Mega Man (postać): Różnice pomiędzy wersjami
M (dr. estet., rekat., styl., typog., +grafika, +{{popr}}) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{popr|Scalić/rozdzielić z potencjalnym artykułem o serii gier.}} |
|||
[[Plik:MMderp.jpg|thumb|200px|Megaman to bohater wychowujący dzieci i młodzież w duchu pozytywnych wartości i wzorców]] |
|||
{{cytat|Pikseloza.|Przeciętny człowiek o '''Megamanie'''}} |
{{cytat|Pikseloza.|Przeciętny człowiek o '''Megamanie'''}} |
||
{{cytat| |
{{cytat|Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!|Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w '''Megamana'''}} |
||
'''Megaman''' – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego |
'''Megaman''', '''Rockman''' – robot z serii gier o [[Mega Man|tym samym tytule]]. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego ''-mana''. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001. |
||
== Poprzednik Megamana == |
== Poprzednik Megamana == |
||
'''Blues, Breakman, Protoman''' jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko |
'''Blues, Breakman, Protoman''' – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie. |
||
== Następcy Megamana == |
== Następcy Megamana == |
||
* 002 |
* '''002 Roll''' – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot. |
||
* 003 |
* '''003 Cutman''' – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki. |
||
* 004 |
* '''004 Gutsman''' – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem. |
||
* 005 |
* '''005 Iceman''' – Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh. |
||
* 006 |
* '''006 Bombman''' – znany z gry [[Bomberman]]. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem. |
||
* 007 |
* '''007 Fireman''' – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa. |
||
* 008 |
* '''008 Elecman''' – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami. |
||
== Serie Megamana == |
== Serie Megamana == |
||
* '''Klasyczna''' |
* '''Klasyczna''' – pikseloza, składa się z części 10. |
||
* '''Seria X''' |
* '''Seria X''' – w trzeciej części jest tak irytujący, że wszyscy grają jako Zero, składa się z osiem części. |
||
* '''Legends''' |
* '''Legends''' – bryłowate 3D, aż oczy bolą bardziej niż w klasyku, na szczęście tylko dwie części. |
||
* '''Seria Zero''' |
* '''Seria Zero''' – 100 lat po wydarzeniach z X8 bohater drugoplanowy staje się pierwszoplanowy, niestety tylko cztery części. |
||
* '''ZX''' |
* '''ZX''' – po kolejnych miliardach lat potem jakieś chore rodzeństwo zmienia się w postacie z poprzednich serii, dwie części. |
||
* '''Battle Network''' |
* '''Battle Network''' – żałosny RPG z niezliczoną ilością części. |
||
[[Kategoria:Postacie z gier komputerowych]] |
|||
{{stubgry}} |
|||
[[Kategoria:Gry komputerowe]] |
Wersja z 16:56, 19 lut 2012
W tym artykule konieczne są drobne poprawki. Zajmij się tym, to nie boli.
Do poprawienia: Scalić/rozdzielić z potencjalnym artykułem o serii gier.. |
Pikseloza.
- Przeciętny człowiek o Megamanie
Aaa, pokonałem Cutmana bez utraty piksela energii!
- Przeciętny człowiek po dłuższej chwili grania w Megamana
Megaman, Rockman – robot z serii gier o tym samym tytule. Ma niebieskie wdzianko z jeszcze bardziej niebieskimi majtami. Potrafi zmienić kolor, ale tylko po pokonaniu innego -mana. Jego bronią jest megabuster, który strzela kropelkami białego płynu i przelatuje przez gumowe ściany. Jego numer seryjny z to 001.
Poprzednik Megamana
Blues, Breakman, Protoman – jego numer seryjny to 000. Ma czerwone wdzianko i żółty szaliczek. Przez pierwsze dwie części nie wiemy o jego istnieniu, później okazuje się, iż zły Dr. Wily dał mu czarne okulary i tarcze z polskich sił policyjnych, przez co Piotruś stał się zły. W trzeciej części walczymy z nim wiele razy, ale ten ma problemy z nietrzymaniem moczu i zawsze ucieka. Tak, to z tego powodu ma wcześniej biały szalik przyjął barwę żółtą. W części 9. i 10. możemy nim sterować, a jego tarcza ma wadę i działa tylko w określonym momencie.
Następcy Megamana
- 002 Roll – siostra Megamana, a w wielu innych odsłonach dziewczyna... Nic specjalnego, decha-robot.
- 003 Cutman – psychol pracujący przy wyrąbie drzew przeznaczonych na zeszyty do polskiego. Jego bronią są, o zgrozo, nożyczki.
- 004 Gutsman – polski robol-górnik. W dzieciństwie szpanował muskułami. Jego bronią jest ręka, którą długo trenował przed komputerem.
- 005 Iceman – Eskimos z kompleksem niskości. Mimo wzrostu jest jednym z trudniejszych bossów. Jego bronią jest Winterfresh.
- 006 Bombman – znany z gry Bomberman. Jak sama nazwa wskazuje, rzuca skarpetami z siarką i lontem.
- 007 Fireman – jego ulubionym przedmiotem są zapałki i „kot do palenia”. Strzela ogniem w dresiarzy, którzy chcieli papierosa.
- 008 Elecman – gej, ma nawet własną wieżę, gdzie czeka na swojego księcia z bajki, ale gdy przychodzi Megaman, to strzela piorunami.
Serie Megamana
- Klasyczna – pikseloza, składa się z części 10.
- Seria X – w trzeciej części jest tak irytujący, że wszyscy grają jako Zero, składa się z osiem części.
- Legends – bryłowate 3D, aż oczy bolą bardziej niż w klasyku, na szczęście tylko dwie części.
- Seria Zero – 100 lat po wydarzeniach z X8 bohater drugoplanowy staje się pierwszoplanowy, niestety tylko cztery części.
- ZX – po kolejnych miliardach lat potem jakieś chore rodzeństwo zmienia się w postacie z poprzednich serii, dwie części.
- Battle Network – żałosny RPG z niezliczoną ilością części.