Rypin: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
Linia 3: Linia 3:


== Przyjacielskie nastawienie ==
== Przyjacielskie nastawienie ==
Mieszkańcy miasta, są przyjacielsko nastawieni do mieszkańców [[Brodnicy]], [[Lipna]] i okolic. Oczywiście bardzo ciekawym sposobem to pokazują, i często nazywają mieszkańców [[Brodnicy]] "Krzyżakami".
Mieszkańcy miasta, są przyjacielsko nastawieni do mieszkańców [[Brodnicy]], [[Lipna]] i okolic. Okazują to oczywiście za pomocą bardzo ciekawego sposobu, często nazywając mieszkańców [[Brodnicy]] ''[[Krzyżak]]ami''. Przez przyjacielskie miasteczka nazywani są „bosymi antkami”, co ma swoje odwołanie do historii czasu rozbiorów Polski. Czasy współczesno-ostatnie od około 10 lat to nieustanna walka mieszkańców o zwiększenie konkurencji na rynku w branży spożywczej tj. o „wprowadzenie” kilku marketów lub choćby nawet jednego. Jak do tej pory jedyny ich sukces w tej dziedzinie jest dość skromny – powstała druga [[Biedronka]].
Przez przyjacielskie miasteczka nazywani jesteśmy "bosymi antkami",co ma swoje odwołanie do historii czasu rozbiorów Polski.
Czasy współczesne-ostatnie ok 10 lat to nieustanna walka mieszkanców o zwiększenie konkurencji na rynku w branży spożywczej tj.o "wprowadzenie" kilku marketów lub choćby nawet jednego:).Jak do tej pory jedyny nasz sukces w tej dziedzinie,to powstanie drugiej biedronki:)

Wersja z 10:31, 17 kwi 2011

Rypin - miasto w woj. kujawsko-pomorskim, w powiecie rypińskim. Jest jednym z najstarszych miast, oraz mieszkańcy jako pierwszy nawali się z krzyżakami. Oczywiście jak na polaków przystało, wygrali.


Przyjacielskie nastawienie

Mieszkańcy miasta, są przyjacielsko nastawieni do mieszkańców Brodnicy, Lipna i okolic. Okazują to oczywiście za pomocą bardzo ciekawego sposobu, często nazywając mieszkańców Brodnicy Krzyżakami. Przez przyjacielskie miasteczka nazywani są „bosymi antkami”, co ma swoje odwołanie do historii czasu rozbiorów Polski. Czasy współczesno-ostatnie od około 10 lat to nieustanna walka mieszkańców o zwiększenie konkurencji na rynku w branży spożywczej tj. o „wprowadzenie” kilku marketów lub choćby nawet jednego. Jak do tej pory jedyny ich sukces w tej dziedzinie jest dość skromny – powstała druga Biedronka.