Cytaty:Nauczyciele: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Alex.andra (dyskusja • edycje) (→I) |
(usuwam niesmieszne powiedzenia za zgoda admina) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{długiartykuł}} |
{{długiartykuł}} |
||
{{nagłówek cytatu}} |
{{nagłówek cytatu}} |
||
==A== |
|||
*''Antenki na odbiór!'' |
|||
*''A ta roślinka tak sobie postanowiła wyrosnąć.'' |
|||
*''A teraz zróbcie trójkąt czworoboczny.'' |
|||
*''A ty ojca masz ?!'' |
|||
**Opis: pytanie nauczyciela chemii po niepoprawnej odpowiedzi ucznia |
|||
*'' A ty z płaskiego terenu jesteś?'' |
|||
**Opis: nauczyciel do rozmawiających na lekcji uczennic |
|||
*''A może pan napisze?'' |
|||
**Opis: uczeń do nauczyciela niewyraźnie piszącego na tablicy. |
|||
==B== |
|||
*''Bo to jest w ogóle człowiek, która była prezesem banku.'' |
|||
*''Będziecie słuchać muchę, którą tu lataliście!'' |
|||
==C== |
==C== |
||
*''Co tak siedzicie, jak gówno w trawie?!'' |
|||
*''Co ty dziecko pleciesz??'' |
*''Co ty dziecko pleciesz??'' |
||
*''– Co ty, piźnięty jesteś?! |
*''– Co ty, piźnięty jesteś?! |
||
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch. |
**Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch. |
||
*''- Co ta kaczka ma w przełyku?<br>- Przecież to czołg jest!<br>- Profesor to prawie jak Hitler maluje... Szacun!'' |
|||
**Opis: LO, lekcja fizyki |
|||
*''– Czas, używasz synku czasami takiego pojęcia?''<br>''– Od czasu do czasu.'' |
|||
**Opis: na lekcji geografii |
|||
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
*''Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.'' |
||
*''Czemu ty gujesz żumę!!??'' |
|||
*'' Ciało A rucha ruchem...'' |
|||
*'' Osadzić młotek na członek...'' (miało być: trzonek) |
|||
**Opis: Nauczycielka fizyki dyktując klasie zadanie |
|||
*''czy to moja wina, że ja jestem głucha?!'' |
|||
**Opis: Pani na lekcji geografii |
|||
*''Cofnijmy się bardziej do przodu.'' |
|||
*''Czy wiecie co to kotlet schabowy?'' |
|||
*''Czy wiecie co to łoś?'' |
|||
*''Czemu chodzisz po klasie?'' |
*''Czemu chodzisz po klasie?'' |
||
**Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę. |
**Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę. |
||
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z |
*''-Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?''<br/>''–Nie, urodziłem się z długimi'' |
||
*''Chodź tu, robaczku!'' |
|||
**Opis: Nadgorliwy nauczyciel du ucznia. |
|||
*''Czujesz bluesa, żuczku?'' |
|||
*''Czy tobą trzeba wstrząsnąć przed użyciem?!'' |
|||
**Opis: Nauczycielka matematyki do ucznia, który po wyznaczeniu zadania nie ma pojęcia o co chodzi |
|||
*''Czy Ty jesteś głucha, czy nie słyszysz? |
|||
**Opis: Do uczennicy, która nie słuchała. |
|||
==D== |
|||
*''– Dlaczego upadło królestwo Tarkwiniusza Pysznego?''<br>''– Z głodu?'' |
|||
**Opis: lekcja historii |
|||
*''Dobrze, to za chwilę pobawimy się z sobą.'' |
|||
*''-Co zagraża Polsce?''<br> Klasa:-''Terroryści!'' |
|||
*''Czemu ja muszę cierpieć i patrzeć jak się samookaleczacie?!'' |
|||
**Opis: Do dziewczyny z kolczykiem w brwi |
|||
*''-Doprowadźcie tablicę do zielonego stanu |
|||
*''Do widzienia, do miłego zobaczenia" |
|||
**Opis: Pani od geografii po skończonej lekcji. |
|||
* "Chodzisz mi tu jak Żyd po pustym sklepie..." |
|||
* " Dzieci , wiecie jakie jest najbardziej zboczone miejsce ??''<br/>''–Yyy...''<br/>–''Cmentarz, bo tam wszyscy leżą na sobie " |
|||
**Opis: Nauczycielka historii na lekcji. |
|||
*''Dziewczęta, dbajcie o swój tajemniczy ogród!'' |
|||
**Opis: Zakonnica na lekcji religii mówiąca o dziewictwie. |
|||
*''Dziewczyny, nie chowajcie ściąg w intymne miejsca.'' |
|||
*''Dawaj mi natychmiast zeszyt od chemii! |
|||
- ''Ale...ja nie mam....'' |
|||
<br>- ''Nie dość że nie ma to jeszcze rozrabia!!'' |
|||
<br>- ''No ale my nie mamy dzisiaj chemii...'' |
|||
<br>- ''No...no to mi na jutro przyniesiesz...'' |
|||
**Opis: Zdezorientowana nauczycielka na zastępstwie... |
|||
==F== |
|||
*''Fenol jest silnie trujący, ale wam nie zaszkodzi.'' |
|||
* ''Fiszbiny z krokodyla'' |
|||
==G== |
==G== |
||
*''Gdy w zimie dzieci będą lepić bałwana, to możesz być dla nich modelem.'' |
|||
*''Gdzie jest bobas?'' |
*''Gdzie jest bobas?'' |
||
**Opis: Do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu. |
**Opis: Do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu. |
||
*''Gdzie narodził się impresjonizm?''<br>''– W szpitalu psychiatrycznym?'' |
|||
**Opis: Lekcja plastyki. |
|||
*''-Gdzie ona jest?<br> |
|||
-W Domu Kultury.<br> |
|||
-Ale tutaj w szkole? |
|||
*''Gruzja to Europa?''<br>''– No co ty opowiadasz?! Państwo!'' |
*''Gruzja to Europa?''<br>''– No co ty opowiadasz?! Państwo!'' |
||
**Opis: Na lekcji geografii. |
**Opis: Na lekcji geografii. |
||
==I== |
|||
*"I jak Romeo dowiedział się o smierci Julii to pojechał ją uratować" |
|||
*''I to ma być matematyczna klasa? Zamiast ścisłych macie ściśnięte umysły!'' |
|||
*''I tu cię mam ananasku!'' |
|||
**Opis: O nieodrobionym zadaniu. |
|||
*''Idiotów zmysł trwały'' |
|||
*''Im bardziej dalej'' |
|||
**Opis: na lekcji języka polskiego |
|||
*''Idź precz szatanie, i nie patrz na mnie bo mnie zarazisz!'' |
|||
**Nauczycielka Religi do kaszlącego ucznia |
|||
==J== |
==J== |
||
*''- Jakie rozwiązanie uzyskamy w zadaniu trzecim?''<br>''-A co ja wróżka jestem?'' |
|||
*''Jak coś jest popularne to znaczy, że wszyscy tam walą.'' |
|||
*''Jak się spotkamy, to się zobaczymy.'' |
|||
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?''<br>''– Bermudzki!'' |
*''– Jakie znacie przykłady trójkątów?''<br>''– Bermudzki!'' |
||
**Opis: na lekcji matematyki |
**Opis: na lekcji matematyki |
||
*''Ja naprawdę nie mam gardła!'' |
*''Ja naprawdę nie mam gardła!'' |
||
*''– Jeszcze nie zdążyłem wejść w konflikt z żadną klasą.''<br>''– My też.'' |
|||
**Opis: początek roku, pierwsza klasa |
|||
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
*''Jeden trzyma, drugi rżnie.'' |
||
**Opis: Na lekcji techniki. |
**Opis: Na lekcji techniki. |
||
*''Wy jesteście jak ta polska piłka. Duże balony duże twarze !'' |
|||
**Opis: na lekcji chemii w LO, przed MŚ2002 |
|||
*''Wy jesteście jak ten konik polny. Klapki na oczy i do przodu.!'' |
|||
**Opis: na lekcji chemii w LO |
|||
*''Jak to ma być wiejska kompozycja, to ja jestem Matka Teresa z Kalkuty |
|||
**Opis:Do ucznia prezentującego rysunek przedstawiający dwa dalmatyńczyki na różowym tle. |
|||
*''Jesteście na poziomie żółtych kredek |
|||
**Opis:Na plastyce |
|||
*''Jak śmiesz korzystać z prądu państwowego!" |
|||
**opis: nauczycielka do ucznia podłączającego komórkę do kontaktu. |
|||
* ''Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.'' |
* ''Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.'' |
||
==K== |
|||
*''Konkurs odbędzie się w okolicach końca marca, początku lutego.'' |
|||
*''Kończyny się uginają...'' |
|||
**Opis: fizyk o zachowaniu klasy |
|||
*''Kto mi tam trzaska dziobem? Zamknij się i przejdź na odbiór!'' |
|||
*''Kto myśli, że od pływania się chudnie, niech popatrzy na wieloryba.'' |
|||
*''Ktoś jest chętny? Ach, Agatka... Jedyna od lat.'' |
|||
*''– Kto tu jest przewodniczącym? '' <br> '' – Ja.'' <br> ''– Nie mieli kogo wybrać?'' |
|||
*''Komu postawić pałę?!''<br> Męska część klasy wstaje. |
|||
*''– Kto sprawuje władzę w republice rzymskiej?''<br>''– Cesarz!''<br> ''– Nie, cesarz to w cesarswie.''<br> ''– Król!''<br> ''– Bez komentarza...''<br> ''– Włóczykij!''<br> ''– Nieee!!!''<br> ''– Obywatele...?''<br> ''– Tak. A obywatele gdzie się zbierali?''<br> ''– W knajpie!'' |
|||
**Opis: Podczas lekcji historii o Rzymie |
|||
==M== |
==M== |
||
*''Macie krzyczeć cicho.'' |
|||
*''Mahomet umarł w 632r. Zjechał do bazy, inaczej mówiąc.'' |
|||
**Opis: ksiądz na lekcji religii |
|||
*''Mateusz, nie baw się tym, co masz pod ławką.'' |
|||
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?'' |
*''Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?'' |
||
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia |
**Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia |
||
*''Moi Kochani powoli dochodzimy do finału, Ja też dochodzę'' |
|||
** Opis: Nauczyciel o zbliżającej się przerwie. |
|||
*''Mówi takie bzdury, że aż uszy opadają.'' |
|||
*''Milcz jak do mnie mówisz!'' |
|||
*''Możemy się targować, przy czym praca domowa będzie do domu!'' |
|||
**Opis: Nauczycielka niemieckiego zdenerwowana złym zachowaniem klasy. |
|||
==N== |
==N== |
||
*''–Czemu udajesz głupią?''<br>''-Z tego samego powodu z którego pan udaje mądrego.'' |
|||
*''Na pewno wiesz, że siedzenie przed komputerem powoduje ciąże u dziewcząt, prawda?'' |
|||
*''Nad twoją pracą domową myślała chyba cała rodzina, bo jeden człowiek takich głupot by nie wymyślił.'' |
|||
*''Nie baw się tym czymś co masz w ręce.'' |
|||
*''Nie mógł przejąć dziewictwa po swoim ojcu.'' (miałobyć dziedzictwa) |
|||
*''Nie obchodzi mnie czy wylecisz drzwiami, czy założysz spadochron!'' |
|||
*''Nie poprawiłam waszych sprawdzianów bo miałam kupę rzeczy do zrobienia.'' |
|||
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.'' |
*''Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.'' |
||
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
*''No dobra, nieobecni wstać.'' |
||
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!'' |
*''– No, to na obrazie stoi se facet...''<br>''– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!'' |
||
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta |
**Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta |
||
*''No, w Hollywood to musi być każdy aktywny seksualnie... No co?! Takie to śmieszne?! To możemy o Misiu Uszatku porozmawiać!'' |
|||
*''No dzieci kto pływa pod wodą? No co nie wiecie? Nurkowiec, oczywiście!'' |
|||
*''Nieobecni, odezwać się'' |
|||
*''No, kto was urodził!'' |
|||
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!'' |
*''Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!'' |
||
*''No i wszystko do lamusa!'' |
|||
*''Niewolnicy mieli taką właściwość, że się rozmnażali.'' |
|||
*" Nie denerwuj mnie, bo mnie to denerwuje!" |
|||
*" No nie stójcie tak, stańcie sobie" (miało być: siądźcie sobie) |
|||
==O== |
==O== |
||
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
*''Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.'' |
||
*''Odłóż ten długopis i zacznij pisać!'' |
|||
*''Oj nie patrzysz, śmiejesz się.'' |
|||
*''Ona coś bierze?'' |
|||
**Opis: katechetka o uśmiechniętej uczennicy |
|||
==P== |
==P== |
||
*''Pamiętam to jak dziś... stare dzieje, ale pamiętam jak dziś..... zaraz, zaraz...jak to było?'' |
|||
*''Poszła mi stąd'' |
|||
*''Panie Kowalski! Ja pana proszę, a jak ja pana proszę to już jest źle!!'' |
|||
*''Pierwszy czyli ostatni'' |
|||
**Opis:Przy wybieraniu do odpowiedzi. |
|||
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.'' |
*''Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.'' |
||
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
*''Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.'' |
||
*''-Proszę pana, zrobić panu kawy?'' |
|||
''-Nie, nie mogę już kawy bo mi stanie. Serce.'' |
|||
*''-Proszę księdza czy moglibyśmy nie iść na religię? To jest nasza ostatnia lekcja i zostało kilka osób na krzyż bo inni uciekli i w ogóle... |
|||
-''Wiecie, dzisiaj mnie tak głowa boli i tak się źle czuję, że jak pójdę pod klasę i was nie zastanę to będę szczęśliwy'' |
|||
*''Przestań jeść na lekcji... A może jedz tą drożdżówkę, udławisz się i będzie jednego mniej.'' |
|||
* ''Przykro mi, nie mam waszych recenzji. No dobra.. zgubiłam je.'' |
|||
** Opis: nauczycielka na języku polskim |
|||
*''– Pani profesor, puściłam się...<br>– Gratuluję, a z kim? |
|||
**Opis: na lekcji WF podczas podciągania się. |
|||
* ''Popatrz teraz. Wy jesteście niegrzeczni. Czy ja was tłukę? |
|||
*''Proszę pani, nie ma "t"!'' |
|||
''- Odwal się'' |
|||
*Opis:Uczeń o braku literki "t"'' |
|||
*''Proszę nie mieć do mnie pretensji jeśli nie zdołam was wszystkich zadowolić'' |
|||
*''(klasa) - Pojedzie pani z nami na wycieczkę ? |
|||
(nauczycielka)- Nie, bo nie mam z kim psa w domu zostawić.'' |
|||
*''Paula, nie drażnij Lwa!'' |
|||
**Opis: Do nauczyciela o nazwisku Lew. |
|||
*''Przypominam, że w poniedziałek jest niezapowiedziany sprawdzian. |
|||
==S== |
==S== |
||
*''Sami wiecie, że świat ewaluuje.'' |
|||
*''Seks jest po to, żeby mieć dzieci.'' |
|||
*''Staraj się czytać tak jakbyś czytał swój własny testament.'' |
|||
*''Szkoda, że niektóre z was są tylko ponętne, a nie pojętne.'' |
|||
*''Stań sobie z boczku.'' |
*''Stań sobie z boczku.'' |
||
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął. |
**Opis:Do ucznia, aby się przesunął. |
||
* ''Siadaj, zapisz w kajet'' |
|||
** Opis: Pani od geografii, zwracając się do całej klasy |
|||
==Ś== |
|||
* ''Śmiej się śmiej, a ja się będę śmiała na sprawdzianie'' |
|||
**Opis: na lekcji matematyki |
|||
* ''Śrubkę w dupkę numer 5?'' |
|||
**Opis: Trochę zdenerwowana pani od polskiego |
|||
– Śmiech na sali! |
|||
(Uczniowie do nauczycielki o nazwisku Śmiech) |
|||
==T== |
==T== |
||
*''Tak liberalnego nauczyciela, to ze świeczką szukać.'' |
|||
** Opis: Nauczyciel o sobie |
|||
*''Tales twierdzi, ze matematyka śmierdzi'' |
|||
**Opis: o twierdzeniu Talesa |
|||
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy? |
*''– Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”''<br>– Czy musiało dojść do tej bitwy? |
||
**Opis: na lekcji historii |
**Opis: na lekcji historii |
||
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! |
|||
*''– Teraz wychodź sobie , ale na sprawdzianie to ja będę Sprite , a ty pragnienie |
|||
**Opis: lekcja matematyki, gdy uczeń opuścił lekcję. |
|||
*''To jest lewa, czy prawa? Lewa, nie! Prawa! Kurczę, strony mi się mylą.'' |
|||
*''- To równanie jest sprzeczne panie profesorze.<br>- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem! |
|||
*''To, że noszę okulary, nie znaczy, że jestem głucha!'' |
|||
*''Ty paskudo, ty! '' |
|||
**Opis: nauczycielka, gdy zauważyła brak pracy domowej u ucznia |
|||
*''Ty tu tylko powietrze zużywasz!'' |
|||
*''Tylko pamiętaj o brzegach i ciągnij.'' |
|||
**Instrukcja rozwiązywania zadania z matematyki. |
|||
*''Ty chyba przez głupotę mózg wysmarkałeś'' |
|||
*''Tomek, powiedz, że Ci się podobam.'' |
|||
**''Nie, Tomzi .! Nie, nie mów tego.! ''[Klasa] |
|||
**''Ale Pani mi się wcale nie podoba ''[Uczeń] |
|||
**''Są tacy, którym się podobam... '' [N-el] |
|||
**''Taa, chyba ślepi.!'' |
|||
**Opis: J. niemiecki - ćwiczenie używania czasownika 'podobać się' |
|||
==W== |
==W== |
||
*''W drugiej klasie gimnazjum powinniście przynajmniej umieć dodawać zapałki!'' |
|||
* ''Walić to ty se możesz w domu, a nie mi tu na ławce'' |
|||
**Opis: nauczycielka do ucznia |
|||
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.'' |
*''Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.'' |
||
*''W gruncie rzeczy robienie z ludzi mydła w obozach koncentracyjnych było dobre. Bo albo by szli w piach, albo z dymem, więc było to pożyteczne. |
|||
**Opis: na lekcji chemii organicznej. |
|||
*''Widziałeś kiedyś buraka?<br/>''–Nie.''<br/>''–To kup sobie lustro.'' |
|||
*''– Wiecie dlaczego zginęło plemię Wiślan?''<br>''– Utopili się?'' |
|||
**Opis: lekcja historii |
|||
*''– To była inna inność!.'' |
|||
**Opis: lekcja historii |
|||
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".'' |
*''Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".'' |
||
*''Włóż zęby jak do mnie mówisz!'' |
|||
*''Wstań i zobacz jak siedzisz!'' |
|||
*''Wy dziewczyny robicie te przewroty jak u cioci na kanapie.'' |
|||
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
*''Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.'' |
||
*''Wyskoczę tu z kapci zaraz.'' |
|||
*''Wystarczy otworzyć internet.'' |
|||
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!'' |
*''W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!'' |
||
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie |
**Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie |
||
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja'' |
*''Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja'' |
||
**Opis: Ksiądz |
**Opis: Ksiądz na lekcji religii |
||
==Z== |
==Z== |
||
*''Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.'' |
|||
*''- Zamknij się wreszcie Adrian!''<br>''- A od kiedy my "na ty"?'' |
|||
*''Z umiejętnością dobrego wysławiania się trzeba się urodzic... No wiecie, albo ktoś jest ładny, albo... no mówi się trudno..." |
|||
*''Za dużo słów, straciłam kontakt z początkiem.'' |
|||
*''Zanieś te krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.'' |
|||
*''Zapiszcie sobie, że za tydzień jest niezapowiedziany sprawdzian.'' |
|||
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.'' |
*''Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.'' |
||
* "Zegnijcie nogi w łokciach!" (miało być: w kolanach!) |
|||
**Opis: Na WF podczas gry w siatkówkę |
|||
Wstań i zobacz jak siedzisz! |
|||
==Uwagi z dzienniczków== |
==Uwagi z dzienniczków== |
Wersja z 17:51, 27 lut 2010
![]() |
Ten artykuł jest niezmiernie długi i jego czytanie może spowodować liczne szkody, takie jak: strata czasu, ból palców, możliwość zepsucia się myszki, klawiatury, procesora i przypalenie drugiego dania. Upewnij się, że jesteś na siłach lub wylosuj sobie coś krótszego. |
Nauczyciele – cytaty.
C
- Co ty dziecko pleciesz??
- – Co ty, piźnięty jesteś?!
- Opis: nauczyciel do ucznia, który twierdzi że nie potrafi liczyć do 42-óch.
- Czasem myślę, że wasz ulubiony zespół to zespół Downa.
- Czemu chodzisz po klasie?
- Opis: Do kolegi chcącego zapłacić za wycieczkę.
- -Czyś ty miał kiedyś krótkie włosy?
–Nie, urodziłem się z długimi
G
- Gdzie jest bobas?
- Opis: Do ucznia, który zakrył sobie twarz dłońmi, dowiedziawszy się o swojej ocenie ze sprawdzianu.
- Gruzja to Europa?
– No co ty opowiadasz?! Państwo!- Opis: Na lekcji geografii.
J
- – Jakie znacie przykłady trójkątów?
– Bermudzki!- Opis: na lekcji matematyki
- Ja naprawdę nie mam gardła!
- Jeden trzyma, drugi rżnie.
- Opis: Na lekcji techniki.
- Jutro zrobię Wam niezapowiedzianą kartkówkę.
M
- Masz szeroki wachlarz reakcji, moje dziecko. Dywagacja sensoryczna?
- Opis: nauczyciel geografii do ziewającego ucznia
N
- Nie przeszkadzaj mi bo liczę do trzech.
- No dobra, nieobecni wstać.
- – No, to na obrazie stoi se facet...
– Jak to „stoi se facet”?! Facet se stoi przed monopolowym i żłopie piwo, a nie na obrazie Rembrandta!- Opis: uczeń opisuje obraz Rembrandta
- Nowy Bóg się narodził i wszyscy nagle prace oddają!
O
- Oszczędzę ci chyba wrażeń związanych z przejściem do następnej klasy.
P
- Podajcie numer strony dla tych, co nie mają książek.
- Ponieważ mamy zaległości, do wojny przystąpimy później.
S
- Stań sobie z boczku.
- Opis:Do ucznia, aby się przesunął.
T
- – Teraz ktoś powinien zadać pytanie: „Czy musiało dojść do tej bitwy?”
– Czy musiało dojść do tej bitwy?- Opis: na lekcji historii
- - To równanie jest sprzeczne panie profesorze.
- Ty jesteś sprzeczny z tym fakultetem!
W
- Wejdźcie do klasy, a ja pójdę do pokoju nauczycielskiego po klucze.
- Wiecie dlaczego w mojej sali nie ma gazetki? Bo znudziło mi się ciągle ścieranie słów pod moim adresem zaczynających się na "ch", a kończących się na "uj".
- Wy, jak psy Pawłowa, reagujecie tylko na dzwonki.
- W gimnazjum jesteś, a ściągać nie potrafisz!
- Opis: nauczyciel historii na sprawdzianie
- Wierzący katolicy wielbią Boga. Bynajmniej ja
- Opis: Ksiądz na lekcji religii
Z
- Zanieś to krzesło tam, gdzie zanosi się krzesła.
- Zobaczycie, będzie w czerwcu klęczał przede mną i błagał o litość. A zemsta będzie słodka.
Uwagi z dzienniczków
A
- Agata oblepia Kasi usta taśmą, a Kasia jest z tego bardzo zadowolona.
- Ania wybiega z klasy, biegnie na boisko, w drodze zdejmując koszulkę i prawie naga zaczyna tarzać się w śniegu, śpiewając utwór „ Niech żyje wolność, wolność i swoboda”...
p.s. Nie przeszkadza jej, kiedy kilku chłopców ze starszej klasy (również rozebranych) przyłącza się do niej śpiewając „Niech żyje zabawa i dziewczyna młoda...”
p.p.s. Uzasadniła swoje zachowanie chęcią zrobienia nauczycielowi (mnie) na złość. - Ania robi origami z kartkówki
- Adrian biega po suficie
B
- Bawi sie zegarkiem na lekcji języka rosyjskiego.
- Bawi się pod ławką. Nie trzyma rąk na ławce.
- Beata je naleśnika pod ławką.
- Biega na lekcji wf.
- Bije się z kolegą na biologii, przewraca ławki.
- Butelką z piciem bije kolegę w brzuch.
- Bawi się prezerwatywą na lekcji.
- Bawi się ręką kolegi na lekcji.
C
- Chodzi, z workiem na głowie, i mówi, że jest czantelmanem.
- Chodzi na czworaka po klasie i mówi, że chciała porozmawiać z koleżanką.
- Chodzi w glanach i tupie.
- Czyha na nauczyciela.
D
- Dariusz utopił dwie ławki w jeziorze na wycieczce szkolnej.
- Demonstrując działanie gejzeru, opryskał pomidorem całą klasę.
- Demonstruje na fizyce zabawki.
- Dziewczynki na lekcji wąchają zeszyty.
F
- Fauluje kolegów na lekcji wychowania fizycznego.
G
- Gdacze na lekcji.
- Gra w karty na języku angielskim.
- Grozi nauczycielce, że spali jej dom, aby nie mogła sprawdzić prac klasowych.
- Grozi nauczycielowi pobiciem i ukradnięciem malucha.
- Groźby karalne: Ten laptop będzie mój.
- Gra w kółko i krzyżyk na lekcji
I
- .. i przyniósł do szkoły trutkę na szczury z zamiarem wypróbowania jej na wychowawcy.
J
- Jasio śmieje się na głos, odwraca się do tyłu i mówi sobie coś do kolegów.
- Jaś i Michaś próbują się rozmnażać.
- Jeden z drugim rozmawiają na lekcji.
- Jasio wystawia ptaka za okno i macha nim
- Opis: O chłopcu który bawił się wypchaną sową.
- Jakub odzywa się podczas sprawdzania obecności zamiast nieobecnego ucznia.
- Jeździ Żukiem po klasie.
- Opis: O uczniu, który udawał jazdę samochodem.
K
- Klasa biega po klasie i nikt nie zwraca uwagi na moje uwagi.
- Klasa chodzi po klasie i w połowie wisi za oknem.
- Klasa imituje odgłosy wydalania gazów.
- Kopie piłkę na lekcji w-fu.
- Kopnął kolegę i mówi, że go boli głowa.
- Kowalska i Nowak nie chcą podać swego nazwiska.
- Kowalski w trakcie lekcji uprawiał ziemię cyrklem w doniczce.
- Kradną ze szkolnej kuchni ziemniaki i robią z woźną frytki.
- Krystian wącha korektor.
- Kwiczy jak świnka na lekcji języka polskiego.
- Kaja pisze do mamy SMS-a na kalkulatorze.
- "Kradnie szkolny prąd"
- Opis: o uczniu, który podłączył telefon do ładowarki
- Kiwa głową nieprzyzwoicie.
- Opis: Uwaga z lekcjii religii w liceum
L
- Leży w drzwiach i zachowuje sie jak kowboj zjadając swoją kartkówkę.
- Lucjan trzepie na lekcji
M
- Maciek, zamiast grzecznie odpowiadać i uważać na lekcji języka angielskiego, wykonuje taniec brzucha.
- Magdalena przez cała lekcje robi makijaż sobie i koleżance, nic nie robi na lekcji
- Marcin biega na czworaka i woła: "Siusiaki!".
- Marek bije się po dzwonku.
- Mateusz nie reaguje na dwie wcześniejsze uwagi nauczyciela i rzuca samolotami w kolegę.
- Michał stwierdził, że kolezanka jest obojnakiem, bo nie ma piersi.
- Michał zachowywał się nieodpowiednio po lekcjach. Obrzucał śniegiem dziewczęta i wrzucał śnieg do szatni.
- Michał rzucił kolegą o ścianę
- Małgosia nazwała swoją koleżankę 'pustakiem' tylko dlatego, że ta nie zrozumiała tematu.
- Michałowi z przydrożnymi atrakcjami Polski kojarzą się tirówki.
- Mikołaj pisze SMSy podczas lekcji na puszce po orzeszkach pod ławką.
- Mówi nauczycielce spierdalaj jebana szmato.
- Mateusz na lekcji religii obnaża swoją nędzną klatę
N
- Na języku angielskim je ciastka, nie reaguje na polecenia nauczyciela.
- Na lekcji biologii rzucił we mnie łopatą.
- Na lekcji dłubie w nosie i mówi, że to jest jak narkotyk.
- Na lekcji geografii rozbija puszkę po napoju głową.
- Na lekcji religii za głośno się modli.
- Na melodię hymnu szkolnego ułożył pieśń zagrzewającą uczniów do walki z nauczycielami.
- Na pytanie gdzie jest kolega z ławki, odpowiada "Ten skurwysyn jest gdzieś na boisku".
- Na uwagi nauczyciela w ogóle nie zwraca uwagi.
- Na wf-ie nosi za małe spodenki. Zapytana dlaczego, twierdzi, że takie są bardziej sexy.
- Na wycieczce szkolnej zerkał nieznacznie ku sklepowi z napojami alkoholowymi, gdzie potem dokonał zakupu pamiątek.
- Nagminnie biega po tablicy.
- Nalał mydła do butelki która podlewa się kwiaty.
- Naraża kolegów na śmierć, rzucając kredką po klasie.
- Nasikał koledze do tornistra.
- Nie nosi dzienniczka, robi zadania z ćwiczeń, a przede wszystkim nie nosi dzienniczka.
- Nie nosi kredek i to ciągle.
- Nie uważa i biega na lekcjach wf-u.
- Nie chce wpuścić nauczyciela do klasy, mówiąc, że nie zna hasła.
- Na lekcji muzyki wyciął zegarek z papieru-mówi do niego i udaje agenta
O
- Odnosi się wobec mnie wulgarnie, cytuję: "Ej majster ile mam tych materacy przynieść?"
- Ogląda rozdany sprawdzian, łapie się za głowę i stwierdza: "O, kurwa!"
- Ogólne zachowanie syna budzi zastrzeżenia.
- Oślepia kolegów za pomocą nożyczek.
P
- Patrzy na mnie spode łba.
- Pieką bułki w tosterze.
- Pije wodę z kranu, mówiąc: "Kaca mam".
- Po napisaniu kartkówki nie oddał jej twierdząc, że zostawił ją w domu.
- Po wpisaniu uwagi Rafał zaczął chodzić po klasie.
- Pociął koledze sweter, chcąc sprawdzić jakość wyrobu.
- Podał nie swoje imię motywując, że chciałby się tak nazywać.
- Podarł firankę w sali 46.
- Podczas przerwy przed pracownią technika kopał Marka Nowickiego.
- Podpalił koledze teczkę na lekcji i zapytał, czy może wyjść po gaśnicę.
- Pokazuje swój brzuch, po czym mówi "cmoknij mnie".
- Poszła do łazienki i wróciła do klasy z kawą.
- Powiedział do pani woźnej, która zwróciła mu uwagę: "Niech pani uważa, bo jutro może już pani nie pracować w tej szkole".
- Prowadzi rozmowę telefoniczną siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie je kanapkę na lekcji języka polskiego siedząc w pierwszej ławce.
- Prowokacyjnie żuje gumę, nie reaguje na uwagi nauczyciela, rzuca ziemniakami w kolegów.
- Przemek bawi się na lekcji wszystkim, nawet chorym palcem.
- Przeszkadza w prowadzeniu języka rosyjskiego. Zabiera zeszyt koledze i przestawia na inną ławkę.
- Przyszła do szkoły w samym swetrze.
- Pyta się mnie o to co robiłem tyle w łazience.
- Pomalował koleżance misia w miejscach intymnych
- Paweł przyniósł lakier do szkoły i maluje kolegom paznokcie na lekcji informatyki
- Powiedział do nauczyciela: "Ty zboczeńcu"
- Przeżuwa a następnie rzuca cukierkami do żucia w nauczyciela.
- Pluje papierkami za pomocą rurki od długopisu.
- Podlał kaktusa herbatą.
R
- Rafał cały czas śpiewa i nuci na lekcji.
- Rozbiera cząsteczki na atomy i kładzie sobie je na oczach.
- Rozbiera się na lekcji
- Rozmawiałam z nią i nie dała mi dojść do słowa.
- Rzuca ciastem po klasie.
- Rzuca kamieniami z gabloty w nauczyciela.
- Rzuca kredą, rozmawia, nie interesuje się lekcją biologii.
- Rzuca w koleżanki spreparowaną żabą.
- Rzucał papierową kulką po klasie i udało mu sie trafić koledze w oko
- Rzucił w nauczyciela doniczką i krzyknął: "Trafiłem!".
- Rysuje damskie genitalia na ścianie
- "Rzuca bananem w czasie" (miało być: "w czasie lekcji" ale n-el nie dokończył pisać bo jakiś uczeń go zagadał)
S
- Sonia jest dyżurną i bezczelnie zmazuje tablicę.
- Stale obraża się na nauczycieli.
- Stwierdził nieprzygotowanie do geografii z powodu śmierci babci, z którą to babcią jechałam dziś rano tramwajem.
- Szczeka na lekcji.
- Siedzi w ławce, rozwiązując zadania.
- Sika na kolegę z ławki.
Ś
- Śmieje się parszywie.
- Śpiewa na lekcji muzyki.
T
- Topi rybkę.
- Trenuje wschodnie sztuki walki na drzwiach od przebieralni dziewcząt.
- Tropi łosia na biologii.
U
- Uczeń bije się z Tomkiem po czym śpiewa hymn Związku Radzieckiego.
- Uczeń chce mnie posłać na emeryturę.
- Uczeń je zeszyt na lekcji i mówi z pełną buzią.
- Uczeń na lekcji bije kolegę ołówkiem.
- Uczeń przeszkadzał pani w lekcji, m.in. leżał na podłodze, robił zamieszanie nogami.
- Uczeń twierdzi, że nauczyciel historii jest brakującym ogniwem w ewolucji między człowiekiem a małpą.
- Uczeń ucieka po lekcji w czasie jej trwania.
- Uczniowie przy sprzyjających warunkach atmosferycznych wypuścili F-16 który rozbił się na trzeciej ławce.Prawdopodobnie nikt nie przeżył.
- Uczniowie namawiają mnie do wpisania im uwagi.
- Uczeń w sposób wulgarny daje mi do zrozumienia, że nie zrozumiał tematu.
- Uczniowie wychodzą podczas lekcji języka angielskiego przez okno do sklepu, po czym wracają tą samą drogą.
- Uderza z impetem głową w ławkę, robiąc przy tym dziwne miny i efekty dźwiękowe.
- Ukradł dziennik lekcyjny, nie chce oddać i żąda okupu.
- Ukradł ze szkolnego WC sedes i przechowuje go w tornistrze.
- Uczeń udaje Adama Małysza skacząc z 9 stopnia na schodach"
- Uczeń straszy mnie mafią.
W
- W czasie odpowiedzi z historii, jako co drugi wyraz wtrąca słowo „facet”.
- W czasie wyścigu międzyszkolnego umyślnie biegł wolno, by, jak twierdzi, zyskać na czasie.
- Wiesza się w szatni.
- Wkłada kapiszony do kontaktu, czym doprowadził nauczycielkę na pogotowie.
- Wlał wodę do kontaktu w pracowni fizycznej na lekcji plastyki.
- Wszystkie kobiety, które tracą swoich dzieci.
- Wulgarnie insynuuje dziewczętom czyny lubieżne (po prostu nie da się tego cytować).
- Wyrwany do odpowiedzi mówi, że nie będzie zeznawał bez adwokata.
- Wyrzucił koledze czapkę przez okno ze słowami: „Jak kocha, to wróci”.
- Wysłany po kredę przyniósł ślimaka.
- Wysłany w celu namoczenia gąbki wrócił z mokrą głową i suchą gąbką.
- Wyzywa koleżankę od takich, co stoją pod latarnią.
Z
- Z radości, że nie ma nauczyciela, zwalił tablicę.
- Zabrał z ubikacji przepychacz do WC i robił stemple na ścianie.
- Zachowuje się jak nienormalna.
- Zamknął nauczyciela na klucz i odmówił zeznań.
- Zapytany przez nauczyciela co robi odpowiada: "Bawię się cyckiem".
- Zenon zmienia oceny napisane przez nauczyciela.
- Zjada ściągi po klasówce.
- Zuza maluje się pod ławką.
- Zwalnia się z lekcji. Mówi, że boli ją głowa, a potem widzę ją z przystojnym brodaczem.
- zachowuje się jak idiotka