ABS: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Towarzysz Alchemik. Autor wycofanej wersji to 83.5.55.42.)
Linia 1: Linia 1:
'''ABS''' – system „lepszego” hamowania. W rzeczywistości nie pozwala [[samochód|samochodowi]] za bardzo hamować, żeby przypadkiem nie udało mu się zahamować, zwłaszcza podczas jazdy zimą i w warunkach ekstremalnych. Dzięki niemu, droga hamowania zwiększa się wykładniczo, aby uchronić [[pasażer]]ów przed nadmiernymi [[przeciążenie|przeciążeniami]] podczas zwalniania. Stosowany jest po to, aby przykleić sobie na tylnej klapie tandetną [[naklejka|naklejkę]] „ABS”, dzięki której lans zwiększa się [[logarytm]]icznie.
'''ABS''' – system „lepszego” hamowania. W rzeczywistości nie pozwala [[samochód|samochodowi]] za bardzo hamować, żeby przypadkiem nie udało mu się zahamować, zwłaszcza podczas jazdy zimą i w warunkach ekstremalnych. Dzięki niemu, droga hamowania zwiększa się wykładniczo, aby uchronić [[pasażer]]ów przed nadmiernymi [[przeciążenie|przeciążeniami]] podczas zwalniania. Stosowany jest po to, aby przykleić sobie na tylnej klapie tandetną [[naklejka|naklejkę]] „ABS”, dzięki której lans zwiększa się [[logarytm]]icznie. System ABS oprócz wspomnianej naklejki składa się z kontrolki przy liczniku oraz zaawansowanego systemu który ją steruje. Gdy kontrolka czasem mignie to wszystko OK, gdy miga lub pali się stale, oznacza to awarię całego systemu. Koszt naprawy to w przybliżeniu 10% wartości auta (kiedy było nowe...).


'''ABS''' to także system w samochodach wymagający od kierowcy [[dresiarz|Anatomicznego Braku Szyi]]. Szyję można zastąpić karkiem, aby mieć połączenie z głową. Połączenie takie nie jest wymagane podczas prowadzenia samochodów wyposażonych w ten system, jednak według niektórych wygląda estetycznie. ABS został wymyślony po to, aby podczas wyboru samochodu klient mógł go wybrać.
'''ABS''' to także system w samochodach wymagający od kierowcy [[dresiarz|Anatomicznego Braku Szyi]]. Szyję można zastąpić karkiem, aby mieć połączenie z głową. Połączenie takie nie jest wymagane podczas prowadzenia samochodów wyposażonych w ten system, jednak według niektórych wygląda estetycznie. ABS został wymyślony po to, aby podczas wyboru samochodu klient mógł go wybrać.

Wersja z 14:25, 11 cze 2012

ABS – system „lepszego” hamowania. W rzeczywistości nie pozwala samochodowi za bardzo hamować, żeby przypadkiem nie udało mu się zahamować, zwłaszcza podczas jazdy zimą i w warunkach ekstremalnych. Dzięki niemu, droga hamowania zwiększa się wykładniczo, aby uchronić pasażerów przed nadmiernymi przeciążeniami podczas zwalniania. Stosowany jest po to, aby przykleić sobie na tylnej klapie tandetną naklejkę „ABS”, dzięki której lans zwiększa się logarytmicznie. System ABS oprócz wspomnianej naklejki składa się z kontrolki przy liczniku oraz zaawansowanego systemu który ją steruje. Gdy kontrolka czasem mignie to wszystko OK, gdy miga lub pali się stale, oznacza to awarię całego systemu. Koszt naprawy to w przybliżeniu 10% wartości auta (kiedy było nowe...).

ABS to także system w samochodach wymagający od kierowcy Anatomicznego Braku Szyi. Szyję można zastąpić karkiem, aby mieć połączenie z głową. Połączenie takie nie jest wymagane podczas prowadzenia samochodów wyposażonych w ten system, jednak według niektórych wygląda estetycznie. ABS został wymyślony po to, aby podczas wyboru samochodu klient mógł go wybrać.

Od niedawna ABS to też skrót oznaczający Absolutny Brak Sterowności. Używany jest on przeważnie przez napalonych fanów czterech kółek którzy nie mają co robić z pieniędzmi i kupują samochody z limitowanej edycji z tą właśnie funkcją. A mianowicie funkcja ta działa na zasadzie że w aucie po prostu nie ma kierownicy. Wielu ludzi może uważać to za niemądre ale dla prawdziwego fana motoryzacji to tylko lekkie utrudnienie z większą dawką adrenaliny.

Szablon:Stubmot