Metro: Różnice pomiędzy wersjami

Z Nonsensopedii, polskiej encyklopedii humoru
M (Przywrócono przedostatnią wersję, jej autor to Emdegger. Ofiarą rewertu jest 83.12.101.58.)
M
Linia 5: Linia 5:


== Eksploatacja ==
== Eksploatacja ==
Metro jeździ tam, gdzie wskaźnik samochodów / m² jest zbyt duży, by bez większych problemów mogły się tam poruszać [[tramwaj]]e. W Polsce jest to tylko [[metro warszawskie|Warszawa]], a przykładem Europejskim jest chociażby [[metro berlińskie|Berlin]].
Metro jeździ tam, gdzie wskaźnik samochodów / m² jest zbyt duży, by bez większych problemów mogły się tam poruszać [[tramwaj]]e. W Polsce jest to tylko [[metro warszawskie|Warszawa]], a przykładem europejskim jest chociażby [[metro berlińskie|Berlin]].


== Obecność w kulturze ==
== Obecność w kulturze ==

Wersja z 19:33, 9 lis 2011

Metropociąg, który nie był w stanie funkcjonować w kolejach z powodu zbyt dużej ilości stłuczek z murami, co spowodowało nienaturalne spłaszczenie ryja („czoła”) pociągu.

Geneza

Metro powstało najprawdopodobniej dlatego, że właściciele wagonów tak się wstydzili płaskonosia swych podopiecznych, że schowali je pod ziemię. Przez jaki czas zapomniano o nich, ale potem, gdy zaczynało brakować taboru przypomniano sobie. I wymyślono, że aby nie było siary, to pociągi zostaną pod ziemią, ale będą tam jeździć, bo pod ziemią jest ciemno i nikt nie widzi jak wyglądają.

Eksploatacja

Metro jeździ tam, gdzie wskaźnik samochodów / m² jest zbyt duży, by bez większych problemów mogły się tam poruszać tramwaje. W Polsce jest to tylko Warszawa, a przykładem europejskim jest chociażby Berlin.

Obecność w kulturze

Ogranicza się do piosenki System of a Down (która tak naprawdę nie jest System of a Down) i nazwy w zespole The Metra.

Zobacz też


Szablon:Komunikacja