dobra, nieobecni wstać.''
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!''
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!''
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!''
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!''
*''Nieobecni, odezwać się''
*''No, kto was urodził!''
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!''
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!''
*''No i wszystko do lamusa!''
*''Niewolnicy mieli taką właściwość, że się rozmnażali.''
*" Nie denerwuj mnie, bo mnie to denerwuje!"
*" No nie stójcie tak, stańcie sobie" (miało być: siądźcie sobie)


==O==
==O==
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.''
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.''
*''Odłóż ten długopis i zacznij pisać!''
*''Oj nie patrzysz, śmiejesz się.''
*''Ona coś bierze?''
**Opis: katechetka o uśmiechniętej uczennicy


==P==
==P==
*''Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?''
*''Poszła mi stąd''
*''Panie Kowalski! Ja pana proszę, a jak ja pana proszę to już jest źle!!''
*''Pierwszy czyli ostatni''
**Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi.
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.''
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.''
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.''
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.''
*''-Proszę pana, zrobić panu kawy?''
''-Nie, nie mogę już kawy bo mi stanie. Serce.''
*''-Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle...
-''Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy''
*''Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.''
* ''Przykro mi, nie mam waszych recenzji. No dobra.. zgubiłam je.''
** Opis: nauczycielka na języku polskim
*''– Pani profesor, puściłam się...<br>– Gratuluję, a z kim?
**Opis: na lekcji WF podczas podciągania się.
* ''Popatrz teraz. Wy jesteście niegrzeczni. Czy ja was tłukę?
*''Proszę pani, nie ma "t"!''
''- Odwal się''
*Opis:Uczeń o braku literki "t"''
*''Proszę nie mieć do mnie pretensji jeśli nie zdołam was wszystkich zadowolić''
*''(klasa) - Pojedzie pani z nami na wycieczkę ?
(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu zostawić.''
*''Paula, nie drażnij Lwa!''
**Opis: Do nauczyciela o nazwisku Lew.
*''Przypominam, że w poniedziałek jest niezapowiedziany sprawdzian.


==S==
==S==
*''Sami wiecie, że świat ewaluuje.''
*''Seks jest po to, żeby mieć dzieci.''
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.''
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.''
*''Stań sobie z boczku.''
*''Stań sobie z boczku.''
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął.
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął.
* ''Siadaj, zapisz w kajet''
** Opis: Pani od geografii, zwracając się do całej klasy

==Ś==
* ''Śmiej się śmiej, a ja się będę śmiała na sprawdzianie''
**Opis: na lekcji matematyki
* ''Śrubkę w dupkę numer 5?''
**Opis: Trochę zdenerwowana pani od polskiego

– Śmiech na sali!
(Uczniowie do nauczycielki o nazwisku Śmiech)


==T==
==T==
*''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.''
** Opis: Nauczyciel o sobie
*''Tales twierdzi, ze matematyka śmierdzi''
**Opis: o twierdzeniu Talesa
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy?
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy?
**Opis: na lekcji historii
**Opis: na lekcji historii
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
*''– Teraz wychodź sobie , ale na sprawdzianie to ja będę Sprite , a ty pragnienie
**Opis: lekcja matematyki, gdy uczeń opuścił lekcję.
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.''
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!''
*''Ty paskudo, ty! ''
**Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!''
*''Tylko pamiętaj o brzegach i ciągnij.''
**Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki.
*''Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś''
*''Tomek, powiedz, że Ci się podobam.''
**''Nie, Tomzi .! Nie, nie mów tego.! ''[Klasa]
**''Ale Pani mi się wcale nie podoba ''[Uczeń]
**''Są tacy, którym się podobam... '' [N-el]
**''Taa, chyba ślepi.!''
**Opis: J. niemiecki - ćwiczenie używania czasownika 'podobać się'


==W==
==W==
*''W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!''
* ''Walić to ty se możesz w domu, a nie mi tu na ławce''
**Opis: nauczycielka do ucznia
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.''
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.''
*''W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne.
**Opis: na lekcji chemii organicznej.
*''Widziałeś kiedyś buraka?<br/>''–Nie.''<br/>''–To kup sobie lustro.''
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?''
**Opis: lekcja historii
*''– To była inna inność!.''
**Opis: lekcja historii
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".''
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".''
*''Włóż zęby jak do mnie mówisz!''
*''Wstań i zobacz jak siedzisz!''
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.''
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.''
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.''
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz.''
*''Wystarczy otworzyć internet.''
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!''
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!''
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja''
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja''
**Opis: Ksiądz, który nie wie, że "bynajmniej" nie oznacza "przynajmniej"
**Opis: Ksiądz na lekcji religii


==Z==
==Z==
*''Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.''
*''- Zamknij się wreszcie Adrian!''<br>''- A od kiedy my "na ty"?''
*''Z umiejętnością dobrego wysławiania się trzeba się urodzic... No wiecie, albo ktoś jest ładny, albo... no mówi się trudno..."
*''Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.''
*''Zanieś te krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.''
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.''
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.''
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.''
* "Zegnijcie nogi w łokciach!" (miało być: w kolanach!)
**Opis: Na WF podczas gry w siatkówkę
Wstań i zobacz jak siedzisz!


==Uwagi z dzienniczków==
==Uwagi z dzienniczków==

Wersja z 17:51, 27 lut 2010

Nauczyciele – cytaty.

C

  • Co ty dziecko pleciesz??
  • – Co ty, piźnięty jesteś?!
    • Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch.
  • Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
  • Czemu chodzisz po klasie?
    • Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
  • -Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?
    –Nie, urodziłem się z długimi

G

  • Gdzie jest bobas?
    • Opis: Do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
  • Gruzja to Europa?
    – No co ty opowiadasz?! Państwo!
    • Opis: Na lekcji geografii.

J

  • – Jakie znacie przykłady trójkątów?
    – Bermudzki!
    • Opis: na lekcji matematyki
  • Ja naprawdę nie mam gardła!
  • Jeden trzyma, drugi rżnie.
    • Opis: Na lekcji techniki.
  • Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.

M

  • Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?
    • Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia

N

  • Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.
  • No dobra, nieobecni wstać.
  • – No, to na obrazie stoi se facet...
    – Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!
    • Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
  • Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!

O

  • Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.

P

  • Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
  • Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.

S

  • Stań sobie z boczku.
    • Opis:Do ucznia, aby się przesunął.

T

  • – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
    – Czy musiało dojść do tej bitwy?
    • Opis: na lekcji historii
  • - To równanie jest sprzeczne panie profesorze.
    - Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!

W

  • Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.
  • Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".
  • Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
  • W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!
    • Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
  • Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja
    • Opis: Ksiądz na lekcji religii

Z

  • Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.
  • Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.

Uwagi z dzienniczków

A

  • Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.
  • Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „ Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...
    p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...
    p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość.
  • Ania robi origami z kartkówki
  • Adrian biega po suficie

B

  • Bawi sie zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.
  • Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.
  • Beata je naleśnika pod ławką.
  • Biega na lekcji wf.
  • Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.
  • Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.
  • Bawi się prezerwatywą na lekcji.
  • Bawi się ręką kolegi na lekcji.

C

  • Chodzi, z workiem na głowie, i mówi, że jest czantelmanem.
  • Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.
  • Chodzi w glanach i tupie.
  • Czyha na nauczyciela.

D

  • Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.
  • Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.
  • Demonstruje na fizyce zabawki.
  • Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.

F

  • Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.

G

  • Gdacze na lekcji.
  • Gra w karty na języku angielskim.
  • Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.
  • Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.
  • Groźby karalne: Ten laptop będzie mój.
  • Gra w kółko i krzyżyk na lekcji

I

  • .. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.

J

  • Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.
  • Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.
  • Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.
  • Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim
    • Opis: O chłopcu który bawił się wypchaną sową.
  • Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.
  • Jeździ Żukiem po klasie.
    • Opis: O uczniu, który udawał jazdę samochodem.

K

  • Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.
  • Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.
  • Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.
  • Kopie piłkę na lekcji w-fu.
  • Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.
  • Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.
  • Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.
  • Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.
  • Krystian wącha korektor.
  • Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.
  • Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.
  • "Kradnie szkolny prąd"
    • Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki
  • Kiwa głową nieprzyzwoicie.
    • Opis: Uwaga z lekcjii religii w liceum

L

  • Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.
  • Lucjan trzepie na lekcji

M

  • Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.
  • Magdalena przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji
  • Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".
  • Marek bije się po dzwonku.
  • Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.
  • Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
  • Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.
  • Michał rzucił kolegą o ścianę
  • Małgosia nazwała swoją koleżankę 'pustakiem' tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.
  • Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.
  • Mikołaj pisze SMSy podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.
  • Mówi nauczycielce spierdalaj jebana szmato.
  • Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę

N

  • Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.
  • Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.
  • Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.
  • Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.
  • Na lekcji religii za głośno się modli.
  • Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.
  • Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".
  • Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.
  • Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.
  • Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.
  • Nagminnie biega po tablicy.
  • Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty.
  • Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.
  • Nasikał koledze do tornistra.
  • Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.
  • Nie nosi kredek i to ciągle.
  • Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.
  • Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.
  • Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru-mówi do niego i udaje agenta

O

  • Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: "Ej majster ile mam tych materacy przynieść?"
  • Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: "O, kurwa!"
  • Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.
  • Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.

P

  • Patrzy na mnie spode łba.
  • Pieką bułki w tosterze.
  • Pije wodę z kranu, mówiąc: "Kaca mam".
  • Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.
  • Po wpisaniu uwagi Rafał zaczął chodzić po klasie.
  • Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.
  • Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.
  • Podarł firankę w sali 46.
  • Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.
  • Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.
  • Pokazuje swój brzuch, po czym mówi "cmoknij mnie".
  • Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.
  • Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: "Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole".
  • Prowadzi rozmowę telefoniczną siedząc w pierwszej ławce.
  • Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego siedząc w pierwszej ławce.
  • Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.
  • Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.
  • Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.
  • Przyszła do szkoły w samym swetrze.
  • Pyta się mnie o to co robiłem tyle w łazience.
  • Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych
  • Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki
  • Powiedział do nauczyciela: "Ty zboczeńcu"
  • Przeżuwa a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.
  • Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.
  • Podlał kaktusa herbatą.

R

  • Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.
  • Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.
  • Rozbiera się na lekcji
  • Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.
  • Rzuca ciastem po klasie.
  • Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.
  • Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.
  • Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.
  • Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu sie trafić koledze w oko
  • Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: "Trafiłem!".
  • Rysuje damskie genitalia na ścianie
  • "Rzuca bananem w czasie" (miało być: "w czasie lekcji" ale n-el nie dokończył pisać bo jakiś uczeń go zagadał)

S

  • Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.
  • Stale obraża się na nauczycieli.
  • Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.
  • Szczeka na lekcji.
  • Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.
  • Sika na kolegę z ławki.

Ś

  • Śmieje się parszywie.
  • Śpiewa na lekcji muzyki.

T

  • Topi rybkę.
  • Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.
  • Tropi łosia na biologii.

U

  • Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.
  • Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.
  • Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.
  • Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.
  • Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.
  • Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.
  • Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.
  • Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16 który rozbił się na trzeciej ławce.Prawdopodobnie nikt nie przeżył.
  • Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.
  • Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.
  • Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.
  • Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.
  • Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.
  • Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.
  • Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach"
  • Uczeń straszy mnie mafią.

W

  • W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.
  • W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.
  • Wiesza się w szatni.
  • Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.
  • Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.
  • Wszystkie kobiety, które tracą swoich dzieci.
  • Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).
  • Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.
  • Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.
  • Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.
  • Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.
  • Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.

Z

  • Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.
  • Zabrał z ubikacji przepychacz do WC i robił stemple na ścianie.
  • Zachowuje się jak nienormalna.
  • Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.
  • Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: "Bawię się cyckiem".
  • Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.
  • Zjada ściągi po klasówce.
  • Zuza maluje się pod ławką.
  • Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.
          • zachowuje się jak idiotka