Autosan H9: Różnice pomiędzy wersjami
Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
(→Cechy charakterystyczne: cenzura) |
|||
Linia 11: | Linia 11: | ||
Wspinaczka przy wsiadaniu |
Wspinaczka przy wsiadaniu |
||
W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p |
W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie p{{cenzura1}}niesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół) |
||
W H9-35 harmonijka zgapiona od Ikarusa wiecznie się nie domyka, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna |
W H9-35 harmonijka zgapiona od Ikarusa wiecznie się nie domyka, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna |
Wersja z 18:45, 6 wrz 2011
Szablon:Tprodukt autobusopodobny z fabryki w Sanoku.
Wersje
Szablon:Trozpadający się autobus turystyczny, używany najczęściej przez PKS-y w całym kraju, a także przez prywatnych pseudoprzewoźnikow.
Szablon:Twersja miejska i wiejska, w godzinie szczytu pęka w szwach. Ma tendencje do łamania się w pół. Jedyną tablicą, z której nie zmyje się farba w czasie jazdy w deszczu, jest ta nad głową kierowcy, bo pozostałe są wciśnięte w różne części karoserii tego potworka[1]
Cechy charakterystyczne
Wspinaczka przy wsiadaniu
W H9-21 z drzwiami jak z teściową - nie pniesz, to się nie zamkną (a że szyby wylecą to szczegół)
W H9-35 harmonijka zgapiona od Ikarusa wiecznie się nie domyka, przez co pasażerowie mają zapewnioną klimatyzację nawet jak nie jest potrzebna
Przypisy
- ↑ jedynie MZK Jelenia Góra przerobiło egzemplarz #662 na filmy, przez co dechy z zewnątrz zniknęły; egzemplarz złamał się w pół w czasie jazdy w wyniku przeciążenia konstrukcji nie przystosowanej do takiego obciążenia