Poradnik:Poradnik pracownika BOK-u: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (kat) |
M (dr.) |
||
Linia 18: | Linia 18: | ||
==Dla lepszego pracownika== |
==Dla lepszego pracownika== |
||
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na |
#Z pewnością [[#Dla zwykłego pracownika|zwykły]] przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast. |
||
#Spytaj się, co się dzieje. |
#Spytaj się, co się dzieje. |
||
#Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
#Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na [[magnetofon]]. |
Wersja z 17:24, 8 maj 2011
Dla gorszego pracownika
- Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Złośliwie odczekaj sześć dzwonków.
- Spytaj się, co się dzieje.
- Będzie ci zawile tłumaczył. Nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
- Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
- Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
- Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura streszczeń.
Dla zwykłego pracownika
- Gdy ktoś dzwoni, odczekaj trzy dzwonki. Może w tym czasie zastanowi się, na czym polega problem, a nie będzie Ci tłumaczył przez pół godziny.
- Jeśli chcesz, odczekaj pięć dzwonków. Może przez te dodatkowe dwa, zastanowi się nad rozwiązaniem problemu.
- Jak już odbierzesz, spytaj się, na czym polega problem.
- Jak będzie zawile tłumaczył, przekieruj go na konsultanta niżej.
- Jak nie będzie zawile tłumaczył, sprawdź pytanie w FAQ.
- Jeśli pytanie jest w FAQ, spytaj się, czy ma dostęp do internetu.
- Ma dostęp do internetu? To odeślij go na stronę www. W przeciwnym wypadku przeczytaj mu odpowiedź.
- Jeśli pytania nie ma w FAQ, przekieruj go na konsultanta wyżej.
Dla lepszego pracownika
- Z pewnością zwykły przekierował na ciebie. Odbierz natychmiast.
- Spytaj się, co się dzieje.
- Niezależnie od tego, ile będzie tłumaczył, nie przejmuj się. Włącz nagrywanie na magnetofon.
- Gdy skończy, wyłącz magnetofon, i powiedz, że "problem zostanie rozpatrzony". Zapisz jego numer telefonu.
- Dołącz kasetę do kolekcji. Powiedz "do widzenia" i rozłącz się.
- Gdy skończysz pracę, daj kolekcję kaset do biura napraw.